Miksi ravintola-alalla ei lakkoilla?
Työolosuhteet ja palkkahan on ihan täyttä paskaa. Paremmat oltavat hoitajilla on.
Kommentit (7)
Siellä on huono järjestäytymisaste.
Jos ravintola-alalla olisi pakollinen koulu joka pitäisi käydä, ennenkuin saa laskea hanasta kaljaa tuoppiin, niin kyllä lakkoilisivat, ja vertailisivat itseään insinööreihin.
Ei oo samaa vääntömomenttia kuin hoitsuilla lääkäreillä teollisuuden aloilla logistiikassa jne. yhteiskunta ts, pyörii ilmankin ravintoloita.
sitä mietin miksi puhtaanapitoala ei mene lakkoon kuukausi kaksi niin että paskat jää siivoomatta ja pois kuskaamatta .. jo lähtisi palkat nousuun ku hitaammatkin tajuaisi että ilman siivoojia ei pärjätä.
Miksei samantien rueta kaikki tuohon samaan kiristykseen? Veroprosentti jokaiselle 100 jotta saadaan palkat maksettua tai sitten pistetään koko yhteiskunta kiinni. Minä olen niin täynnä tätä hoitajien uhriutumusta. Heillä on hyvät palkat.
Vierailija kirjoitti:
Miksei samantien rueta kaikki tuohon samaan kiristykseen? Veroprosentti jokaiselle 100 jotta saadaan palkat maksettua tai sitten pistetään koko yhteiskunta kiinni. Minä olen niin täynnä tätä hoitajien uhriutumusta. Heillä on hyvät palkat.
niin euroilla ei saa väsymystä ja työkuormaa pienemmäksi. Mutta kun ei. Hoitsu ei ymmärrä että ongelma on henkilöstön vähyydessä ei kuukausipalkan suuruudessa.
Vois kyllä lakkoilla, mutta ensin uuni päälle