Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6050)

Vierailija
1741/6050 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katiekin on aika luonnollisen näköinen kaunotar

On melko luonnollisen näköinen ja ainoita joka ei ole ihan laiha. Vaan somaa naisellista pyöreyttä löytyy.

Vierailija
1742/6050 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin sarjassa olleista näyttelijöistä tuli mieleen se alkuperäinen Donna Logania näytellyt nainen. Oli mun mielestä aivan älyttömän kaunis. Nykyinen ei näytä lainkaan samalta, vaikka toki ihan kaunis hänkin.

Ettei ollut peräti ruskeasilmäinen/hiuksinen tämä aikoinaan Donnaa näytellyt? Nykyisellä on kyllä ikäisekseen upea vartalo, kun välillä on keikaroinut bikineissä. Kasvot sitä vastoin aika paikoilleen jämähtänyt. Täyteaineista varmaan.

Donnalla puuttuu lantiota kokonaan. On ihan suora p*r*e kuin nuorella miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/6050 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, jos Liam ja Hope taas alkaa symppailla keskenään ja sitten alkaa romanssiveivaus. Toivottavasti olen väärässä. 

Näyttäis siltä että tässä tuleekin vähän toisenlainen veivaus kun Hope symppaileekin erään toisen kanssa.

Vierailija
1744/6050 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Lauren! Sheila elää!!???

Vierailija
1745/6050 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 17:30 on hyvä tv aika Kaunareille. Tylsää kun palaa 16:30 aikaan kun se maailman turhin Viiden jälkeen alkaa taas. 

Vierailija
1746/6050 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 17:30 on hyvä tv aika Kaunareille. Tylsää kun palaa 16:30 aikaan kun se maailman turhin Viiden jälkeen alkaa taas. 

Viiden jälkeen ohjelmassa ainoa mikä kiinnostaa on erikoishaastattelu. Sekin vain silloin, jos on kiinnostava vieras. Tämä ohjelma- aika on minustakin Kaunareille parempi.

Vierailija
1747/6050 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin sarjassa olleista näyttelijöistä tuli mieleen se alkuperäinen Donna Logania näytellyt nainen. Oli mun mielestä aivan älyttömän kaunis. Nykyinen ei näytä lainkaan samalta, vaikka toki ihan kaunis hänkin.

Ettei ollut peräti ruskeasilmäinen/hiuksinen tämä aikoinaan Donnaa näytellyt? Nykyisellä on kyllä ikäisekseen upea vartalo, kun välillä on keikaroinut bikineissä. Kasvot sitä vastoin aika paikoilleen jämähtänyt. Täyteaineista varmaan.

Carrie Mitchum

https://www.ebay.ca/itm/154956335880

Vierailija
1748/6050 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie Mitchum (entinen Donna)ei enää ole niin nätti kuin Kaunareissa. Toki ikääkin tullut. Kukapa ei muuttuisi?

Vierailija
1749/6050 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla jäänyt ajanjakso välistä jolloin Liam on hengaillut Ivyn kanssa. Ei mitään muistikuvaa. Tuleekohan pitkäksi aikaa takas?

Vierailija
1750/6050 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla jäänyt ajanjakso välistä jolloin Liam on hengaillut Ivyn kanssa. Ei mitään muistikuvaa. Tuleekohan pitkäksi aikaa takas?

Kolme jaksoa kestää hänen vierailunsa.

Liam ja Ivy menivät naimisiin välttääkseen Ivyn karkotuksen maasta.

Vierailija
1751/6050 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sheilasta siis päästy vieläkään? Miksi tämä Sugar-sisko olisi murtautunut Steffyn taloon? Sitä en ihan ymmärrä.

Vierailija
1752/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten Luna itkee jatkuvasti tilannettaan. Ja Poppy lohduttaa. Kaikki tämä työpaikalla tietenkin.

Vierailija
1753/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sheilasta siis päästy vieläkään? Miksi tämä Sugar-sisko olisi murtautunut Steffyn taloon? Sitä en ihan ymmärrä.

Halusi varmaan pilata Sheilan nykyisen maineen muuttuneena naisena.

Vierailija
1754/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Steffystä on tullut mun nykyinen inhokki hahmo. Voi kun Steffyllä on vaikeaa, kaikkien pitää Steffyä tukea, Steffy on ihana ja ansaitsee kaiken, kaikkien muiden pitää sivuttaa omat tunteensa ja huomioida vaan Steffyä. Onneksi Hope on osannut sanoa suorat sanat Steffyn itsekkyydestä. Ja jos Steffy on kerran niin rehelllinen ja kunnollinen niin miksi ei paljastanut Finnille että hänkin suuteli Roomassa toisen miehen kanssa? Voi miten nautinkaan kun Steffy näkee Sheilan uudestaan elossa!

Vierailija
1755/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Il Giardinossa on varmaan hauska käydä syömässä, kun omistaja kiskoo tiskin takana viskiä ja kyselee itseltään viiden minuutin välein "Who the hell is Sugar" ja "Sheila, are you in trouble".

Vierailija
1756/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Il Giardinossa on varmaan hauska käydä syömässä, kun omistaja kiskoo tiskin takana viskiä ja kyselee itseltään viiden minuutin välein "Who the hell is Sugar" ja "Sheila, are you in trouble".

Niinpä. Omistaja on ihan muissa maailmoissa läppärinsä kanssa. Kuka ne maankuulut pizzat nykyään tekee?

Vierailija
1757/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta Steffystä on tullut mun nykyinen inhokki hahmo. Voi kun Steffyllä on vaikeaa, kaikkien pitää Steffyä tukea, Steffy on ihana ja ansaitsee kaiken, kaikkien muiden pitää sivuttaa omat tunteensa ja huomioida vaan Steffyä. Onneksi Hope on osannut sanoa suorat sanat Steffyn itsekkyydestä. Ja jos Steffy on kerran niin rehelllinen ja kunnollinen niin miksi ei paljastanut Finnille että hänkin suuteli Roomassa toisen miehen kanssa? Voi miten nautinkaan kun Steffy näkee Sheilan uudestaan elossa!

Oon itsekkin ihan kypsä Steffyyn mutta eikö Rooman matkalla Liam vähän yllättäen suudellut Steffyä ja tämä ei vastannut siihen Liamin suudelmaan?

Vierailija
1758/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa toi Brooken kauhistelu Zenden petoksesta omalle serkulleen. Oikeassa toki mutta mitäpä Brooke itse teki tyttärelleen aikoinaan. :D

Vierailija
1759/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi Brooken kauhistelu Zenden petoksesta omalle serkulleen. Oikeassa toki mutta mitäpä Brooke itse teki tyttärelleen aikoinaan. :D

Carterkin sitä mieltä että Zende petti sukunsa vaikka itse vei Ericiltä naisen.

Vierailija
1760/6050 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Steffy haluaa kerran unohtaa Sheilan niin miksi se sitten jankkaa kaikki päivät siitä? Antais Deaconin olla juttujensa kanssa, ei ne Steffylle kuulu. Itse Steffy pitää Sheilasta koko ajan ääntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi