Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6040)

Vierailija
2361/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Luulen et suurin osa täällä katsoo Suomen aikaan esitettäviä jaksoja ja pähkäilee tapahtumia siihen tahtiin. Ei halua spoileja, niitähän löytää kuka tahansa halutessaan...

Siispä: uutta Tayloria emme tietääkseni ole nähneet, vielä.

Siis, jos täällä tulee jatkossakin spoilia, jätän ketjun. Muutoin on ollut kyl kivaa keskustelua :)

Katsomosta katson, viikon se on edellä.

Vierailija
2362/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Luulen et suurin osa täällä katsoo Suomen aikaan esitettäviä jaksoja ja pähkäilee tapahtumia siihen tahtiin. Ei halua spoileja, niitähän löytää kuka tahansa halutessaan...

Siispä: uutta Tayloria emme tietääkseni ole nähneet, vielä.

Siis, jos täällä tulee jatkossakin spoilia, jätän ketjun. Muutoin on ollut kyl kivaa keskustelua :)

Katsomosta katson, viikon se on edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jaksossa oli kohta missä Luna oli yksin huoneessa kun alkoi lukea repusta löytämiään kirjeitä. Ihmetteli niiitä ja luki järkyttyneenä. Huonosti tehty ohjelma.. sillä murhaaja on luna

Ens viikon jaksoissa alkaa Lunasta paljastua häiritsevämpiä piirteitä.

Vierailija
2364/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain sen mielikuvan että Li teki Billille palveluksen eli junaili Billin isäksi, heidän välillä olleesta keskustelusta missä Li sanoi Billille että pelastit henkeni ja tiedät että tekisin mitä vaan hyväksesi.. 

Nyt en ymmärrä, mikä ihmeen palvelus Billille olisi tulla nimetyksi toisen miehen lapsen isäksi?

Samaa ihmettelin :)

Ollut yksinäinen, halusi Poppyn ja perheen. Toivoihan jo aiemmin että olisi Lunan isä.

Vierailija
2365/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain sen mielikuvan että Li teki Billille palveluksen eli junaili Billin isäksi, heidän välillä olleesta keskustelusta missä Li sanoi Billille että pelastit henkeni ja tiedät että tekisin mitä vaan hyväksesi.. 

Nyt en ymmärrä, mikä ihmeen palvelus Billille olisi tulla nimetyksi toisen miehen lapsen isäksi?

Samaa ihmettelin :)

Ollut yksinäinen, halusi Poppyn ja perheen. Toivoihan jo aiemmin että olisi Lunan isä.

Joo, helppo kusetettava Bill tuntuu olevan.

Vierailija
2366/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli nuorekas Taylor. Melkein voisi luulla siskoksi. 

Mäkin katoin että ihan kun ystävykset tai siskokset juttelisi. Hauskana yksityiskohtana Steffy on isokokoisempi kuin Taylor. Lapset vanhenee vauhdilla mutta aikuiset nuorenee.

Hauskana tosiasiana moni tytär/poika on aikuisena isompi/pidempi kuin vanhempansa. Jotkut jo teininä.

Vierailija
2367/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on saatu hyvä näyttelijä toi Luna. Sellainen pikku tytön näköinen ja viaton ? Eli ulkonäön takana hirviö ?

Vierailija
2368/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäääää toi hope!! Oon aina pitäny sitä kivempana ku steffy mut nyt ovat kirjoittaneet siitä niin typerän hahmon että pitääkö tässä nyt siirtyä steffyn puolelle?🙄

Vierailija
2369/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi jännään kohtaan... 

Vierailija
2370/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Finn oli kerrankin jämäkkä ja teki selväksi Hopelle, ettei suuteleminen ollut ok ja että seurauksia tulee olemaan. Sääli kyllä sinänsä, että tykkäsin katsella kun Brooke ja Steffy oli vihdoinkin sovussa, mutta tästähän tämä Logan-viha taas roihahtanee ilmiliekkeihin.

Vierailija
2371/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäääää toi hope!! Oon aina pitäny sitä kivempana ku steffy mut nyt ovat kirjoittaneet siitä niin typerän hahmon että pitääkö tässä nyt siirtyä steffyn puolelle?🙄

Mun mielestä Hope sais olla Finnin kanssa. Steffy on todella pessimistinen kokoajan kaikesta. Phyi

Vierailija
2372/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä katsotte katsomosta, ettehän kerro täällä tapahtumia. Monet kattoo ihan normiaikaa

Vierailija
2373/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Hope sais olla Finnin kanssa. Steffy on todella pessimistinen kokoajan kaikesta. Phyi

Must Hope ei oikeasti Finnistä tykkää, enempi kiehtoo, et se on varattu ja nimen omaan Steffyn kaa. Kielletty hedelmä :)

Vierailija
2374/6040 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Finn oli kerrankin jämäkkä ja teki selväksi Hopelle, ettei suuteleminen ollut ok ja että seurauksia tulee olemaan. Sääli kyllä sinänsä, että tykkäsin katsella kun Brooke ja Steffy oli vihdoinkin sovussa, mutta tästähän tämä Logan-viha taas roihahtanee ilmiliekkeihin.

Ei näemmä päästä koskaan tosta logan vs Forrester asetelmasta.. oon niin kyllästynyt siihen 

Vierailija
2375/6040 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steffy on todella pessimistinen ja ilkeäkin. Hope puolestaan tuntuu nykyään ajattelevan vain seksiä. Eli ei noista kumpikaan mikään ihanne tyyppi ole.

Vierailija
2376/6040 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finn on tehty vähän tolloksi rakkausasioissa

Vierailija
2377/6040 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä katsotte katsomosta, ettehän kerro täällä tapahtumia. Monet kattoo ihan normiaikaa

Yritetään muistaa laittaa otsikkoon joku ilmaisu että on juonipaljastuksia. Muuten käy tylsäksi tää ketju.

Vierailija
2378/6040 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finn on tehty vähän tolloksi rakkausasioissa

Finn on useimmiten vähän eksyksissä olevan näköinen. Milloin sitä läksyttää Li, milloin vaimo. Lisäriesana Hope ahdistelee seksuaalisesti. Eikä siinä vielä kaikki. Biologinen äiti Sheila lässyttää myös aika ajoin hänen korvaansa.

Vierailija
2379/6040 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi nyt se kauan odotettu "Hopen ja Finnin suudelma" kun Hope väkisin lähenteli Finniä? Luulin tätä ennen että se tulis olemaan molemminpuolista :D

Vierailija
2380/6040 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lienee Billin reaktio kun Luna sekoilee noin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä