keskeytetty yhdyntä ja laukeaminen
Kuinka teillä tapahtuu miehen laukeaminen, jos harrastatte keskeytettyä yhdyntää? Nykyinen mies ottaa peniksen ulos ihan viime hetkellä ja roiskii heti päälleni. En ole varma ehtiikö aina ajoissa. Eli kättä ei tarvitse juurikaan käyttää. Edellinen otti ulos hyvissä ajoin ja hoiteli itsensä loppuun. Hoiteleeko teillä mies itsensä loppuun vai auttaako nainen tässä?
Entä onko sattunut vahinkoja, kun mies ei ole vetänyt ulos ajoissa tai ollenkaan? Tai olet itse halunnut loppuun saakka?
Kommentit (39)
Touhutipoissa on siittiöitä vain jos mies on jo lauennut.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko sä niiden touhutippojen tulevan jostain muualta kuin kiveksistä? Ja luuletko, ettei kiveksistä tulevassa liemessä olisi siittiöitä mukana?
Nuorempana onnistui tuo juttu . Yhdyntä jatkui niin pitkälle että laukesin sitten vatsalle ilman mitään kosketteluja . Ei tullut tyttöystävä ja vaimo raskaaksi . Onhan se vähän uhkapeliä mutta naimisissa ollessa ei enää pelottanut vaikka olisikin tullut raskaaksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko sä niiden touhutippojen tulevan jostain muualta kuin kiveksistä? Ja luuletko, ettei kiveksistä tulevassa liemessä olisi siittiöitä mukana?
Siemenneestä tulee valtaosa eturauhasesta ja pienen pieni prosentti kiveksistä.
Aiheesta: kerrasta tuli nainen raskaaksi keskeytetyllä, joten kokemukseni mukaan menetelmän teho on 0%.
Jotenkin ihmetyttää, miksi ette käytä ehkäisyä? Tai sterilisaatiota, jos lisääntyminen ei ole vaihtoehto? Eikö tuo keskeytetty yhdyntä ole melko paljon pois molempien nautinnosta?
Me ainakin tehtiin (ja tehdään kyllä edelleen useimmiten, vaikka vasektomia tehty) niin, että puoliso hoiteli mut loppuun käsin/suulla kunhan oltiin yhdynnässä oltu oikeastaan niin kauan kuin hän haluaa (välillä pieniä taukoja jos alkaa tuntua liian hyvältä).
Varmenpi käyttää kondomia, kun ei parhaalla hetkellä malta vetää ulos!
Meidän ukki on keksinyt keskeytetyn yhdynnän.
Vierailija kirjoitti:
Vetää pois viimehetkellä ja ruikkii riisuttuihin pikkupöksyihini ilman vemputuksia.
n.56
Miksiköhän pitää vetää ulos, jos nainen on 56? Ei ainakaan vahinkoraskauden vuoksi. Minä olen 46 ja gyne sanoi viimeksi, että aika hiljaista alkaa olla sukusolujen osalta. Eli meilläkin lasketaan ihan huoletta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetää pois viimehetkellä ja ruikkii riisuttuihin pikkupöksyihini ilman vemputuksia.
n.56Miksiköhän pitää vetää ulos, jos nainen on 56? Ei ainakaan vahinkoraskauden vuoksi. Minä olen 46 ja gyne sanoi viimeksi, että aika hiljaista alkaa olla sukusolujen osalta. Eli meilläkin lasketaan ihan huoletta sisään.
On kyllä kiva kun ei tarvitse enää huolehtia ehkäisystä. Meillä mentiin pitkään kondomeilla. Nyt saa nauttia paljaalla. N49
Vierailija kirjoitti:
Meidän ukki on keksinyt keskeytetyn yhdynnän.
Jokseenkin kryptinen lause. Onko kyse siitä, että lapsenlapsi harjoittaa seksiä ukkinsa kanssa, ja tässä seksissä noudatetaan keskeytettyä yhdyntää?
Vaikka keskeytetty yhdyntä eli 'varovaisuus', kuten kansa sitä nimitti, usein petti, sen voimakas esiinmarssi jo 30-luvulla vähensi syntyvyyttä merkittävästi. Uudet ikäluokat olivat pieniä, lukuun ottamatta sodan jälkeisiä suuria ikäluokkia.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies myös pitkittää mahdollisimman pitkään ja joskus olen joutunut tuuppaamaan sen pois päältäni kun olen huomannut sillä kalun alkavan nykiä ja silloinhan se on tavallaan jo myöhäistä koska ekat ruiskahdukset on päässeet pimppaan.
