Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6471)

Vierailija
6301/6471 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko täällä ketään, jotka ovat seuranneet sarjaa ihan alusta asti, eli vuodesta 92"
- Kyllä, minä olen sieltä asti seurannut, mutta sitten vuosien päästä tuli oikein pitkä tauko, en tiedä moniako vuosia tauko filmistä kestikään. Nyt taas olen seurannut varmaan 15 vuotta. Aikoinaan 90-luvun alussa se alkoi niin, että ystävä tuli kylään ja sitten jossain kohtaa sanoi, että voitaisiinko avata telkkari, kun siellä just tulee semmoinen kiva jatkofilmi, jota olen seurannut. No, mä sitten kanssaan katsoin ekan Kaunari-jakson, mikä oli sitä aivan alkua, ja niin mä jäin koukkuun. 
Outoa kun muistan yhden kohdan tuosta ekasta kerrasta: Brooken äidillä epäiltiin rintasyöpää ja se meni tutkimuksiin. Mun ihan tartti seuraavana päivänä tietää, miten Brooken äidin sitten kävikään, jne, jne. Muistaakseni juonen mukaan oli syöpä. Silloin siinä Ridge riiasi Carolinea ja samalla Brooke oli iskenyt häneen silmänsä. 

Vierailija
6302/6471 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/6471 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsonut Kaunareita aika lailla alusta asti ja olen vähän ihmetellyt joitain täällä kerrottuja juonikuvioita, koska en muista sellaisia tapahtuneen. Esim. Ericillä olisi ollut suhde Margon (Margot?) kanssa tai että Taylor olisi ollut kihloissa Stormyn kanssa. Ovatko nämä jotain taustatietoja, joita olette lukeneet netistä vai muistatteko nämä oikeasti sarjassa tapahtuneeksi - tai edes mainituksi?

Itse olen ollut lapsi sarjan alkaessa pyöriä, joten voi olla että en ihan kaikkea sarjan alusta muista. 

Vierailija
6304/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/boldandbeautiful/comments/1pr6jk4/is_it_just_m…

Katekin ottanut hoitoja.

Katsoin myös tota videota ja ihmettelin että mitä hänen naamalle on tapahtunut??? Aika hurjan näköinen.

Vierailija
6305/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 1990-luvun puolivälissä olen katsonut kokonaisen jakson ja enää aikoihin sekuntiakaan. Sarjan hidastempoisuus ja se kun liikaa tapahtumia sisätiloissa olivat syitä, joiden takia lopetin seuraamisen. 

Onko täällä ketään, jotka ovat seuranneet sarjaa ihan alusta asti, eli vuodesta 92, jolloin jaksot olivat 87 valmistuneita? 

Jokainen jakso on tullut nähtyä.

Vierailija
6306/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katsonut Kaunareita aika lailla alusta asti ja olen vähän ihmetellyt joitain täällä kerrottuja juonikuvioita, koska en muista sellaisia tapahtuneen. Esim. Ericillä olisi ollut suhde Margon (Margot?) kanssa tai että Taylor olisi ollut kihloissa Stormyn kanssa. Ovatko nämä jotain taustatietoja, joita olette lukeneet netistä vai muistatteko nämä oikeasti sarjassa tapahtuneeksi - tai edes mainituksi?

Itse olen ollut lapsi sarjan alkaessa pyöriä, joten voi olla että en ihan kaikkea sarjan alusta muista. 

Storm ja Taylor olivat koulukavereita. Storm kosi Tayloria silloin, kun Stormia esitti Brian Patrick Clarke. 

