Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvo vanhemmille

Vierailija
12.09.2022 |

Jos lapsenne opettaja ottaa yhteyttä mistä tahansa asiasta, niin uskokaa häntä. Jos lapsi väittää että on tapahtunut jotain muuta, niin kuunnelkaa lastanne, mutta uskokaa silti opettajaa. Opettajat EIVÄT valehtele teille, mutta lapsenne saattaa valehdella.
Opettajat työskentelevät lapsenne parhaaksi, ja se onnistuu helpoiten kun vanhemmat ja opettaja ovat samalla puolella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Oma ala-asteen opettajani haukkui mua pikkusiskolleni vielä 3 vuotta sen jälkeen kun olin jo siirtynyt yläasteen puolelle. Mitähän lie sitten haki sillä, mikäli tarkoitusperät olivat hyvät. Ei riittänyt se, että ehti nolata mut kerta toisensa jälkeen 9-12 -vuotiaana, piti vielä vain saada jatkaa.

Ja ihan 2000-luvulla olen kouluni käynyt.

Vierailija
2/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo. Valitettavan monille vanhemmille oman lapsen paljastuminen kiusaajaksi/heikkolahjaiseksi/autistiksi jne. on ihan ylivoimaisen vaikea pala nieltäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Oma ala-asteen opettajani haukkui mua pikkusiskolleni vielä 3 vuotta sen jälkeen kun olin jo siirtynyt yläasteen puolelle. Mitähän lie sitten haki sillä, mikäli tarkoitusperät olivat hyvät. Ei riittänyt se, että ehti nolata mut kerta toisensa jälkeen 9-12 -vuotiaana, piti vielä vain saada jatkaa.

Ja ihan 2000-luvulla olen kouluni käynyt.

Niin, avauksessa puhuttiinkin kommunikoinnista vanhempien, ei pikkusiskojen kanssa.

Vierailija
4/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo. Valitettavan monille vanhemmille oman lapsen paljastuminen kiusaajaksi/heikkolahjaiseksi/autistiksi jne. on ihan ylivoimaisen vaikea pala nieltäväksi.

Monet vanhemmat ovat myös yksinkertaisesti liian laiskoja. On helpompi kieltää koko ongelman olemassaolo kuin yrittää ratkaista se, ainakin lyhyellä tähtäimellä.

Vierailija
5/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään liian kiusallinen aihe kun ei synnytä enempää keskustelua. Olen aika varma, että av-mammojen enemmistö on juuri näitä "ei meidän Pirjo-Petteri tuollaista ole tehnyt" -kauhuvanhempia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi