Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt enkeliä koskaan?

Vierailija
15.09.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Mutta niitä joita kiinnostaa enemmän pimeys ja nihilismi, ne tekevät itsekin pahaa. Kannattaa miettiä mitä aiheuttaa toisille. Myös netissä. 

Pimeys ja nihilismi eivät tee pahaa itsessään vaan ainoastaan pahantahtoinen ihminen.

Ja toisinaan pahaa tekee ihminen, joka kuvittelee tekevänsä hyvää. Kannattaa punnita asiat monelta kantilta.

Kuvailit juuri normi s-uvakin.

Vierailija
22/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt sellaista ns 'enkeli enkeliä', jolla olisi siivet ja joka näyttäisi perinteisesti enkeliltä.

Sen sijaan olen nähnyt neutraalin ihmisen näköisen henkiolentohahmon, joka istui sängylläni, kun olin irtasntunut ruumiistani. En tiedä, oliko se normasli henki, vai enkeli ihmisen hahmossa.

Vierailija
24/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Mutta niitä joita kiinnostaa enemmän pimeys ja nihilismi, ne tekevät itsekin pahaa. Kannattaa miettiä mitä aiheuttaa toisille. Myös netissä. 

Pimeys ja nihilismi eivät tee pahaa itsessään vaan ainoastaan pahantahtoinen ihminen.

Ja toisinaan pahaa tekee ihminen, joka kuvittelee tekevänsä hyvää. Kannattaa punnita asiat monelta kantilta.

Kyllä. Mutta enemmän pahaa tekee ihminen, joka haluaa tehdä pahaa ja tähtää pahan tekemiseen ja levittää pahaa (suunnitelmallinen pahuus), sitten wräpppää sen kaiken paskaan elmukelmuun, peittää ja manipuloi mitä tekeekään. Epäoikeudenmukaisuus ja vääryys, satuttaminen ja nautinnonsaanti kontrolloinnista ja asioiden kääntämisestä. 

Esim. Asioiden kääntelijä, pahantekijä Savile. Suunnitelmallista pahuutta. Eri mittakaavassa tämäntyyppisiä ihmisiä löytyy netin kehiltäkin.

Olisiko sinulla jotain suuntaa antavaa esimerkkiä antaa?

Ihmisellähän on omat ajatuksensa ja aatemaailmansa meistä itse kullakin, joka voi jonkun mielestä syystä tai toisesta näyttää "asioiden kääntämiseltä" - etenkin jos tätä itse tietämättään projisoi - paljon pahempihan on henkilöön/henkilöihin pahantahtoisen toimintansa konkreettisesti kohdistava suunnitelmallinen mulkero. (mutta joka saattaa hyvinkin kuvitella olevansa hyvällä asialla)

Vierailija
25/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentoja. En, en ole nähnyt satuolentoja.

Vierailija
26/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Kyllä. Mutta enemmän pahaa tekee ihminen, joka haluaa tehdä pahaa ja tähtää pahan tekemiseen ja levittää pahaa (suunnitelmallinen pahuus), sitten wräpppää sen kaiken paskaan elmukelmuun, peittää ja manipuloi mitä tekeekään. Epäoikeudenmukaisuus ja vääryys, satuttaminen ja nautinnonsaanti kontrolloinnista ja asioiden kääntämisestä. 

Esim. Asioiden kääntelijä, pahantekijä Savile. Suunnitelmallista pahuutta. Eri mittakaavassa tämäntyyppisiä ihmisiä löytyy netin kehiltäkin.

Savilehan oli paha  nimenomaan tekojensa takia, sadisti, joka omaksi nautinnokseen vahingoitti monia ihmisiä. Pahoja olivat myös jossain suhteessa ihmiset, jotka tiesivät, mutta eivät tehneet asialle mitään.

Vierailija
27/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, silloin kerran kun enkeli lensi mun muniin ja teki minusta kauriin.

Vierailija
28/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän katsot niin olet nähnyt enkelin alkuperäisissä muodoissaan. Videossa on tosin välillä häiritsevä musiikki, näin varoituksena.

Vierailija
29/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska niitä ei ole olemassa

Vierailija
30/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näätte niin menkää hoitoon

Vierailija
31/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai semmoista kunnon silmähirviö-häkkyrää? No en niin sekavassa tilassa ole ollut.

Vierailija
32/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tien päällä kerran helvetin enkelin prätkällään.

Minäkin olen pari kertaa.

Siinä on kyllä harvinaisen turhaa porukkaa.

"liv ty rait, rait ty liv" kuten HD-mies sanoisi.

Helvetin perkeleet ja muut kelmien kerhot pitäisi kieltää.

Vierailija
33/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä ei nähdä, ne koetaan sisäisesti esim unien muodossa. Ihan olemassa ovat, itse harrastan enkelimagiaa ja juttelen heille päivittäin ja ne vastaa sitten omalla tavallaan!

Vierailija
34/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleitä ei nähdä, ne koetaan sisäisesti esim unien muodossa. Ihan olemassa ovat, itse harrastan enkelimagiaa ja juttelen heille päivittäin ja ne vastaa sitten omalla tavallaan!

Lääkkeet!

Vierailija
35/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Savilehan oli paha  nimenomaan tekojensa takia, sadisti, joka omaksi nautinnokseen vahingoitti monia ihmisiä. Pahoja olivat myös jossain suhteessa ihmiset, jotka tiesivät, mutta eivät tehneet asialle mitään.

Kyllä mutta myös sadisminsa/pahuutensa takia. Teot ja mitä on itsessä, teot lähtevät _itsestä_. 

Kyllä, pahuudesta tietäneet mutta siihen puuttumattomat ihmiset osallistuivat pahuuden sallimisellaan pahuuteen. 

Vierailija
36/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva...

Autat vaikka jotain bensan loppumisen tai renkaan puhkeamisen takia pulaan joutunutta, toinen kiittelee Jumalaa enkelin lähettämisestä.

Vierailija
37/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Olisiko sinulla jotain suuntaa antavaa esimerkkiä antaa?

Ihmisellähän on omat ajatuksensa ja aatemaailmansa meistä itse kullakin, joka voi jonkun mielestä syystä tai toisesta näyttää "asioiden kääntämiseltä" - etenkin jos tätä itse tietämättään projisoi - paljon pahempihan on henkilöön/henkilöihin pahantahtoisen toimintansa konkreettisesti kohdistava suunnitelmallinen mulkero. (mutta joka saattaa hyvinkin kuvitella olevansa hyvällä asialla)

Asioiden kääntämisellä haen narsistityyppistä metodia. Käännetään asiat päälaelleen, tehdään uhrista syyllinen ja sitä rataa. Gaslightataan, manipuloidaan, mustasta tehdään valkoista. Suunnitelmallista pahuutta pahimmillaan. 

Vierailija
38/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, mutta tänne räävittäväksi en voi kertoa enempää.

Vierailija
39/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöistä pikkutytöistä ajattelen enkeleinä, joten olen:3

RUNK! RUNK! RUNK!