Kerran mies on saanut minut myös raskaaksi (nuorimmainen lapsistamme) kun ei ole lopettanut ajoissa. Toisaalta joskus se vaan tuntuu itsestäkin niin hyvälle, että haluaa tuntea miehen sisällään loppuun saakka.
Aika usein nykyään se meillä olen minä, joka saan pullauttaa miehen ulos sisältäni kiertoni tärppi päivinä ellei sitte olla käytetty kortsua mitä mies vihaa ja ottaa joskus jopa pois kesken yhdynnän.
Meillä mies sai mut ekan kerran raskaaksi kun oltiin teinejä. Käytiin keskustelua -otetaan riski - joo - tuntuu nii hyvältä - ehdotin itse sitä ensimmäisenä. No se päättyi keskenmenoon ehkä onneksi. Surtiin molemmat monta viikkoa "vauvan" kuolemaa ja vieläkin asiaa muistellaan. Sen jälkeen on myös otettu riskiä, koska tuntuu niin hyvältä minustakin. Kaksi lasta tehty siinä välissä, toinen tuli yllättäen. Mutta normi juttu on, että mies tulee ulos ennen loppukiihdytystä, näen sen orgasmin kun runkkaa loppuun ja laukee usein lakanoille tai joskus mun päälle (tykkään katsella sitä) ja käy sitten kusella ennen seuraavaa yhdyntää (pystyy moneen kertaan päivässä ja heti uusintaan). Joskus olen vähän hoputtanut tulemaan ulos puskemalla miestä pois päältä. Monta kertaa on kuitenkin menty vaan loppuun asti siemensyöksy syvällä pimpissä. Suhdeluku on ehkä 80/20.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies myös pitkittää mahdollisimman pitkään ja joskus olen joutunut tuuppaamaan sen pois päältäni kun olen huomannut sillä kalun alkavan nykiä ja silloinhan se on tavallaan jo myöhäistä koska ekat ruiskahdukset on päässeet pimppaan.
Kerran mies on saanut minut myös raskaaksi (nuorimmainen lapsistamme) kun ei ole lopettanut ajoissa. Toisaalta joskus se vaan tuntuu itsestäkin niin hyvälle, että haluaa tuntea miehen sisällään loppuun saakka.
Aika usein nykyään se meillä olen minä, joka saan pullauttaa miehen ulos sisältäni kiertoni tärppi päivinä ellei sitte olla käytetty kortsua mitä mies vihaa ja ottaa joskus jopa pois kesken yhdynnän.
Näinhän se aika monta kertaa elävässä elämässä menee. Tuntuu liian hyvältä!!
Itse naisena haluaisin, että mies pysyisi joka kerta sisällä loppuun asti ja työntyisi oikein syvään lopussa. Vaikka toisaalta tykkään katsoa miehen nautintoa siemensyöksyä ja orgasmia. Joka kerta, kun olen saanut pitää miehen sisällä loppuun saakka koen, että yhdynnästä tulee niin paljon täydellisempää kuin ilman sitä lopetusta.
Tekee oikein henkisesti pahaa joskus pyytää toista vetäytymään ulos tai jopa vähän tuuppimaan pois parhaimmalla hetkellä. Vaikka muuten on ollut ihana yhdyntä jotenkin se kuitenkin vähän latistaa tunnelmaa.
Vaikka niin kuin sanoin, tykkään katsella sitä miten mieheltä tulee ja miten hän koskettelee itseään siinä ihan kiiman huipussa. Teinitytöstä asti olen tykännyt tuosta näkymästä kun ei aina ollut kortsuja.
Ovulaation aikoihin siirrymme johonkin muuhun asentoon/menetelmään jo hyvissä ajoin ennen kuin mies on tulossa.
Meilllä tuota tehdään välillä ihan vaan vaihtelun vuoksi, vaikka vaimolla ehkäisy onkin kunnossa. Hän sanoo nauttivansa siitä näystä kun sperma ruiskahtelee hänen päälleen ja siitä näystä kun saan orgasmin. Useimmiten hän laukeaa ensin kerran tai kaksi ja sitten tahtoo minun tulevan hänen vartalolleen.