Vierailija
6307/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko täällä ketään, jotka ovat seuranneet sarjaa ihan alusta asti, eli vuodesta 92"
- Kyllä, minä olen sieltä asti seurannut, mutta sitten vuosien päästä tuli oikein pitkä tauko, en tiedä moniako vuosia tauko filmistä kestikään. Nyt taas olen seurannut varmaan 15 vuotta. Aikoinaan 90-luvun alussa se alkoi niin, että ystävä tuli kylään ja sitten jossain kohtaa sanoi, että voitaisiinko avata telkkari, kun siellä just tulee semmoinen kiva jatkofilmi, jota olen seurannut. No, mä sitten kanssaan katsoin ekan Kaunari-jakson, mikä oli sitä aivan alkua, ja niin mä jäin koukkuun. 
Outoa kun muistan yhden kohdan tuosta ekasta kerrasta: Brooken äidillä epäiltiin rintasyöpää ja se meni tutkimuksiin. Mun ihan tartti seuraavana päivänä tietää, miten Brooken äidin sitten kävikään, jne, jne. Muistaakseni juonen mukaan oli syöpä. Silloin siinä Ridge riiasi Carolinea ja samalla Brooke oli iskenyt häneen silmänsä. 

Tuttua. Muistan, kun Ridge oli parkkihallissa Porschensa luona, kun pari tyyppiä tuli ryöstöaikeissa. Puukkoa esillä ja uhkailtiin. Sitten siihen tuli Rocco ja pelasti Ridgen. Siitä hyvästä sai töitä. 

Sitten oli se joku auto-onnettomuudessa palanut henkilö, joka kiristi Forrestereita. Se tuli sinne johonkin näytökseen, aikeinaan paljastaa jotain, mutta sitten sille tuli jotenkin pupu pöksyyn ja jäi paljastamatta. En muista, mitä sille tapahtui. Sen muistan, kun auto putosi jyrkänteeltä.

Sitten se Ridgen äiti oli menettänyt muistinsa ja hengaili kaduilla asunnottomien kanssa. 

Muitakin kohtauksia muistan.

Vierailija
6308/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Kauniita ja rohkeita sarjan ensimmäisinä vuosina, sitten pidin varmaankin 30 vuoden tauon, ja viime vuosina olen välillä katsonut sitä, mutta he jankkaavat aina uudestaan ja uudestaan samoja lauseita, joten se on tylsää silloin, kun mitään repäisevää ei tapahdu. Nytkin minulla on satoja uusimpia jaksoja katsomatta.

Sarjan ensimmäisinä vuosina Margo Lynley oli työssä Forresterilla ja jahtasi Ericiä, mutta heillä ei ollut suhdetta. Stephanie oli kuitenkin mustasukkainen. Myöhemmin Margolla oli suhde nykyisen Bill Spencerin isän, Bill Spencer Seniorin, kanssa. 

Ensimmäisinä vuosina Bill Spencer puhui aina siitä, että hän hemmottelee ja suojelee tytärtään Carolinea, koska hänellä ei ole muita lapsia. Nykyisestä Bill Spencer Juniorista ei tiedetty mitään, ja eikö Seniorilla ollut vielä toinenkin tytär, josta ensimmäisinä vuosina ei tiedetty mitään?

Eric ja Brooken äiti olivat seurustelleet opiskeluaikoinaan, mutta kun Stephanie tuli raskaaksi, Ericin piti mennä naimisiin hänen kanssaan. Lapsi (Ridge) ei edes ollut hänen, vaikka olisi saattanut olla. Se  oli vain Stephanien juoni, jolla hän sai Ericin. Kun Eric ja Loganien äiti Beth tapasivat sattumalta uudelleen sarjan ensimmäisinä vuosina, Eric olisi ollut hyvinkin innokas palaamaan yhteen Bethin kanssa, mutta Stephanie keksi juonen, jolla esti sen.

Sarjan ensimmäisen 250 jaksoa on saatavana DVD:llä. Se oli silloin parempi kuin nykyisin.

Vierailija
6309/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä kaupat olivat tyhjiä, koska kansa oli kotona katsomassa Kauniita ja rohkeita. Kaupat hiljeni kummasti aina Kaunareiden ajaksi.

