Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tulee ensimmäistä kertaa yökylään, miten varustautua? Iltapalat, aamupalat?

Vierailija
13.09.2022 |

Mies ei osaa kommentoida. Olen hieman "pulassa"

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo ja korvatulpat (itsellesi)

Vierailija
2/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä, jogurtti, hedelmät ja kahvi toimii aina aamupalalla. Illalla kahvin tilalle tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut anopilla ilta- tai aamupala-aikaan, mitä siellä on katettu pöytään? Laita sitä mukaillen.

Vierailija
4/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sosemaista. Muovilusikka on parempi anopin ikenille.

Vierailija
5/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikokki.net

Vierailija
6/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo konjakkia.

Vierailija
7/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin pulan miehelle.

Vierailija
8/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stressaisi. Se on miehen homma, kerta hänen äiti. Minä en vieraille laita aamupalaa pöytään, se on anoppiväelle tehty selväksi. Keitän kahvit. Ottaa itse aamupalaa.

Vierailija
9/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamisen suhteen ihan sama, jotain vikaa se löytää kuitenkin vaikka joka paikka kiiltäisi, viimeistään kun ryömii sängyn alle etsimään pölyä.

Jos ei vielä ole tullut selväksi, niin viimeistään nyt selvenee, että et koskaan tule olemaan riittävän hyvä hänen pojalleen.

Vierailija
10/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin hotellihuoneen. 

Vierailija
11/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötte päivällisen myöhemmin, ei tarvita mitään iltapalaa. Aamiainen on helppo - jugurttia, leipää, leikkeleitä, mehua, teetä tai kahvia.

Vierailija
12/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi on varmasti minun ikäluokkaani, joten pitäisinjärkevänä kysyä asiaa suoraan. Jos se siis sinua oikeasti vaivaa. Yleensä syödään, mitä talo tarjoaa. Anoppi osaa kyllä hakea kaupasta lisää, jos ei nälkä lähde. Sinun velvollisuus ei ole leikkiä hotellin keittiöemäntää.

Anoppi myös kertoo, jos ei voi jotakin syödä terveydellisistä syistä. 

Vierailija
13/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi mieheltä en kommentoi. 

Vierailija
14/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yökyläile edes poikani ja miniäni luona, mutta kun muuten kyläilen niin kyllä he ihan osaavat aukaista suunsa ja kysyä etukäteen, mitä haluaisin. Outoa olisi mennä yökylään paikkaan, missä ei olla vielä sen verran läheisissä väleissä, että kysyttäisiin noin yksinkertaista asiaa.

Vierailija
15/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakoita ja munavoita. Pipareita montaa sorttia, ne säilyy.

Vierailija
16/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy mieheltäsi kuis muna voi

Vierailija
17/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit ovat aikalailla samanlaisia kuin ihmiset.

Eli jos itse syötte jotakin aamu- ja iltapalaa, kata anopillekin astiat pöytään.

Vierailija
18/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi on varmasti minun ikäluokkaani, joten pitäisinjärkevänä kysyä asiaa suoraan. Jos se siis sinua oikeasti vaivaa. Yleensä syödään, mitä talo tarjoaa. Anoppi osaa kyllä hakea kaupasta lisää, jos ei nälkä lähde. Sinun velvollisuus ei ole leikkiä hotellin keittiöemäntää.

Anoppi myös kertoo, jos ei voi jotakin syödä terveydellisistä syistä. 

Mitäs täällä oikein tylytetään?

Hyvä on pohtia, jollei ole tottunut. Ei ole velvollisuus, ei tietenkään - vaan entä jos haluaa?

Vierailija
19/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat varmaan mankeloidaan ja laitetaan suklaata tyynylle. Yöpöydälle vesikarahvi plus lasi. Varaa aamutakki ja tohvelit. Ja pyyhe. Yöpöydälle anopin suosikkikirjoja tai -lehtiä. Säädä huonelämpötila miellyttäväksi. Toisen täkin / viltin voi ottaa esille varalle. Älä suihkuta huoneraikastetta, jos anopilla astma. Opeta undulaatillenne jokin kiva fraasi, kuten " tervetuloa anoppi".  Muista toivottaa hyvää yötä ja anna soittokello, jos tarvitsee yöllä jotain. Potta sängyn alle.

Vierailija
20/44 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa ei mies osaa kertoa, mitä lapsuudenkodissaan syötiin? Varoitusmerkki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi