Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6040)
Vierailija kirjoitti:
No. Luulen et suurin osa täällä katsoo Suomen aikaan esitettäviä jaksoja ja pähkäilee tapahtumia siihen tahtiin. Ei halua spoileja, niitähän löytää kuka tahansa halutessaan...
Siispä: uutta Tayloria emme tietääkseni ole nähneet, vielä.
Siis, jos täällä tulee jatkossakin spoilia, jätän ketjun. Muutoin on ollut kyl kivaa keskustelua :)
Katsomosta katson, viikon se on edellä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jaksossa oli kohta missä Luna oli yksin huoneessa kun alkoi lukea repusta löytämiään kirjeitä. Ihmetteli niiitä ja luki järkyttyneenä. Huonosti tehty ohjelma.. sillä murhaaja on luna
Ens viikon jaksoissa alkaa Lunasta paljastua häiritsevämpiä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sen mielikuvan että Li teki Billille palveluksen eli junaili Billin isäksi, heidän välillä olleesta keskustelusta missä Li sanoi Billille että pelastit henkeni ja tiedät että tekisin mitä vaan hyväksesi..
Nyt en ymmärrä, mikä ihmeen palvelus Billille olisi tulla nimetyksi toisen miehen lapsen isäksi?
Samaa ihmettelin :)
Ollut yksinäinen, halusi Poppyn ja perheen. Toivoihan jo aiemmin että olisi Lunan isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sen mielikuvan että Li teki Billille palveluksen eli junaili Billin isäksi, heidän välillä olleesta keskustelusta missä Li sanoi Billille että pelastit henkeni ja tiedät että tekisin mitä vaan hyväksesi..
Nyt en ymmärrä, mikä ihmeen palvelus Billille olisi tulla nimetyksi toisen miehen lapsen isäksi?
Samaa ihmettelin :)
Ollut yksinäinen, halusi Poppyn ja perheen. Toivoihan jo aiemmin että olisi Lunan isä.
Joo, helppo kusetettava Bill tuntuu olevan.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli nuorekas Taylor. Melkein voisi luulla siskoksi.
Mäkin katoin että ihan kun ystävykset tai siskokset juttelisi. Hauskana yksityiskohtana Steffy on isokokoisempi kuin Taylor. Lapset vanhenee vauhdilla mutta aikuiset nuorenee.
Hauskana tosiasiana moni tytär/poika on aikuisena isompi/pidempi kuin vanhempansa. Jotkut jo teininä.
Nyt on saatu hyvä näyttelijä toi Luna. Sellainen pikku tytön näköinen ja viaton ? Eli ulkonäön takana hirviö ?
Ärsyttäääää toi hope!! Oon aina pitäny sitä kivempana ku steffy mut nyt ovat kirjoittaneet siitä niin typerän hahmon että pitääkö tässä nyt siirtyä steffyn puolelle?🙄
Onneksi Finn oli kerrankin jämäkkä ja teki selväksi Hopelle, ettei suuteleminen ollut ok ja että seurauksia tulee olemaan. Sääli kyllä sinänsä, että tykkäsin katsella kun Brooke ja Steffy oli vihdoinkin sovussa, mutta tästähän tämä Logan-viha taas roihahtanee ilmiliekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäääää toi hope!! Oon aina pitäny sitä kivempana ku steffy mut nyt ovat kirjoittaneet siitä niin typerän hahmon että pitääkö tässä nyt siirtyä steffyn puolelle?🙄
Mun mielestä Hope sais olla Finnin kanssa. Steffy on todella pessimistinen kokoajan kaikesta. Phyi
Te ketkä katsotte katsomosta, ettehän kerro täällä tapahtumia. Monet kattoo ihan normiaikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Hope sais olla Finnin kanssa. Steffy on todella pessimistinen kokoajan kaikesta. Phyi
Must Hope ei oikeasti Finnistä tykkää, enempi kiehtoo, et se on varattu ja nimen omaan Steffyn kaa. Kielletty hedelmä :)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Finn oli kerrankin jämäkkä ja teki selväksi Hopelle, ettei suuteleminen ollut ok ja että seurauksia tulee olemaan. Sääli kyllä sinänsä, että tykkäsin katsella kun Brooke ja Steffy oli vihdoinkin sovussa, mutta tästähän tämä Logan-viha taas roihahtanee ilmiliekkeihin.
Ei näemmä päästä koskaan tosta logan vs Forrester asetelmasta.. oon niin kyllästynyt siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steffy on todella pessimistinen ja ilkeäkin. Hope puolestaan tuntuu nykyään ajattelevan vain seksiä. Eli ei noista kumpikaan mikään ihanne tyyppi ole.
Finn on tehty vähän tolloksi rakkausasioissa
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä katsotte katsomosta, ettehän kerro täällä tapahtumia. Monet kattoo ihan normiaikaa
Yritetään muistaa laittaa otsikkoon joku ilmaisu että on juonipaljastuksia. Muuten käy tylsäksi tää ketju.
Vierailija kirjoitti:
Finn on tehty vähän tolloksi rakkausasioissa
Finn on useimmiten vähän eksyksissä olevan näköinen. Milloin sitä läksyttää Li, milloin vaimo. Lisäriesana Hope ahdistelee seksuaalisesti. Eikä siinä vielä kaikki. Biologinen äiti Sheila lässyttää myös aika ajoin hänen korvaansa.
Oliko toi nyt se kauan odotettu "Hopen ja Finnin suudelma" kun Hope väkisin lähenteli Finniä? Luulin tätä ennen että se tulis olemaan molemminpuolista :D
Mikähän lienee Billin reaktio kun Luna sekoilee noin...
Katsomosta katson, viikon se on edellä.