Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini keskustelee Instagramin kautta ystävilleni

Vierailija
15.09.2022 |

Niin siis tässä selvisi sellainen että äitini keskustelee IG:ssä ystävieni kanssa jotka seuraajina myös. Mitään vakavaa ei ole (vielä?) ilmeisesti keskusteltu mutta onko väärin jos tämä tuntuu häiritsevältä mielestäni. En minäkään juttele hänen ystävien kanssa instagramin kautta koska en tunne niitä eikä ole todellakaan tarvettakaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh??

Vierailija
2/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten some on että voi tutustua uusiin ihmisiin ja kavereiden kavereihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin. Kerro äidillesi että lopettaa.

Vierailija
4/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin kuoliaaksi jos vanhempani tekisi tuollaista.

Vierailija
5/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän varten some on että voi tutustua uusiin ihmisiin ja kavereiden kavereihin...

Kaverin kaveri ja lapsen kaveri ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
6/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen kiusallista olisi jos vasta netissä olisi alkanut niille juttelemaan ja aiemmin ei livenä paljon mitään

Vierailija
7/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole instargram .en F.B. Äiti ja isä kuoleet ajat sitten. Sama tekee sisareni 7 v.minua vanhempi ja kytää aikuisia lapsiani ja lasten lapsiani .On sen elämä.Meneen myös ystäviini.Aina mennyt, koko minun aikuisikäni. Myös Aikana jolloin netti ei ollut. Soitti jopa suhteelleni puhu musta paskaa.Kuin kaikille muillekin.En käsitä miksi?

Vierailija
8/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi on jotain ongelmia, koska noin tekee. Hän haluaa esittää jotain. Pitää asiat kontrollissa ja valvoa,  sinun parastasi kuitenkin ajatellen.