Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni lapsen hankkiva ei varmaan ajattele, että aikuinenhan hänestäkin lopulta tulee.

Vierailija
15.09.2022 |

Eli hankkivat lapsia vain siksi, koska on kiva viettää heidän kanssa lapsuusaikaansa ja nauraa hassuja sattumuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kukaan lisäksesi ole tuota tullut ajatelleeksi.

Vierailija
2/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tunne ainoatakaan joka ei tuota tajuaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja millaiseen maailmaan se lapsi sitten kasvaakaan. Ei käy kateeksi.

Vierailija
4/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tunne ainoatakaan joka ei tuota tajuaisi.

Eiköhän se ole itsestäänselvyys, että ajatellaan siitä lapsesta tulevan aikuinen. Harva varmaan ajattelee lapsen kuolevan jo nuorena.

Vierailija
5/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joku pörröinen viaton lemmikki olisi suloisempikin ajan mittaan.

Vierailija
6/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa millä perusteella kuvittelet, ettei tuota osattaisi ajatella?

Vierailija
7/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja millaiseen maailmaan se lapsi sitten kasvaakaan. Ei käy kateeksi.

Niinpä. Ilmastokriisi pahenee koko ajan ja jatkossa Suomi on välimerenilmaston aluetta ja rannikkokaupungit hukkuneet veden alle. Myös vihapuhe on voimakkaasti lisääntymään päin ja ei ole poissuljettua, että jokin "kansallismielinen" puolue jatkossa pyrkii ihan kirjaimelliseen väkivaltaan vähemmistöjä kohtaan. Ihmisoikeudet eivät ikinä ole olleet niin uhanalaisia kuin nyt.

Vierailija
8/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena se lapsi muuttaa omilleen eikä sen kanssa olla enää aktiivisesti tekemisissä.

Vierailija
9/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että kaikki eivät oikeasti kunnolla ole lasta hankkiessaan sisäistäneet, että siitä pienestä lapsesta tulee myös aikuinen suruineen ja murheineen.

Vierailija
10/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Joku pörröinen viaton lemmikki olisi suloisempikin ajan mittaan.

Ne jotka haluaa söpön lemmikin varmaan myös hankkii semmoisen. Lapsia harkitaan nykyään hyvinkin tarkkaan, tuskin kukaan kuvittelee sen säilyvän ikuisesti söpönä vauvana.

Vierailija
11/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena se lapsi muuttaa omilleen eikä sen kanssa olla enää aktiivisesti tekemisissä.

No toivon mukaan muuttaa! Ja toivon mukaan osaan olla sen verran hyvä vanhempi että ollaan silti tekemisissä.

Vierailija
12/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään kiva olisi, että se syntyisi aikuisena. Kyllä se vauvuus ja lapsuus minulle oli se juttu ja teini-iässä jo hirvitti meno.

Vierailija
13/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta taas vanhemmat huolehtii vähän liiankin paljon siitä, että mitä siitä lapsesta tulee aikuisena ja oppiihan varmasti riittävästi ja onhan varmasti "lahjakas" jotta on sitten työelämässä etulyöntiasemassa ja mitä näitä nyt on.

Ja nekin jotka eivät asiasta stressaa turhan paljon mietiskelevät, mitäköhän meidän Petteristä tulee isona ja kauhistelevat, että apua mitä sitten kun se alkaa raahaamaan miniäehdokkaita kotiin!

Vierailija
14/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että kaikki eivät oikeasti kunnolla ole lasta hankkiessaan sisäistäneet, että siitä pienestä lapsesta tulee myös aikuinen suruineen ja murheineen.

No onhan meitä toki moneen junaan ja osa jää asemallekin, ja lapsia tekee nekin joilla ei paljon järki päätä pakota. Joten varmaan mahdollista että joku ei tule tuota ajatelleeksi.

Vierailija
15/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan meitä toki moneen junaan ja osa jää asemallekin, ja lapsia tekee nekin joilla ei paljon järki päätä pakota. Joten varmaan mahdollista että joku ei tule tuota ajatelleeksi.

Ja toki se on suurempi ongelma, että vaikka moni asiaa ajatteleekin, niin silti ei välitä kun se lapsi pitää saada.

Vierailija
16/16 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toki se on suurempi ongelma, että vaikka moni asiaa ajatteleekin, niin silti ei välitä kun se lapsi pitää saada.

Niin, no, se on vähän niinkuin välttämätöntä ihmislajin jatkumisen kannalta että lapsia tehdään. Parempi kai että ne fiksummat yksilötkin lisääntyy eikä vain ne kaikkein ääliöimmät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän