Minkälainen ihminen haluaisit olla?
Haluaisin olla sellainen rento, jonka luokse olisi aina tervetullut. Voisin vaikka kylpytakki päällä paistaa pannareita tuttujen lapsille ja nuorille ja aikuisille ja kotini olisi sellainen hyvän fiiliksen keidas, jossa soisi joku ihana musiikki. Olisin itse rennon boheemi, mutta kunnollinen. Lukisin paljon. Olisin ammatiltani ehkä kirjailija. Haluaisin olla loistava keskustelija. Sellainen, joka osaa puhua mistä vaan.
Todellisuudessa olen sosiaalisesti melko kömpelö, introvertti, temperamenttinen, suhteellisen konservatiivinen ja turhan tarkka kodin siisteydestä, ammatiltani pedagogi.
Kommentit (8)
Rohkea, muita puolustava, itsevarma, rento, tykätty (mutta ei liikaa koska viihdyn yksin), älykäs, viisas, luova. En ole mitään näistä.
Sellainen kun olin nuorempana.
Täynnä uskoa ihmisiin ja tulevaisuuteen.
Nyt olen kyyninen kakkapää ja varaudun aina pahimpaan.
Elämän kokemukset on koulinut minusta tällaisen.
Haluaisin olla rennompi ja pystyä luottamaan ihmisiin vähän enemmän. Olen lojaali, ymmärtäväinen ja empaattinen mutta jotenkin jäykkä ja näkymätön ihminen josta ei vaan pidetä.
Sellainen joka ei stressaa, vaan osaa ottaa elämän sellaisena kuin se vastaan tulee. Ja saa asiat tehdyksi ilman sen kummempaa paniikkia. Mulla on itselläni hyvin paljon ongelmia rentoutumisen kanssa, en vain osaa nollata kroppaa enkä päätä. Pelkään vähän kaikkea etukäteen ja mieli kuvittelee läpi kaikki mahdolliset kauhuskenaariot. Ihmistenkin seurassa jännitän enkä osaa olla aito. Sen takia vaikutan murjottavalta.
Haluaisin, että ihmiset muistaisivat mut mukavana ja avuliaana, mutta en haluaisi olla mikään ylikilttikään. Ein sanominen oli vaikeaa vielä muutamia vuosia sitten, mutta sen kanssa olen edistynyt. Haluan osata arvostaa itseäni ja pitää omia puoliani tässä maailmassa.
Haluaisin olla rakastettava, rakastava ja suhteessa 😭
Tällainen kuin olen. En tiedä saanko kuinka paljon alanuolia tästä, mutta tykkään persoonastani ja luonteestani. :D
Olen rauhallinen, en stressaa, en juuri valita mistään, osaan olla kiitollinen ja löydän paljon kiitollisuuden aihetta elämästä, toisaalta olen aika vähään tyytyväinen, ainakin materian suhteen.
Tykkään asenteestani ja siitä että elämänhallintataitoni ovat hyvät. Tähän olen kyllä tehnyt töitä, aiemmin nuorempana olin todella epävarma jännittäjä ja stressaaja.
No, konfliktiherkkä olen kyllä edelleen ja välttelen riitoja ihmisten kanssa, tästä syystä esim. en osaa aina sanallisesti puolustautua tai tuoda omaa mielipidettäni esiin, jos se poikkeaa äänekkään enemmistön mielipiteestä. Kenenkään kynnysmatoksi en silti jää, enkä kiusattavaksi, läheisriippuvuutta minussa ei ole tippaakaan, seison vahvasti omilla jaloillani.
Kuollut. Oikeasti.