Mummo oli ihan koukussa. Järkyttävää, jos kesken jakson puhelin soi. "Kuka piru sieltä just ny soittaa, kun televisiosta tulee Kauniit ja rohkeat?" Suuttui oikein.

Vierailija
6310/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä kaupat olivat tyhjiä, koska kansa oli kotona katsomassa Kauniita ja rohkeita. Kaupat hiljeni kummasti aina Kaunareiden ajaksi.

Mummo oli ihan koukussa. Järkyttävää, jos kesken jakson puhelin soi. "Kuka piru sieltä just ny soittaa, kun televisiosta tulee Kauniit ja rohkeat?" Suuttui oikein.

Paras oli kun yksi laittoi lehteen oikein ilmoituksen että en vastaa puhelimeen 17.25-18.25 vai mikä se aika nyt olikaan kun nämä tuli.

Vierailija
6311/6471 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Storm ja Taylor olivat koulukavereita. Storm kosi Tayloria silloin, kun Stormia esitti Brian Patrick Clarke. 

Eikö Storm kosiskellut myös Kristeniä?

Vierailija
6312/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi noiden isä-tytär tanssi on?

Hienot mekot päälle ja tanssitaan kaksistaan olkkarissa?

Vastenmielistä, kun lapset laitetaan aina paasaamaan vanhempien yhteenpaluuta. Beth on niin teennäinen, ettei viitsis katsella 

Ihmeelliset tanssit. Tosiaan luulisi, että ne järjestetään koululla. Mutta ei noi varmaan mihinkään ollut lähdössä, kun oli hommattu ilmapalloja, boolia ja leivoksia. Silloin, kun Liam oli sairas niin se joras sen toisen tyttären kanssa Steffyn olkkarissa.

6313/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo oli ihan koukussa. Järkyttävää, jos kesken jakson puhelin soi. "Kuka piru sielt

ä just ny soittaa, kun televisiosta tulee Kauniit ja rohkeat?" Suuttui oikein.

Sama oli muinaisina aikoina, 60-luvulla, kun tuli Peyton Place, (väännettiin peiton paikka). Työpaikoilla aamuisin käytiin läpi edellisillan tapahtumat. Päätähdet olivat suosittuja julkkiksia.

Vierailija
6314/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olipahan (taas kerran) jonninjoutava jakso. Pelkkää kertausta tapahtuneista. Plääh.

Vierailija
6315/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko Thomas todella onkeensa ja jätti Brooken rauhaan?

Vierailija
6316/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko Thomas todella onkeensa ja jätti Brooken rauhaan?

Kohde vaihtuu.

Vierailija
6317/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli kun yksi laittoi lehteen oikein ilmoituksen että en vastaa puhelimeen 17.25-18.25 vai mikä se aika nyt olikaan kun nämä tuli.

Toi lehteen laitto on sel eästi joku kaupunkilegenda.

Vierailija
6318/6471 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko forresteri sai kullia  anukseen, levisikö leuka lisää.

Vierailija
6319/6471 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2339 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo oli ihan koukussa. Järkyttävää, jos kesken jakson puhelin soi. "Kuka piru sielt

ä just ny soittaa, kun televisiosta tulee Kauniit ja rohkeat?" Suuttui oikein.

Sama oli muinaisina aikoina, 60-luvulla, kun tuli Peyton Place, (väännettiin peiton paikka). Työpaikoilla aamuisin käytiin läpi edellisillan tapahtumat. Päätähdet olivat suosittuja julkkiksia.

Ryan O'Neal lennätettiin Suomeen ihmisten pällisteltäväksi. Porukoilla oli huono kielitaito ja kännissä "Rodneylle" huudeltiin törkeyksiä. 

Vierailija
6320/6471 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi lehteen laitto on sel eästi joku kaupunkilegenda.

No ei ole kun tiedän tapauksen.