Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että joudun sulkemaan ja avaamaan silmiäni useita kertoja minuutissa?

16.09.2022 |

niin siis kun tämä on joka päiväistä. Ihan sama mitä teen niin silmäni sulkeutuvat ja avautuvat automaattisesti. Kun nukun sitä ei tapahdu. syke 84. ei lämpöä. korona sairastettu viime vuonna. Muilla samaa? Ja siis tämä liike on automaattista, en voi lopettaa sen tekemistä.

Terv. kun tätä kirjottelin se tapahtui taas

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, silmät räpsyvät. Ihan ennenkuulumatonta.

Vierailija
2/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tämä molemmissa silmissä yhtäaikaa? Jos ei, niin hakeudu psykiatriaan.

Voisit mennä sinne kyllä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ottanut koronapiikkiä? Varmaan siitä johtuu. Huolestuttavaa.

Vierailija
4/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh tosi hauskaa. 

5/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii...nii no joo, no en tiiä voiko se sitte kuitenkaa olla tuo..vähän ehkä kaukaa haettua

6/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko tämä molemmissa silmissä yhtäaikaa? Jos ei, niin hakeudu psykiatriaan.

Kyllä, itse asiassa tapahtuu molemmissa silmissä, usein yhtäaikaa. Hyvin häritsevää ja elämää hankaloittavaa. Onko silmätautilääkärit siirtyneet psykiartiselle osastolle toihin?

7/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ottanut koronapiikkiä? Varmaan siitä johtuu. Huolestuttavaa.

No otinhan minä...vielä 3 kappaletta, vosiko syy johtua kyseisistä ainesosista, hmmmm

Vierailija
8/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oire? Tai joku hermostollinen häiriö...

Jos siis häiritsee elämää.

Vierailija
9/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottapuhun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itse asiassa tapahtuu molemmissa silmissä, usein yhtäaikaa. Hyvin häritsevää ja elämää hankaloittavaa. Onko silmätautilääkärit siirtyneet psykiartiselle osastolle toihin?

Ovat siirtyneet. Sinne vaan nopeasti niin saat hoitoa ongelmaasi. Luota minuun, olen koulutukseltani dosetti.

10/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottapuhun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat siirtyneet. Sinne vaan nopeasti niin saat hoitoa ongelmaasi. Luota minuun, olen koulutukseltani dosetti.

aaa hei kiitos paljon sinulle, minä lähden heti huomenna kysymään neuvoa, työskenteletkö siellä?

Vierailija
11/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Tilaa mediheli ja lentele huddingeen silmä- ja hermotautien erikoisvastaanotolle.

12/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Tilaa mediheli ja lentele huddingeen silmä- ja hermotautien erikoisvastaanotolle.

Näin teen! kiitoksia kovasti

Vierailija
13/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epänormaalilta. Mä kun aamulla herään, pidän silmiäni apposen auki koko päivän enkä räpäytä silmiäni kertaakaan. Vasta kun illalla menen sänkyyn, osaan sulkea silmäni pelkällä tahdonvoimalla.

Vierailija
14/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta.

Joudun räpäyttämään kumpaakin silmää tarkoituksella erikseen, samalla tavalla kuin me joudutaan jokainen sydämen lyöntikin tekemään jännittämällä sydänlihaksia.

Vierailija
15/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kaikkia laskemaan, kuinka monesti räpyttää silmiä päivässä ja kirjaamaan tulokset ylös seurantaa varten.

16/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa epänormaalilta. Mä kun aamulla herään, pidän silmiäni apposen auki koko päivän enkä räpäytä silmiäni kertaakaan. Vasta kun illalla menen sänkyyn, osaan sulkea silmäni pelkällä tahdonvoimalla.

noniin. otitko koronarokotteen, epäilen oireideni johtuvan siitä..toisaalta kaikilla tuntemanilla henkilöillä on sama ongelma kuin minulla, silmiä ei voi pitää auki puolta minuuttia kauempaa. #MISSÄVALO #JUMALA #LUOMETSUMENTAA

Vierailija
17/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naisilla ne räpsyy enemmän kuin miehillä. On erikoista on.

18/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin kaikkia laskemaan, kuinka monesti räpyttää silmiä päivässä ja kirjaamaan tulokset ylös seurantaa varten.

hyvä idea! näin teen, laskenko mukaan myös silmän vinkkaus?

19/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naisilla ne räpsyy enemmän kuin miehillä. On erikoista on.

Ahaaa no tämäpä harmillista. nimettäin naisena tässä maailmassa elelen. mikä tähän vaikuttaa??

20/22 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta normaalilta.

Joudun räpäyttämään kumpaakin silmää tarkoituksella erikseen, samalla tavalla kuin me joudutaan jokainen sydämen lyöntikin tekemään jännittämällä sydänlihaksia.

NO PITÄÄKÖ TÄSTÄKIN NYT HUOLESTUA, KUN KEHONI TEKEE LIIKKEET ITSEKSEEN, olenko robootti kenties?

eli silmien häiriön takia minua vaivaa myös pumppu...