Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää tän asunnon sauna

Vierailija
12.09.2022 |

https://www.etuovi.com/kohde/21024625?haku=M1890461310

Kiuas on asennettu kahden kerroksen väliin, ja vedet ja hiet valuvat alakerrassa sohvalla istuvien niskaan?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulette, että saunassa ei ole normaalia lattiaa vesieristyksineen?

Onhan monessa talossa sauna yläkerrassa eikä ole mitään ongelmaa.🤔

Jatkan vielä, olen nähnyt tuollaisen ritiläkaton ja siellä on valot yläpuolella ja nayttää siltä, että olisi yläpuolisen tilan lattiarakoja.

Ei pysty sanomaan ellei käy paikanpäällä katsomassa.

Vierailija
42/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole tarkoitus oleskella tuolla alhaalla samalla kun joku heittää löylyä, vaan ennen/jälkeen saunomisen. Mutta luulis tosiaan että siellä on alakerran lattia täynnä vettä saunomisen jälkeen, varmaan siis vesieristetty tuo alakertakin? Siitähän mennään suihkun jälkeen märkänä tuonne saunaan. Jotenkin ois fiksumpi kun ois suihkut tuossa alla ja oleskelutila suihkujen paikalla 🤔

Muuten mielettömän hieno kohde, voisin antaa anteeksi omituisen saunan kun on muuten noin hieno paikka. Jos siis olisin tuolta alueelta kämppää ostamassa. Ja en osaa sanoa onko hinta kohdallaan vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 635 000€.. lähes kolme kertaa niin paljon kuin kerkeän tienaamaan seuraavan 20 vuoden aikana, olettaen etten tuhlaisi mihinkään ylimääräiseen..

Vierailija
44/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomalainen sauna, ei. Kävin kerran Saksassa saunassa hotelli-kylpylässä ja sain hirveät huudot ja lähes porttikiellon saunaan kun heitin kiukaalle vettä. Siellä oli joku muija joka kävi pari kertaa tunnissa tekemässä virallisen löylynheiton prkl.

Ehä tässäkään saunassa ei saa koussaan edes koskea.

Vierailija
45/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus 2000 luvun sauna

Onpa tosiaan perus 😂

Vierailija
46/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota saunaa ei kyllä kannattaisi näyttää kuvissa. Koko asunto alkaa vaikuttamaan sen jälkeen ylihinnoitellulta.

Vierailija
47/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onpa ihanan virkistävä värimaailma. Ihan mahtavaa vastapainoa nykypäivän valkoiseen, mustaan ja pastelliin. Minulle liian kallis, mutta ostaisin, jos olisi noin paljon ylimääräistä.

Vierailija
48/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ihan kiinni tosta. Mutta mua kyllä ärsyttää noi insta-muokkaukset asuntoilmoituksiin ei näe kunnolla mitä sävyä materiaalit on. Jotain värikylläisyysmuokkauksia?

Ei myy jos realismi ei näy.

Vierailija
49/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan kuvaus

Taloyhtiön piharakennuksessa saunatilat.

Vierailija
50/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa upeaa näköistä, mutta tuo sauna ei kyllä ole mukava käytössä jos toimii muutenkaan.

En kyllä eläessäni pystyisi noin kallista ostamaankaan.

Vierailija
51/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, selittäkää siis piharakennuksen sauna. Piharakennuksen alakerrassa on tuollainen sohva-lounge, yläkerrassa itse sauna.

Aika monella on yläkerrassa sauna. Valuuko sieltä vedet alakertaan?

Vierailija
52/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, selittäkää siis piharakennuksen sauna. Piharakennuksen alakerrassa on tuollainen sohva-lounge, yläkerrassa itse sauna.

En ymmärrä kommenttiasi. Katsoitko kuvat? Tuon saunan lauteiden alla on huone jossa pitäisi oleskella, nauttia juomia, katsoa televisiota jne. Lisäksi suihkuun ilmeisesti pitäisi mennä tuon läpi noin niin kuin kelteisilteen...

Vierailija
53/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, nyt katsoin kuvat. Joo, tuo on saunatilaa kaikki tyyni, saa valuakin.

Vierailija
54/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kommenttiasi. Katsoitko kuvat? Tuon saunan lauteiden alla on huone jossa pitäisi oleskella, nauttia juomia, katsoa televisiota jne. Lisäksi suihkuun ilmeisesti pitäisi mennä tuon läpi noin niin kuin kelteisilteen...

No mitä sitten? Saunatila, kuinka usein käyt saunassa tuntemattomien kanssa?

Vierailija
55/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa valua. Saunassa hikoillaan ja se hiki sisältää likaa ja jopa jäämiä ulosteesta. Erikoiset mausteet tippumassa alakerrassa olevaan viinilasiin... Kiinnostaako siivota joka ainoan saunomiskerran jälkeen?

Vierailija
56/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa lisätä kiukaaseen klapeja, poistaa tuhkat ja vaihtaa kiuaskivet kun joku on sen kiukaan sijoittanut puoleenväliin portaita

Vierailija
57/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus saunassa on suomalaisille ok. Ei kuitenkaan ole ok jos joku innostuu esittämään hikisenä helikopteria loungetiloissa.

Vierailija
58/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo. Tosiaan, pitkistä märistä hiuksistahan valuu pirusti vettä lauteille ja lattialle .

Onko kaikilla miehilläkin pitkät hiukset?

Tämä ketju oli mielenkiintoinen, mutta ei tuon saunan takia, vaan siksi, etten ole tiennyt muiden olevan noin sotkuisia saunojia. En ole ikinä nähnyt tai kuullut, että sauna lainehtisi, koska ihmiset kauhovat vettä sinne tänne osumatta kiukaaseen tai kantavat vettä hiuksissaan kuin Tähkäpää konsanaan. 

Onneksi en tunne ketään av-mammojen kaltaisia. 

Vierailija
59/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa valua. Saunassa hikoillaan ja se hiki sisältää likaa ja jopa jäämiä ulosteesta. Erikoiset mausteet tippumassa alakerrassa olevaan viinilasiin... Kiinnostaako siivota joka ainoan saunomiskerran jälkeen?

Kuka siihen laiteitten alle käskee lasinsa kanssa mennä? Ei tuo ole mikään illanistujaispaikka vaan sauna. Siellä saunotaan ja sen jälkeen istutaan alakerrassa. Eikä se sohva lauteitten alla ole. Itse en tollasta haluaisi, mutta kyllä pikkasen nyt menee yli tuo kauhistelu. Saunassa heitetään löylyä kiukaalle, ei lattialle ja normaali ihminen ei hikoa niin, että sitä ämpäristä kaatamalla valuu lattialle.

Vierailija
60/61 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus saunassa on suomalaisille ok. Ei kuitenkaan ole ok jos joku innostuu esittämään hikisenä helikopteria loungetiloissa.

Jos sun mies tätä harrastaa, osaat varmaan kertoa että tekee sen muualla? Ei tuo mikään yleinen sauna ole.