Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkölaskun nousu!

Vierailija
13.09.2022 |

Samalla käytöllä sähkön kulutus viimeksi laskussa 41€ nyt 71€.
30€ nousu, mitä tämä on prosentteina?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

75% nousu

Vierailija
2/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelpataan kaasun käyttäjiä , joten pitää kärsiä näinhän sanottiin , luopukaa totutusta elintavoista , nyt rupeaa tuntumaan toden teolla kun kaikki kallistuu .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, mulla on pysynyt samassa 4 kk.

Vierailija
4/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa oltu taas hereillä

Vierailija
5/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisestihan inflaatio on alle 10%, joten ei voi olla noin paljon.

Itsellä nousi alle kymmenestä sentistä yli kuuteenkymmeneen senttiin.

Vierailija
6/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin tänään sähkölaskun. Oli tullut tänään verkkopankkiin. Lasku oli 27€ joka sisälti sähkön että siirtomaksun. Lasku tulee kerran kuukaudessa. Ei ole sähkölasku paljon. Hihittelen sohvalla pientä laskua.

Vierailija
7/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa joku sanoi, että hänellä sähkön hinta onnoussut 500%. Jos lasku on ennen ollut vaikkapa 100 euroa, niin paljonko se on jos nousua on 500%? Mulla ei riitä matikkapää laskemaan. Sanoi nimenomaan että 500%.

Vierailija
8/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lasku nousee viisinkertaiseksi, niin kuinka monta prosenttia se on? Jos hinta nousee kaksinkertaiseksi niin silloinhan on kyseessä 100% korotus.

Vierailija
9/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiossa joku sanoi, että hänellä sähkön hinta onnoussut 500%. Jos lasku on ennen ollut vaikkapa 100 euroa, niin paljonko se on jos nousua on 500%? Mulla ei riitä matikkapää laskemaan. Sanoi nimenomaan että 500%.

600 euroa

Vierailija
10/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lasku nousee viisinkertaiseksi, niin kuinka monta prosenttia se on? Jos hinta nousee kaksinkertaiseksi niin silloinhan on kyseessä 100% korotus.

400%

Vierailija
11/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nousi n. 600%, eli onhan se ihan järkyttävä korotus. Kiitos vaan Turku Energia upeasta 24 kk sopimuksesta, jota ei voi edes purkaa, vaikka hinta tippuisi -600%.

Vierailija
12/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nousi n. 600%, eli onhan se ihan järkyttävä korotus. Kiitos vaan Turku Energia upeasta 24 kk sopimuksesta, jota ei voi edes purkaa, vaikka hinta tippuisi -600%.

Itsehän sinä olet mennyt solmimaan 24kk määräaikaisen sopimuksen.

Turhaan sähkölaitosta siitä syytät.

Vierailija
13/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta ei tarjottu älypää. Ei kai kukaan hullu tuohon muuten suostuisi.

Vierailija
14/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voinut tehdä toistaiseksi voimassa olevaa ?

Vierailija
15/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

57,7 %

Vierailija
16/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kysyit tarjoukset muistakin sähkölaitoksista?

Vierailija
17/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai ne nyt tarjoaa sitä itselleen tuottavinta, olisit kysellyt lisää ja muistakin yhtiöistä! Kyllä nykypäivänä jokainen on varmasti kuullut myös pörssisähköstä jos ei ole ihan ämpäripää.

Vierailija
18/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kysyit tarjoukset muistakin sähkölaitoksista?

Saakohan sen toimitusvelvollisen sähkön toistaiseksi voimassa olevana ? Se n saa oman alueen sähköyhtiöltä , heidän on pakko tarjota sähkösopimusta ?

Vierailija
19/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, minulla on hahmotushäiriöitä useampi. Turhia kuittailuita että en ole peruskoulussa kuunnellut. Miten voi ollakin että kaikissa muissa aineissa pärjäsin hyvin mutta matematiikka oli huonoin. Olen käynyt Herossa saamassa opetusta, tämä taho auttaa erilaisia oppijoita. Hahmostushäiriö on synnynnäinen ongelma.

Opiskellessa tästä oli haittaa. Onneksi sain vapautuksen lukiossa ja jatko opinnoissa matematiikassa.

Kiitos vastauksista. Onko oikea prosentti 70% vai tämä toinen 57% 🙄

Vierailija
20/21 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap, minulla on hahmotushäiriöitä useampi. Turhia kuittailuita että en ole peruskoulussa kuunnellut. Miten voi ollakin että kaikissa muissa aineissa pärjäsin hyvin mutta matematiikka oli huonoin. Olen käynyt Herossa saamassa opetusta, tämä taho auttaa erilaisia oppijoita. Hahmostushäiriö on synnynnäinen ongelma.

Opiskellessa tästä oli haittaa. Onneksi sain vapautuksen lukiossa ja jatko opinnoissa matematiikassa.

Kiitos vastauksista. Onko oikea prosentti 70% vai tämä toinen 57% 🙄

Minulla on normaali matikkapää, mutta silti en osaa laskea näitä. Harvemmin tarvitsee, en vaan yksinkertaisesti muista enää. Tuon voi tarkistaa sillä että lasket 411,57 ja 41x1,75, kumpi on lähempänä uutta hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän