Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6009)

Vierailija
3901/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi Hopea sanotaan kaunottareksi. Ei se ny rumakaan ole muttei kauniskaan. 

Se lyhyempi tukka sopi hälle hyvin. Silloin oli kaunis mielestäni. Mutta ne vaatteet! Ja Brooken koltut! Katie ja Taylor pukeutuu kivemmin...

Vierailija
3902/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi Hopea sanotaan kaunottareksi. Ei se ny rumakaan ole muttei kauniskaan. 

Kuka sitä sanoo kaunottareksi? Ihan tavishan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta hope on kaunis. Ei yhtä kaunis kuin äitinsä tai katie, mutta kaunis silti.

Vierailija
3904/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa miehet sanovat häntä kauniiksi. Onhan hänellä hyvä kroppa, kuulas iho ja raikas, iloinen ilme. Minusta hän on varsin nätti luonnollisella tavalla.  Stailauksella hänestä saisi vielä kauniimman toki. Itsekin ihmettelen hänen vaatteitaan välillä.

Vierailija
3905/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonnut Lian ja varsinkin RJ ? Luulisi , että nyt näkyisi paikalla toimistolla. 

Vierailija
3906/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa miehet sanovat häntä kauniiksi. Onhan hänellä hyvä kroppa, kuulas iho ja raikas, iloinen ilme. Minusta hän on varsin nätti luonnollisella tavalla.  Stailauksella hänestä saisi vielä kauniimman toki. Itsekin ihmettelen hänen vaatteitaan välillä.

Miehet on kautta aikain kehuneet naista kuin naista kauniiksi pesän toivossa. Ja useinhan se toimii. Myös Hopen suhteen. Häneltä vaatteet lähtee päältä varsin rivakasti, kun on miestä luvassa.

Vierailija
3907/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta hope on kaunis. Ei yhtä kaunis kuin äitinsä tai katie, mutta kaunis silti.

Sarjan kaunein on Electra. Tosin tyttönen vielä. Hänestä tulee iän myötä varmaan vielä kauniimpi.

Vierailija
3908/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjan kaunein on Electra. Tosin tyttönen vielä. Hänestä tulee iän myötä varmaan vielä kauniimpi.

Totta. On tosi kaunis. Ja jotenkin luonnollisempi kuin vaikka Steffy. En tykkää Ivystä, vaikka varmaan ihan nätti onkin. Jotenkin outoja ilmeitä

Vierailija
3909/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Electra vielä sata kertaa toistaa, että Will on sankarini, alkaa p i k k u hiljaa kyllästyttää...

Vierailija
3910/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. On tosi kaunis. Ja jotenkin luonnollisempi kuin vaikka Steffy. En tykkää Ivystä, vaikka varmaan ihan nätti onkin. Jotenkin outoja ilmeitä

Joo, Electra on sellainen luonnonkaunis. Toki siis meikkaa mutta en usko, että hänelle on tehty mitään kirurgisia toimenpiteitä. Ainakin Steffyllä ja Brookella on silarit. Ja Steffy näyttää siltä, että huulet on saaneet vähän täytettä osakseen. Hoikkiahan nuo sarjan nykynäyttelijät taitaa olla kaikki. Sally oli aikoinaan vähän tuhdimpi täti, jos oikein muistan.

Vierailija
3911/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Electra vielä sata kertaa toistaa, että Will on sankarini, alkaa p i k k u hiljaa kyllästyttää...

Joo, se Willin sankaruus alkaa pikkuhiljaa jo tulemaan selväksi.

Vierailija
3912/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lisäisin vielä säteilevät silmät. Todella kaunis hymyillessään. Jos on neutraalimpi ilme, on hän silloinkin ihan nätti.

Mutta sarjassa hänellä on niin paljon todella hemaisevia sukulaisia, että niihin verrattuna on tavis.

Vierailija
3913/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kautta aikain kehuneet naista kuin naista kauniiksi pesän toivossa. Ja useinhan se toimii. Myös Hopen suhteen. Häneltä vaatteet lähtee päältä varsin rivakasti, kun on miestä luvassa.

Mieti hetki missä ketjussa olet..

Hopea sarjassa kehuu kauniiksi nimenomaan ne miehet, jotka ovat häneen rakastuneet.

Vierailija
3914/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Katie on kaunein.

Vierailija
3915/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Electra on sellainen luonnonkaunis. Toki siis meikkaa mutta en usko, että hänelle on tehty mitään kirurgisia toimenpiteitä. Ainakin Steffyllä ja Brookella on silarit. Ja Steffy näyttää siltä, että huulet on saaneet vähän täytettä

Sally sr oli tuhdimpi. Mutta hänen itsevarmuutensa ja asenteensa teki hänestä milfin.

Vierailija
3916/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Electra on sellainen luonnonkaunis. Toki siis meikkaa mutta en usko, että hänelle on tehty mitään kirurgisia toimenpiteitä. Ainakin Steffyllä ja Brookella on silarit. Ja Steffy näyttää siltä, että huulet on saaneet vähän täytettä

Donnalle on varmaan tehty vaikka mitä "parannuksia", eihän se enää pysty kunnolla liikuttamaan kasvojaan. Yrittää parhaansa mukaan jotain ilmehtiä mutta ei pysty. Naama on täytteistä ja kiristyksistä jämähtänyt paikoilleen.

Vierailija
3917/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kaunein nainen sarjassa koskaan ollut oli se Nickin äiti, vaikka olikin jo aika vanha. Mutta hän oli vielä sen ikäisenä niin viehättävä, naisellinen ja kaunis. 

Vierailija
3918/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Steffy rikkomassa yhtä Hopen suhdetta. Aika paskaa käytöstä.

Vaikka Carter ja Hope eroaisi, niin mitä sitten? Carter halusi vallata firman ihan itse, ei se tuota mitään muuttaisi.

Vierailija
3919/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope on tänään jopa normaalia harmaampi tapetti. Ei ihme, että Carter pian huomaa, ettei tuolla mitään tee. Ei tulevaisuutta.

Vierailija
3920/6009 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei Stephanie ole enää mukana arvostelemassa SFTV:n läpsyjä ja lykkimisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän