Zele on ihana
Kattokaa nyt vaikka. <3
https://www.instagram.com/p/Cifa5NUKMC6/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
ANNATTEKO MYÖS PERÄAUKKO JOS PYYTÄISI NÄTISTI?
Sitäpä iloa ei sulle suoda, pervo-Pera, että kertoisin.
Riittää kun itse tiedän, ja ehkä muutama "ketjukaveri".
Vierailija kirjoitti:
Hah haa, kylläpä huvittaa, että te vaahto römpsät ette koskaan pääse olemaan "silleen" tuon tyypin kanssa. Kyllä teitä harmittaa. Mitä erikoista tuossa ukossa on? Pieni mies iso nenä, normaalisti kukaan ei kiinnittäisi häneen mitään huomiota.
Aha
Vierailija kirjoitti:
Ihaillaan taas Zelen bulgea:
Ai että.... tämä ihana video, on pajon parempi kuin se KAZAKI -ryhmän alkuperäinen, josta tämä on parodia.. Pootin muuten aikoi nimemomaan tällä videolla mustamaalata Zelen, mutta karahti kiville.
Tämä nosti entisestään Zelen suosiota.
Ja onhan tää kerrassaan namia.
Onneksi on netti ja lukuisat kv alustat joissa on loputon lähde eri kuville ja videoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Zele varmasti kunnossa auto-onnettomuuden jäljiltä? Huolettaa.
Tän mäkin haluisin tietää. Ja että miten jakselee henkisesti, jos oli tahallinen teko tuo kolari..
Uskon, että oli m u r h ayritys. Siksi huolettaa.
Samoin uskon ja ymmärrän tunteen..
Tää on niitä päiviä, kun haluaisi vaan halata, pitää sylissä ja lohduttaa.
Lähettäisin myös herkkukorin, jos ois osoite.
Ja rakkautta jos sitä vois purkittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun itse tiedän, ja ehkä muutama "ketjukaveri".
Tiedetään, sun ja mun sekä muutaman muun jutut. Sekä tuhansien muiden kv alustalla.
On, siinä on kyllä kerrassaan komea mies
Ketjun innoittamana taidan taas ensiyön kanssaan viettää. Mielikuvien käyttö on lahja jota voi hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun itse tiedän, ja ehkä muutama "ketjukaveri".ELI TOISIN SANOENT PASKANNATTE VAIKKA HÄNEN KYRVÄLLEEN! NO HYHHYH! POLIISI!
Ihana Jonne 15vee, joka kokeili ekaa kertaa puhua tuhmia. :D
Vierailija kirjoitti:
On. Kaikki kohdallaan. Kroppa kuin unelma. Ja ne silmät. Olen ihan sulaa vahaa sen katseen alla..
Silmät on kuin suklaanapit. Kuin sielun peili.
Köh. Kiinnostaisi mitä ikää fanittavat ovat, vanhoja rouvia vai nuoria neitoja. Kun kyseessä on "vanhempi" mies verrattuna nuorempiin.
Vierailija kirjoitti:
Zele on neitimäinen. Jos olisi Venäjän johdossa, kukaan ei häntä ihailisi.
Zele on kunnon miehekäs mies ja myös osoittaa sen teoilla ja itsevarmuudella. Putte on nolo pöydän takana pönöttäjä, jonka pitää yrittää yltiömäisesti korostaa maskuliinisuuttaan. Pitää katsos raukan kompensoida.
Sexylensky on itsevarma kaveri, joka voi vaikka tanssia koroissa jos niikseen tulee. Ei hänen miehuutensa siitä kärsi.
Jotenkin tosi naismainen ääni hänellä.
Vanhentunut puolessa vuodessa varmaan 20 vuotta, mutta eihän tuo ihme ole.
Vierailija kirjoitti:
Köh. Kiinnostaisi mitä ikää fanittavat ovat, vanhoja rouvia vai nuoria neitoja. Kun kyseessä on "vanhempi" mies verrattuna nuorempiin.
35v. Ei kuin n.10 vuotta ikäeroa.
Ei kyllä ihmetytä jos paljon nuoremmatkin ihastuvat. Zelenskyi on DILF.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 30, alle 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kaikki kohdallaan. Kroppa kuin unelma. Ja ne silmät. Olen ihan sulaa vahaa sen katseen alla..
Ja ääni, kun murisee ja kehrää samanaikaiseti, tuon murisevan pedon kynsiin ja hampaisiin olisi ilo antautua. Se vähän terävä kulmahammaskin...miltei tunnen kaulallani tuon....
Vierailija kirjoitti:
Tuolta kv alustalta päätellen meitä on kyllä teineistä lähes eläkeläisiin, eli kaikista ikäluokista....niin miehiä kuin naisiakin, ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 30, alle 40.
Minä hiukka yli 40v
Ehkä näyttelijätaustaisten presidenttien on määrä olla rysylän tuho. Ensin Reagan ja nyt Zelenskyi. Mieti sitä, iigor.