Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6001)
Vierailija kirjoitti:
Mietin mikä sarjassa on muuttunut niin paljon. Sitten tajusin, kukaan hahmo oli se isä tai äiti, veli tai sisko, niin kukaan ei pistä kenenkään suhteeseen kapuloita rattaisiin ja yritä erottaa pariskuntaa/pariskuntia. Sarja on liian seesteinen ja kaikilla on mukavaa.Ei tunnu kovinkaan saippuasarjalta kun juonikuviot tapahtuvat nopeasti.
Aikoinaan Bill yritti jatkuvasti erottaa Liamia ja Hopea toisistaan, ja Steffy yritti kiilata väliin ja viedä Liamin. Ja vei lopulta. Tätä oli mielenkiintoista katsoa kun oli jännitettävää kuka lopulta sai Liamin vähäksi aikaa.Kunnes taas alkoi tappelu Liamista.
Jatkuvastihan Steffy on yrittämässä erottaa Hopea jostain miehestä ja Brookea isästään.
Poppy on aina varma siitä kuka ei ole isä mutta siitä ei ole varma kuka se on.
Poppy haaveillut perhe-elämästä mutta kuitenkin aina halunnut vapaata ja estotonta elämää?
Steffyn puheissa ei ole järkeä. Ensin sanoo että Carter on suunnitellut kaiken ja tiesi mitä teki mutta sitten taas Hope onkin manipuloinnin takana.
Varmaan ihmeissään tuo April kun sairaalan äiti ja poika vaan tekee isyystestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin mikä sarjassa on muuttunut niin paljon. Sitten tajusin, kukaan hahmo oli se isä tai äiti, veli tai sisko, niin kukaan ei pistä kenenkään suhteeseen kapuloita rattaisiin ja yritä erottaa pariskuntaa/pariskuntia. Sarja on liian seesteinen ja kaikilla on mukavaa.Ei tunnu kovinkaan saippuasarjalta kun juonikuviot tapahtuvat nopeasti.
Aikoinaan Bill yritti jatkuvasti erottaa Liamia ja Hopea toisistaan, ja Steffy yritti kiilata väliin ja viedä Liamin. Ja vei lopulta. Tätä oli mielenkiintoista katsoa kun oli jännitettävää kuka lopulta sai Liamin vähäksi aikaa.Kunnes taas alkoi tappelu Liamista.
Jatkuvastihan Steffy on yrittämässä erottaa Hopea jostain miehestä ja Brookea isästään.
No Steffy ei juonittelut saadakseen takaisin vanhempansa yhteen.Ridge ja Brooke erosivat yritys valtauksen takia.
Steffy yrittää saada Daphnen avulla yrityksen takaisin, muuten Carterin ja Hopen suhde tuskin kiinnostaisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihmeissään tuo April kun sairaalan äiti ja poika vaan tekee isyystestejä.
Onhan se April ollutkin vähän hämillään, kun on roudannut milloin Tomin maksaa milloin Lunan verta. Ensin Liille, sitten Finnille.
Melkoisesti luppoaikaa tuolla yritysjohtaja dollari-Billilla. Käy jatkuvasti läpi menneitä linnan venkula Lunan kanssa. Kukaan ei soita hänelle työasioissa eikä toimistollakaan ole tarvinnut käydä pitkään aikaan. Firma lienee niin osaavissa käsissä.
Toi Pariisin nenä on surkein näyttelijä ikinä! Ihme ilmeilyä ja naaman vääntelyä.
Ei ihme, että on edelleen sinkku!!
Vierailija kirjoitti:
Toi Pariisin nenä on surkein näyttelijä ikinä! Ihme ilmeilyä ja naaman vääntelyä.
Ei ihme, että on edelleen sinkku!!
Siis se on niin koominen hahmo ja kömpelö näyttelijä, että ihmetyttää miten tuolla muulla työryhmällä on pysynyt pokka? Eihän sitä toisaalta tiedä monta ottoa on vaatinut muilta, kun nenä on muikistelut ja keimaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja vastaavasti Hope olisi mielellään napannut Finnin Steffyltä, jos vain olisi voinut.
Steffy rakas minulla on sinulle kerrottavaa : Mitenköhän Finn kertoo sen vaimolleen , että minulla on tytär :))
Vierailija kirjoitti:
Steffy rakas minulla on sinulle kerrottavaa : Mitenköhän Finn kertoo sen vaimolleen , että minulla on tytär :))
Finn voi sanoa, että se broidipuoles muija joka piti sua vankina on : yllätys, yllätys mun tytär eli siis rakkaan Sheila-mummin lapsenlapsi ja poikamme siskopuoli. Otetaan sille🥂Jihuu!!
Toi "nenä" matelee kuin etana, kiemurtelee kuin käärme, kietoo lonkeroitaan Carterin ympärille kuin mustekala...
Vierailija kirjoitti:
Melkoisesti luppoaikaa tuolla yritysjohtaja dollari-Billilla. Käy jatkuvasti läpi menneitä linnan venkula Lunan kanssa. Kukaan ei soita hänelle työasioissa eikä toimistollakaan ole tarvinnut käydä pitkään aikaan. Firma lienee niin osaavissa käsissä.
Onhan sen pojat sitä johtamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sen pojat sitä johtamassa
On, on mutta ei Billin kerrota eläkkeellekkään jääneen eli ei pitäisi olla mikään sukupolven vaihdos kyseessä vaikka niin voisi tuosta Billin joutilaana olosta jo pikkuhiljaa päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finn voi sanoa, että se broidipuoles muija joka piti sua vankina on : yllätys, yllätys mun tytär eli siis rakkaan Sheila-mummin lapsenlapsi ja poikamme siskopuoli. Otetaan sille🥂Jihuu!!
Ai kauheeta 🙈 en malta odottaa 🤭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että. Kunpa Finn sanoisikin noin. Steffyn ilme olisi näkemisen arvoinen. Se kun muutenkin aina hehkuttaa sitä täydellistä liittoaan. Iskä ja äiti ovat tietenkin aina myös samaa mieltä. Mitähän nekin tuumaa, kun tyttären liiton myötä tulee yksi rikollinen lisää sukuun?
Steffy tietysti paraskin moralisoimaan että miten Finn saattoi olla tätinsä kanssa.
Nythän Hope oli se joka laittoi kapuloita Brooken ja Ridgen väliin. Kiinnosti vaan valta ja äitinsä suhteesta viis.