Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6001)

Vierailija
4321/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän Hope oli se joka laittoi kapuloita Brooken ja Ridgen väliin. Kiinnosti vaan valta ja äitinsä suhteesta viis.

Vierailija
4322/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mikä sarjassa on muuttunut niin paljon. Sitten tajusin, kukaan hahmo oli se isä tai äiti, veli tai sisko, niin kukaan ei pistä kenenkään suhteeseen kapuloita rattaisiin ja yritä erottaa pariskuntaa/pariskuntia. Sarja on liian seesteinen ja kaikilla on mukavaa.Ei tunnu kovinkaan saippuasarjalta kun juonikuviot tapahtuvat nopeasti.

Aikoinaan Bill yritti jatkuvasti erottaa Liamia ja Hopea toisistaan, ja Steffy yritti kiilata väliin ja viedä Liamin. Ja vei lopulta. Tätä oli mielenkiintoista katsoa kun oli jännitettävää kuka lopulta sai Liamin vähäksi aikaa.Kunnes taas alkoi tappelu Liamista.

Jatkuvastihan Steffy on yrittämässä erottaa Hopea jostain miehestä ja Brookea isästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppy on aina varma siitä kuka ei ole isä mutta siitä ei ole varma kuka se on.

Vierailija
4324/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppy haaveillut perhe-elämästä mutta kuitenkin aina halunnut vapaata ja estotonta elämää?

Vierailija
4325/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffyn puheissa ei ole järkeä. Ensin sanoo että Carter on suunnitellut kaiken ja tiesi mitä teki mutta sitten taas Hope onkin manipuloinnin takana.

Vierailija
4326/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihmeissään tuo April kun sairaalan äiti ja poika vaan tekee isyystestejä.

Vierailija
4327/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin mikä sarjassa on muuttunut niin paljon. Sitten tajusin, kukaan hahmo oli se isä tai äiti, veli tai sisko, niin kukaan ei pistä kenenkään suhteeseen kapuloita rattaisiin ja yritä erottaa pariskuntaa/pariskuntia. Sarja on liian seesteinen ja kaikilla on mukavaa.Ei tunnu kovinkaan saippuasarjalta kun juonikuviot tapahtuvat nopeasti.

Aikoinaan Bill yritti jatkuvasti erottaa Liamia ja Hopea toisistaan, ja Steffy yritti kiilata väliin ja viedä Liamin. Ja vei lopulta. Tätä oli mielenkiintoista katsoa kun oli jännitettävää kuka lopulta sai Liamin vähäksi aikaa.Kunnes taas alkoi tappelu Liamista.

Jatkuvastihan Steffy on yrittämässä erottaa Hopea jostain miehestä ja Brookea isästään.

No Steffy ei juonittelut saadakseen takaisin vanhempansa yhteen.Ridge ja Brooke erosivat yritys valtauksen takia.

Steffy yrittää saada Daphnen avulla yrityksen takaisin, muuten Carterin ja Hopen suhde tuskin kiinnostaisi ollenkaan.

Vierailija
4328/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihmeissään tuo April kun sairaalan äiti ja poika vaan tekee isyystestejä.

Onhan se April ollutkin vähän hämillään, kun on roudannut milloin Tomin maksaa milloin Lunan verta. Ensin Liille, sitten Finnille.

Vierailija
4329/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisesti luppoaikaa tuolla yritysjohtaja dollari-Billilla. Käy jatkuvasti läpi menneitä linnan venkula Lunan kanssa. Kukaan ei soita hänelle työasioissa eikä toimistollakaan ole tarvinnut käydä pitkään aikaan. Firma lienee niin osaavissa käsissä.

Vierailija
4330/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Pariisin nenä on surkein näyttelijä ikinä! Ihme ilmeilyä ja naaman vääntelyä.

Ei ihme, että on edelleen sinkku!!

Vierailija
4331/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Pariisin nenä on surkein näyttelijä ikinä! Ihme ilmeilyä ja naaman vääntelyä.

Ei ihme, että on edelleen sinkku!!

Siis se on niin koominen hahmo ja kömpelö näyttelijä, että ihmetyttää miten tuolla muulla työryhmällä on pysynyt pokka? Eihän sitä toisaalta tiedä monta ottoa on vaatinut muilta, kun nenä on muikistelut ja keimaillut.

Vierailija
4332/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja vastaavasti Hope olisi mielellään napannut Finnin Steffyltä, jos vain olisi voinut.

Vierailija
4333/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy rakas minulla on sinulle kerrottavaa : Mitenköhän Finn kertoo sen vaimolleen , että minulla on tytär :))

Vierailija
4334/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steffy rakas minulla on sinulle kerrottavaa : Mitenköhän Finn kertoo sen vaimolleen , että minulla on tytär :))

Finn voi sanoa, että se broidipuoles muija joka piti sua vankina on : yllätys, yllätys mun tytär eli siis rakkaan Sheila-mummin lapsenlapsi ja poikamme siskopuoli. Otetaan sille🥂Jihuu!!

Vierailija
4335/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "nenä" matelee kuin etana, kiemurtelee kuin käärme, kietoo lonkeroitaan Carterin ympärille kuin mustekala...

Vierailija
4336/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisesti luppoaikaa tuolla yritysjohtaja dollari-Billilla. Käy jatkuvasti läpi menneitä linnan venkula Lunan kanssa. Kukaan ei soita hänelle työasioissa eikä toimistollakaan ole tarvinnut käydä pitkään aikaan. Firma lienee niin osaavissa käsissä.

Onhan sen pojat sitä johtamassa

Vierailija
4337/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sen pojat sitä johtamassa

On, on mutta ei Billin kerrota eläkkeellekkään jääneen eli ei pitäisi olla mikään sukupolven vaihdos kyseessä vaikka niin voisi tuosta Billin joutilaana olosta jo pikkuhiljaa päätellä.

Vierailija
4338/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finn voi sanoa, että se broidipuoles muija joka piti sua vankina on : yllätys, yllätys mun tytär eli siis rakkaan Sheila-mummin lapsenlapsi ja poikamme siskopuoli. Otetaan sille🥂Jihuu!!

Ai kauheeta 🙈 en malta odottaa 🤭.

Vierailija
4339/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että. Kunpa Finn sanoisikin noin. Steffyn ilme olisi näkemisen arvoinen. Se kun muutenkin aina hehkuttaa sitä täydellistä liittoaan. Iskä ja äiti ovat tietenkin aina myös samaa mieltä. Mitähän nekin tuumaa, kun tyttären liiton myötä tulee yksi rikollinen lisää sukuun?

Vierailija
4340/6001 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy tietysti paraskin moralisoimaan että miten Finn saattoi olla tätinsä kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi