Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies enkä ikinä voisi ottaa köyhää/pienituloista naista (kyllä, kumppanin tulee olla itseä varakkaampi!)

Vierailija
15.09.2022 |

Suomessa hyvin vähän varakkaita naisia, ei yritteliäisyyttä.
Rahaa myös osattava käyttää suhteen ylläpitoon!
Rikkaus on hyvin seksikästä naisessa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja Uuno D.G. Turhapuroko se siellä?

Vierailija
2/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta muuttanutko se siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä koskaan antaisi naisen elättää itseäni.

Vierailija
4/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan rikas. Jokainen ottaa itselleen sopivan. Naisillekin jää muita miehiä, ei hätää. Ja on eri arvomaailmoja.

Vierailija
5/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli paljonko pitää naisella olla vähintään palkka että tienaa enemmän kuin sinä?

Vierailija
6/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, ei minua haittaa olla kovatuloisempi ja Suomen palkansaajien keskiansiot huomioiden hyvin suurella todennäköisyydellä olenkin se paremmin ansaitseva osapuoli. Tosin oma ehtoni kumppaninvalinnassa on, että myös mies on edes lähestulkoon samassa tuloluokassa, jotta yhteiselämä ei ole jatkuvaa raha-asioista vääntämistä ja toisen elämän rahoittamista.

Vierailija
7/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel siellä taas haaveilee kun tattiaan vemputtaa ... 😂🤣

Kuinka sä kuvittelet voivasi saada itseäsi parempitasoisen kun et kelpaa edes itsesitasoiselle !? 😂🤣

Taas tätä seksittömien polkemista alaspäin. Miten paha ihminen sinä oikein olet?

Vierailija
8/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla lisäksi

Kauniimpi

Nuorempi

Parempivartaloinen

Älykkäämpi

Upeampikuin sinä?

Vierailija
9/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsintään

Vierailija
10/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sä kuvittelet voivasi saada itseäsi parempitasoisen kun et kelpaa edes itsesitasoiselle !? 😂🤣

Taas tätä seksittömien polkemista alaspäin. Miten paha ihminen sinä oikein olet?

Riippuu ihan kuule teidän omasta käytöksestänne ja asenteestanne.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaankin.

Ja tehän täälläkin julistatte olevanne niin tavattoman sinut itsenne ja elämäntilanteenne kanssa.

Vierailija
11/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tehän täälläkin julistatte olevanne niin tavattoman sinut itsenne ja elämäntilanteenne kanssa.

Ja nyt väität minuakin sellaiseksi. Paskapää mikä paskapää, et sinä tuosta ihmiseksi muutu enää...

Vierailija
12/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, ei minua haittaa olla kovatuloisempi ja Suomen palkansaajien keskiansiot huomioiden hyvin suurella todennäköisyydellä olenkin se paremmin ansaitseva osapuoli. Tosin oma ehtoni kumppaninvalinnassa on, että myös mies on edes lähestulkoon samassa tuloluokassa, jotta yhteiselämä ei ole jatkuvaa raha-asioista vääntämistä ja toisen elämän rahoittamista.

Sama homma täällä.

T. Yli 5K kuukaudessa tienaava nainen

Vierailija
13/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt väität minuakin sellaiseksi. Paskapää mikä paskapää, et sinä tuosta ihmiseksi muutu enää...

Et sinäkään mikään varsinainen herranterttu ole ...

Katso peiliin ja mene itseesi.

Löydät sieltä vastauksen seksittömyyteesi.

Olen enemmän kuin mielelläni sen tason 💩pää ettei tarvitse edes pysähtyä kuuntelemaan kaltaisesi kitinää ja säälinkerjäystä.

Vierailija
14/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin mua parempituloista on yrittänyt mun suhteen tuota. Tarkoituksenaan kummallakin oli, että voisivat käyttää tulonsa omiin kalliisiin harrastuksiinsa ja minä maksaisin kaiken muun elämisen heille. Toinen anoppiehdokkaista totesi, että kiva, kun joku muu poikaansa nyt alkaa elättää, kun hänelle silloinen 30 vuotta alkaa jo riittää. Luulin vielä siinä vaiheessa vitsiksi. Ei ollut eikä kumpikaan suhde kauan kestänyt sattuneista syistä.

Eli voi olla, että aloittaja joutuu rivakkaan tahtiin uusia morsiammia etsimään, jos kaltaisiini törmää.

Vierailija
15/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pätee kyllä hyväpalkkaiseen naiseen eli minuun. En huolisi alemman tulotason miestä mistään hinnasta. Korkea elintaso ei ole turhaan saavutettu ja sellaista haluan pitää yllä.

Vierailija
16/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään

Turhaan toivotat!

YKSIN ON JA PYSYY.

Vierailija
17/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerinsä kullakin ja on vain hyvä, ettei tuhlaa sekä itsensä että muiden aikaa, jos tietää mitä hakee. Kyllä ne kynnyskysymykset alkaa ennen pitkää ärsyttää, jos itselleen oleellisesta asiasta alkaa joustamaan.

Vierailija
18/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse olen köyhä nainen, ja otin vielä köyhemmän miehen. Työttömän, ulosotossa, tt-tukiasiakkaan. Hirveän hankalaa oli, ja minultakin meni säästöt. Ei voi mitään ettei ole mahdollisuuksia pitää sitä.

Vierailija
19/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan ajattelee samoin kun ap, siksi sinkku.

Vierailija
20/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aikanaan ennen valmistumistani silloinen mieheni alkoi puhumaan "kuinka hän saa kohta lopettaa työnteon kun sinä alat tienaamaan niin hyvin, että pärjätään". No, tässä kohtaa aloinkin suunnittelemaan minne muutan, kun saan kouluni pakettiin ja työpaikka oli tiedossa.

Ei ollut muuten tästä miehestä perheen isäksi.