svea pankissa talletuskorko 0,8 % ja OP:ssa, Nordeassa ja Danskessa pyöreä nolla! Siirsin talletukset Sveaan(:
Tulee vuodessa kuitenkin se reilu tonni nyt tuottoa.
Ihan kiva.
Kommentit (22)
Siis korkoja tonni? What! Sulla on satatonnii tilillä
Aktia tarjoaa jo 1,25% vuoden talletuskorko.
Kohta lähtee OPsta suuri osa minun rahoista paremmille apajille.
Vierailija kirjoitti:
Aktia tarjoaa jo 1,25% vuoden talletuskorko.
Kohta lähtee OPsta suuri osa minun rahoista paremmille apajille.
eikä tarjoa! "Säästötalletuksen korko on 0,00 %."
Määräaikainen vuoden talletus korko 1,25% to be exact.
idiootit pennien perässä.
minä taas SIJOITIN tänään pienen summa ja odotetttu tuotto on moninkertainen noihin korkoihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
minä taas SIJOITIN tänään pienen summa ja odotetttu tuotto on moninkertainen noihin korkoihin nähden.
Paino sanalla odotettu.
On mullakin sijoituksia, tällä hetkellä -7,6%.
Meitä on kaikenlaisia rahan kanssa säätäjiä.
Malttakaa, talletuskorot ovat nousuillaan. Kilpailu pitää siitä huolen. Nyt virolaisista pankeista saa "jo" 1,5%.
OP:n ja Nordean on pakko kohta lähteä mukaan kilpailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino sanalla odotettu.
On mullakin sijoituksia, tällä hetkellä -7,6%.
Meitä on kaikenlaisia rahan kanssa säätäjiä.
olet vaan huono sijoittaja. Minulla yksistään tämän vuoden tuotto yli 8% plussilla, eli vuosituotoksi muutettuna 11,3 %.
Vierailija kirjoitti:
Malttakaa, talletuskorot ovat nousuillaan. Kilpailu pitää siitä huolen. Nyt virolaisista pankeista saa "jo" 1,5%.
OP:n ja Nordean on pakko kohta lähteä mukaan kilpailuun.
Niiden ei ole pakko lähtä kilpailuun niin kauan kun mammalsiset mskuuttaa rahojaan nollakorkotileillä op:ssa.
Op, Nordea ja muut nostaa korkoa vaata sitten kun käy asiakaskato.
Norwegianissa 0,75%, omat varani ovat siellä.
Miksi et pidä rahojasi kullassa? Ts. ole pitänyt? Kullan arvo on kuitenkin noussut 20 vuodessa 5-kertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kiskireitahan nuo perinteiset pankit on kun eivät maksa mitään korkoa ja silti asintolainan kokonaiskorko on jo pari prossaa.
Kun pelkkä euribot on lähemmäs 3 prossaa ja oli korot nollilla asuntopuliveivareille pitkään niin selvästi pankit siirsi ja edeleen siirtää ja rahoittaa säästäjien korot velkalaisille. Härskiä.
Mä meinasin siirtää myös rahani aktialle koska nyt mulla on op eikä mitään talletuskorkoa näytä tulevan sinne.
Ei mulla isoja summia ole tileillä vaan joku noin 10 000 euroa mutta siirrän ne aktialle koska sieltä saa edes jonkinlaisen koron niille kun op:lla näyttäis 0% olevan.
On Nordeassa Ruotsissa 0.8 %.Ikanopankissa 2 %.
Miten olemmekin hyväksyneet että vuosikaupalla ei mitään korkoa.Olemme siis tyrkyttäneet korkomme pomojen tileille-
0,8% sijaan saisit op:lla nyt 1% tuoton.
Kannattiko siirtää? Ja voit op:lla nostaa rahaa tililtä 4 kertaa vuodessa maksuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko siirtää? Ja voit op:lla nostaa rahaa tililtä 4 kertaa vuodessa maksuttomasti.
Op:lla on talletuskoro 0%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op:lla on talletuskoro 0%.
...mutta kuinka kauan? Kilpailu tekee hyvää talletuskoroille.
Aika kiskireitahan nuo perinteiset pankit on kun eivät maksa mitään korkoa ja silti asintolainan kokonaiskorko on jo pari prossaa.