Prepaid liittymä ja työpaikka
Minulta on siis mennyt luottotiedot ja käytän vain prepaid numeroita. Jos haen työpaikkaa tietääkö pomo, että minulla on prepaid ja voiko tämä vaikuttaa siihen, että en saa työpaikkaa vaan he valitsevat jonkun kenellä on maksullinen numero
Kommentit (6)
No ei tiedä. Ja sitä paitsi jotkut luottotiedollisetkin käyttää prepaidia.
Mistä se pomo sen tietäisi? Ja mitä väliä sillä edes on?
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan joku pomo numeron perusteella vetää johtopäätöksiä.
Itsellänikin on prepaid vain käytössä, vaikka luottotiedot onkin, ja on aina olleet kunnossa. Olen vain katsonut sen tulevan halvemmaksi omassa käytössäni, kun laskutusliittymien hinnat alkoivat nousta huimaa tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on prepaid vain käytössä, vaikka luottotiedot onkin, ja on aina olleet kunnossa. Olen vain katsonut sen tulevan halvemmaksi omassa käytössäni, kun laskutusliittymien hinnat alkoivat nousta huimaa tahtia.
Mitä johtopäätöksiä siitä voi vetää? Esim. mun miehellä on prepaid jonka alku on 040. Miten siitä voisi päätellä sen olevan prepaid?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on prepaid vain käytössä, vaikka luottotiedot onkin, ja on aina olleet kunnossa. Olen vain katsonut sen tulevan halvemmaksi omassa käytössäni, kun laskutusliittymien hinnat alkoivat nousta huimaa tahtia.Mitä johtopäätöksiä siitä voi vetää? Esim. mun miehellä on prepaid jonka alku on 040. Miten siitä voisi päätellä sen olevan prepaid?
No joistain numeroista voi luulla. Oli sitten väärässä tai ei. Mutta voihan se vaikuttaa.
Ei tiedä pomo eikä työpaikka jää saamatta prepaidin takia.