Miksi ihmiset tuijottavat minua kaupassa, vaikka ostan tyyliin maitoa, munia ja juustoa? Näytän ihan tavalliselta
En pukeudu huomiota herättävästi, olen normaalipainoinen. En kaunis mutten rumakaan. Keskiruskeat pitkät hiukset, kevyt meikki. Tuntuu että jopa kassatyöntekijät tuijottavat ja mulkoilevat.
Kommentit (21)
Luultavasti kuvittelet koko tuijotuksen.
Jospa ne eivät oikeasti tuijotakaan.
Noloa nykypäivänä käyttää eläimistä tehtyjä tuotteita kun voit syödä merilevää.
Millaiset ihmiset? Haluaisitko tutustua sellaisiin vai jättäisitkö kernaasti väliin?
Ei ne tuijota, kuvittelet vain. Minä en ainakaan kaupassa tuijota ketään, hoidan vain ostokseni. Sen verran katson ihmisiä, etten heihin törmäile. Joskus joku voi näyttää tutulta, silloin katson vähän kauemmin, että onko tuo se tuttu vai ei. Koska on noloa, jos en tervehdi, jos hän sitten onkin tuttu.
Ehkä ne on ne kärryssä olevat munat...
Ovat itsekin munaa vailla, ja tulkitsevat käytöksesi ahdisteluksi. Varo vaan ettet kohta ole raastuvassa kaikkine pervoilunesi.
Gang staljers ootko targeted ind :/
Mistä tiedät heidän tuijottavan? Itse saatan ostoslistaa miettiessäni kohdistaa katseeni kaukaisuuteen (en siis katso mitään erityisesti, mutta silmät on vaan johkin suuntaan) mihinkään katsetta kohdistamatta ja jos itse kävelet tähän linjaan ja katsot minua kohti voi näyttää, että tuijotan.
Ehkä itse haet katsekontaktia tyyliin että katsooko noi mua. Itse ainakin, jos joku hakee katsekontaktin, rupeaisin tarkemmin katsomaan pitäiskö mun tuntea tuo ihminen.
Mee vaan kaupassa kuin minä, tee ostoksesi äläkä havannoi ihmisiä. Itse en huomaa kuin enintään juoksentelevat lapset, en pystyisi kertomaan edes kassajonossa edelläolevan vaatetusta tms.
Ehkä itse haet katsekontaktia tyyliin että katsooko noi mua. Itse ainakin, jos joku hakee katsekontaktin, rupeaisin tarkemmin katsomaan pitäiskö mun tuntea tuo ihminen.
Mee vaan kaupassa kuin minä, tee ostoksesi äläkä havannoi ihmisiä. Itse en huomaa kuin enintään juoksentelevat lapset, en pystyisi kertomaan edes kassajonossa edelläolevan vaatetusta tms.
Koska maitoa ostavat ovat vähä-älyisiä.
Jonkinlaista vainoharhaa veikkaisin. Oletko jutellut lääkärin kanssa?
Tyydytätkö itseäsi kauppareissun ajan? Puhutko itseksesi: "Munaa, munaa, munaa...".
No niin, taas näkee, että ei täällä kannata kysellä😉
ne kaikki seuraa, ne kaikki tuijottaa, ilta pimenee, psykoosi syvenee
Koska olet varas. Varastit kanojen munat ja vasikoiden maidot.
Olen itsekin ruma ja lihava ja ostan mitä huvittaa. Siltikin jaksaa yllättää ja ihmetyttää kun jatkuvasti näkee Prismassa itseäni lihavampia ihmisiä, joiden ostokset ovat täysin käsittämättömiä, siis vieläkin itseäni epäterveellisemmät. Kaiken huippuna oli kyllä pari päivää sitten Prismassa kun satuin kuulemaan, kuinka joku av-mamma suostui vastentahtoisesti ostamaan omenoita ja kertoi pienelle aika vilkkaalle lapselleen saaneensa terapeutiltaan hyviä suomalaisia omenoita. Siirryin vähän kauemmaksi noista. Tuossa tilanteessa oli suunnilleen kaikki pielessä. Mainittakoon, että olen itsekin köyhä moniongelmainen työtön, joka ei ole saanut kaipaamaansa apua, mutta jos pääsisinkin ihmeen kaupalla tarvitsemani avun piiriin en kertoisi siitä Prismassa, enkä varsinkaan pienelle lapselle.
Jotenkin on vaikea uskoa, että kaikki tuijottaisivat. Kuulostaa hieman vainoharhaiselta. Ihmiset kuitenkin pääosin keskittyvät omiin ostoksiinsa eivätkä ole kiinnostuneita kuluttaa aikaa vieraiden ihmisten tuijottamiseen.
Minkälainen lääkitys sulla on?
Miksi kaikki ovat juuri sun ostoksista kiinnostuneita?