Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?

Kommentit (10522)

Vierailija
10501/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Hullu ja sairas ihminen sinä olet. En ikinä tule hyväksymään tätä, teet vain huonoa mainosta kaltaisillesi.

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja

Vierailija
10502/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: P.s. myös alkoholin mainostaminen on tarkoin rajattua, mutta vaikka se koskee päihteitä yleisestikin

Entä mistä syystä palstalla ei saa keskustella alkoholin aiheuttamista haitoista?

Tätäkään et vielä parinkymmenen toiston jälkeen ole onnistunut sisäistämään. Koska päänsä kannabiksella pehmentäneen narkomaanin toimiminen alkoholivalistajana ei ole hyödyllistä varsinkaan kun sinun tapauksessa siinä on kyse vain kannabiksesta saamiesi aivovaurioiden mukana tuoma pakkotoisto ja jankutus ja tavoitteena ainoastaan päästä mainostamaan kannabista.

Tuo ei vastannut siihen mistä syystä palstalla ei saa keskustella alkoholin aiheuttamista haitoista.

Kyllä, olet aivosi pahasti pehmentänyt. Se selkeästi tuossa ylhäällä mainitaan, ja silti vain jankutat samaa. Kiitos hei. En kuuntele sinun höpinöitäsi enää. Minäkin toivon, että menet jankuttamaan johonkin narkkareille sopivammalle palstalle, missä se sitten lieneekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10503/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ja jankutus jatkuu.

Tuokaan ei vastannut siihen mistä syystä aihevapaa-palstalla ei saa keskustella alkoholin aiheuttamista laajoista yhteiskunnallisista haitoista. Alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja.

Vierailija
10504/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta Teppo päästä irti riippuvuudestasi. Uskoon tulo auttaa monia. 

Vierailija
10505/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Kyllä, olet aivosi pahasti pehmentänyt. Se selkeästi tuossa ylhäällä mainitaan, ja silti vain jankutat samaa. Kiitos hei. En kuuntele sinun höpinöitäsi enää. Minäkin toivon, että menet jankuttamaan johonkin narkkareille sopivammalle palstalle, missä se sitten lieneekin.

Suksi tosiaan suolle, jos et osaa muuta kuin haukkua ihmisiä. Kannabiksen käyttäjien dehumanisaatiossa olet kyllä hyvä, mutta se touhu ei enää kauas kanna.

Vierailija
10506/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jankuta sairaiden ihmisten kanssa, koska sairautesi ei parane sillä. Olet tuhonnut aivosi kannabiksella, olet siitä elävä esimerkki ja se on fakta, ei mielipide.

Olen ihan tavallinen perheellinen ja keski-ikäinen henkilö, joka käyttää satunnaisesti kannabista. Saat toki kuvitella elämäni juuri sellaiseksi kuin haluat. 

Tämänkö pitäisi tehdä huumeiden käytöstäsi jotenkin parempaa =D muuttaako se jotenkin sitä, että olet tuhonnut aivosi kannabiksella ja tavoitteenasi on saada muut siihen samaan haksahtamaan. Hullu ja sairas ihminen sinä olet. En ikinä tule hyväksymään tätä, teet vain huonoa mainosta kaltaisillesi.

Sinulle keskustelu näyttää olevan vain toisten haukkumista. Aiemmin join runsaasti alkoholia ja poltin tupakkaa pari askia päivässä 20 vuoden ajan, mutta onneksi pääsin kummastakin laillisesta tappohuumeesta eroon. Nyt käytän satunnaisesti kannabista ja voin psyykkisesti ja fyysisesti paljon paremmin.

Eli se, että olet alkoholiongelmainen, sen vuoksi pitäisi sallia jokin toinen huume kaikille? Tällä kertaa minä toistan itseäni: sairas ja hullu ihminen olet.

Vierailija
10507/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta Teppo päästä irti riippuvuudestasi. Uskoon tulo auttaa monia. 

Sääli, että Raamatussasi ei ole sellaista käskyä kuin "älä valehtele". Tosin et varmaan sitä noudattaisi vaikka siellä sellainen olisikin.

Vierailija
10508/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Eli se, että olet alkoholiongelmainen, sen vuoksi pitäisi sallia jokin toinen huume kaikille? Tällä kertaa minä toistan itseäni: sairas ja hullu ihminen olet.

