Himojen poisto miehelle
Olen 44v jota panettaa joka päivä. Eli ihan perus aviomies jolla vaan tekee vaimoa mieli. Mitta se on vaikeeta saada tyydytystä kun ei raiskatakaan viitti.
Onko olemassa mitään pilleriä jotta himot hiipuis. En halua mitään että seisokit loppuu, vaan sellasta mikä vaikuttaa mieleen ettei tekis mieli niin hirveesti.
Kommentit (23)
Tavallisin lääke tuohon on masturbeeraus.
Ei "jarru" ole vain legenda. Sellaisia lääkkeitä on olemassa mutta sivuvaikutukset aika ikäviä. En ole asiantuntija.
Lähde kävelemään, jos et ole vaimosi lisäksi naimisissa yhteisen asuntolainan muodossa pankkiin.
Voit toki vielä ennen lähtöä kysyä, miksi vaimosi ei halua seksiä, ja haluaisiko hän taas joskus haluta sitä.
Runkkaamisesta ei saa sitä henkistä tyydytystä mikä tulee naisen kanssa ollessa.
Ja joo, omakotitalo on jossa haluan asua jatkossakin.
Ihana mies. En voi sanoa muuta kun että kahdehdin vaimoasi ja toivon, että hän ymmärtäisi panostaa yhteiseen seksiinne ja yrittäisi jollain keinoin kasvattaa omaa halukkuuttaan, niin seksiä olisi enemmän. Oletan, että olette jo keskustelleet ja vainosi tietää, että haluaisit enemmän seksiä.
N33
Pallit pois niin äänikin terävöityy!
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. En voi sanoa muuta kun että kahdehdin vaimoasi ja toivon, että hän ymmärtäisi panostaa yhteiseen seksiinne ja yrittäisi jollain keinoin kasvattaa omaa halukkuuttaan, niin seksiä olisi enemmän. Oletan, että olette jo keskustelleet ja vainosi tietää, että haluaisit enemmän seksiä.
N33
On keskusteltu usein tai lähinnä olen kertonut millaista avioelämä voisi olla
Lupaa yrittää mutta siihen se aina jää. Mitään muutosta ei ole ollut.
Keskustele uudemman kerran ja painokkaasti. Uskoisin, että vaimollaskin on silloin tällöin kova halu, joten jos selität siltä pohjalta, voisi ymmärtää paremmin.
t.aina halukas vaimo
Ei ainakaan bentsoja eikä etanolia. Siinä
tulee itsemurha eteen, kun niitten kanssa
taistelee.
Vierailija kirjoitti:
N33[/-
Ihana nainen kun noin ymmärrät meitä miehiä.
Olispa minullakin sinunlaisesi
En tiedä toimisiko, jos vaimo/tyttöystävä ottaisi suihin kaksi kertaa päivässä ihan joka päivä. Imuttelisi ja lutkuttelisi vaikka väkisin niin pitkään, että alkaisi seisoa, ja lopettaisi vasta kun spermat on nielty. Alkaisiko suihinotto maistua puulta vuoden jälkeen, vai kasvaisiko himot vain lisää. Olisin vapaaehtoinen olemaan koehenkilönä tällaisessa tieteellisessä ihmiskokeessa.
Juo. Aloita aamulla, tai heti töiden jälkeen. Auttaa minulla. Haittavaikutuksiakin tosin on, muttei mitään pahoja. Joillain voi akka, tai henki lähteä, mutta itsellä on vielä molemmat tallella.
Vierailija kirjoitti:
Juo. Aloita aamulla, tai heti töiden jälkeen. Auttaa minulla. Haittavaikutuksiakin tosin on, muttei mitään pahoja. Joillain voi akka, tai henki lähteä, mutta itsellä on vielä molemmat tallella.
Mitä pitäisi juoda?
Sama vaiva oli, mutta elämä helpottui kun erosin vaimosta. Ei naista paikalla, niin halutkin on helpompi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi juoda?
Ei ole nyt rautalankaa käsillä mitä vääntää.
Minulle antoi yksityispuolen lääkäri vuosia sitten jotain pillereitä tuollaiseen ja ne tehosivat sillai et lakkasi seisominen ja yhtään ei tullut sexi mieleen.Sanoin vastaan otolla et kun olen vuosia naista etsinyt ja en löytänyt niin sen takia haluan halut pois et olis muutakin ajattelemista.
Syproteroniasetaattia käytetään liian voimakkaiden seksihalujen ehkäisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan bentsoja eikä etanolia. Siinä
tulee itsemurha eteen, kun niitten kanssa
taistelee.[/
-/
Miksiköhän alapeukutitte ?
Käytätkö siis rauhoittavia , unilääkkeitä ja
alkoholia pillun puutteeseen ?
arkkua on kannettu
Mene lääkärille ja kerro kärsiväsi pahasta masennuksesta, on vaikeaa päästä sängystä ylös, ei jaksa töiden jälkeen tehdä juuri mitään, eikä oikeastaan edes töitäkään.
Saat sellaiset lääkkeet, että todennäköisesti kuukauden päästä et huomaa, vaikka vaimosi kävelisi alasti ohitsesi joka päivä.