Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ystävä pyytää konserttiin

Vierailija
13.09.2022 |

ja selviää, että hän on pyytänyt jo montaa muuta ennen sinua ja pyytää sinua vaan siksi kun nämä muut eivät päässeet (ei nyt suoraan sano, mutta siltä ainakin vaikuttaa) 😥, mitkä fiilikset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä sain kutsun kaverin mökille. Olin aivan innoissani, että kiva joo, että pitkästä aikaa hän haluaa viettää aikaa kanssani, kun ollut aina niin kiireinen, kun ei ehdi kahville/lounaalle/leffaan/kävelylle/minnekään, että nyt on sitten koko viikonloppu aikaa jutustella. 

Lässähti fiilis, kun hän sitten kiittäessäni kutsusta, että totta kai tulen, että huh hiton hyvä, olen kysynyt jo kaikki ketä keksin, eikä kukaan päässy. 

No, arvaatte varmaan. En sitten mennyt. 

Vierailija
2/7 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakaan en olisi mennyt mökille enää tuossa tilanteessa. Uskomaton moukka tuo kaverisi! 😦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä. Sitä suuremmalla syyllä hän tarvitsee ystävää, joka välittää ja lähtee mukaan.

Vierailija
4/7 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt menet, olet ehkä seuraavalla ketralla se jota pyydetään ekana

Vierailija
5/7 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aikuisia?

Vierailija
6/7 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaveri pyysi festareille kysymällä lähdenkö mukaan, jos Pekka tai äiti ei lähde. Eli miesystävä Pekka oli ensimmäinen vaihtoehto ja äiti oli toinen. Olin sitten se kolmas. Ilmoitin, että olen menossa aviomieheni kanssa.

Vierailija
7/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kaveri pyysi festareille kysymällä lähdenkö mukaan, jos Pekka tai äiti ei lähde. Eli miesystävä Pekka oli ensimmäinen vaihtoehto ja äiti oli toinen. Olin sitten se kolmas. Ilmoitin, että olen menossa aviomieheni kanssa.

Tuohon voisi vastata "samalla mitalla", eli: "Jos minun omat suunnitelmani peruuntuvat, saatan harkita." tai: "Jos en mitään muuta keksi siihen, saatan harkita."

Eli antaa ymmärtää, että tekisi mieluummin mitä vain muuta, mutta jos kovin tylsää on, niin ehkä sitten, säälistä.