Olin tosiaan alkoholiongelmainen ja poltin myös paljon tupakkaa, nykyään käytän satunnaisesti kannabista ja voin paljon paremmin.

Vierailija
10509/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Eli se, että olet alkoholiongelmainen, sen vuoksi pitäisi sallia jokin toinen huume kaikille? Tällä kertaa minä toistan itseäni: sairas ja hullu ihminen olet.

Kyllä alkoholin tilalle kannattaa tarjota myös vähähaittaisiakin päihteitä. Alkoholi kuitenkin on ns. kova ja tappava huume, jolla Suomessakin tehdään kansanmurhaa, ja joka lopulta tuhoaa noin viidenneksen kokeilijoistaan. Kannabis taas on vähähaittaisin ja myös maamme perinteisin päihde- ja lääkekasvi, jota sai apteekista ilman reseptiä silloin kun alkoholi oli laitonta. 

Kyllähän kannabiksen voisi laillistaa kokeeksi. Esimerkiksi omaan käyttöön kasvatuksen. Jos homma ei toimisi, niin kyllä ammattimainen rikollisuus aivan varmasti ottaa koko kannabiskaupan taas haltuunsa, jotta voi ohessa tyrkyttää kovia huumeita.

Vierailija
10510/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin käyryyden hyvät ja huonot puolet

Millaisia kokemuksia ja mihin suuntaan käyristä? Mikä toimii ja missä asennossa? Millaista on paras ottaa suihin jne. Kertokaa kokemuksia! 

Vierailija
10511/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Vierailija
10512/10522 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo on ollut kovasti huolissaan mielenterveysongelmien suuresta kasvusta ja samaan aikaan vapauttaa alkoholin saatavuutta, vaikka alkoholi on merkittävin taustatekijä mielenterveysongelmien taustalla.

Loogista.

"Lisää alkoholia. Enemmän, vahvempaa ja halvemmalla!"

Petterin lääkkeet kasvavien mielenterveysongelmien ratkaisuun.

Vierailija
10513/10522 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah kannabis, ihan parasta. Heti töiden jälkeen voisi nauttia taas.

Vierailija
10514/10522 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ette pössyttelijät onnistuneet poistamaan.

Vierailija
10515/10522 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöss

Vierailija
10516/10522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin vähän perehtyä Cannabis sativa -kasvin tuotoksiin kun idätin K-supermarket Kuninkaan kulmasta ostamiani hampun siemenia, koska idättäminen lisää sen mahdollisesti terveysvaikutteisten molekyylien imeytymistä huomattavasti.

Kävi ilmi kenties kiintoisa(?) seikka: THC:llä ja CBD:llä on sama kemiallinen kaava:

C21(hiili), H30 (vety),  O2 (happi)!

:0 

Vierailija
10517/10522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coppari:

Yksi tutkimus, joka tarkasteli huumausaineiden haittavaikutuksia, rankkasi alkoholin kaikkein vaarallisimmaksi huumeeksi, jopa verrattuna heroiiniin ja kokaiiniin. Tutkimuksessa, jossa kartoitettiin niin yksilöllisiä kuin yhteisöllisiä haittavaikutuksia, kannabis sijoittui sijalle 8. Itse asiassa alkoholi on jopa 114 kertaa tappavampi huumausaine kuin kannabis.

Vierailija
10518/10522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi myös aiheuttaa psykooseja, juoppohulluutta, alkoholismia ja tappoja kännissä, itsensä voi myös juoda hengiltä. Miksi se on laillista?

Vierailija
10519/10522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ette pössyttelijät onnistuneet poistamaan.

Kannabiksen vastustajat poistavat keskusteluja joiden aiheena on kannabis. Ne kun eivät kestä faktoja niin sensuuri on silloin oikein kätevä. Yhtään oikeaa syytä kannabiksen laittomuudelle ei ole. Se on kaikilla mittareilla vähiten haitallinen päihde ja virheellisesti luokiteltu huumeeksi. Kun ei aiheuta fyysistä riippuvuutta eikä siitä voi ottaa hengenvaarallista annosta niin ei se silloin ole oikeasti huume.

Vierailija
10520/10522 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on luonnonvarainen kasvi. Huumausaineen siitä tekee ainoastaan lainsäädäntö.