Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme ostajia vaivaa Torissa

Vierailija
11.09.2022 |

Joitain vuosia olen myynyt Torissa tavaraa ja koko sen ajan on ollut useita ostajia jotka kysyvät että vieläkö tuote löytyy ja sitten kun vastaa viestiin että kyllä tuote löytyy vielä,
niin lukevat kyllä sen viestin mutta eivät enää vastaa yhtään mitään.
Ja siis olen vastannut viesteihin noin minuutissa ja useat ovat vielä lukeneet sen viestini heti.

Enää ei vaan jaksa noita, joten jos ei seuraavana päivänä ole tullut mitään viestiä niin blokkiin menee, eipä tarvitse tuollaisiin ostajiin tuhlata enää aikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa he ovat ns. hupihuutajia tai muita vatipäitä.

Vierailija
2/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiekkalaatikko ja en leiki teijän kaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankulukseen tsekkailevat myytäviä tuotteita. Ehkä eivät sit osta mitään tai löytävät jotain mielenkiintoisempaa.

Vierailija
4/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vaivaa niitä, jotka eivät lue edes lyhyttä kuvaustekstiä, vaikka ovat kiinnostuneet ostamaan? Kysyvät sit erikseen ne tiedot mitä näkisi muutaman lauseen lukemalla. 😆

Vierailija
5/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt siinä mielessä samaa, että kysellään onko tuote vielä myynnissä? Totta kai se on myynnissä jos ilmoitus on vielä esillä.... näin ainakin omalla kohdallani. Jättävätkö ihmiset sinne paljonkin jo myytyjen tavaroiden ilmoituksia roikkumaan vai mikä on? Minä poistan ilmoituksen heti kun maksu näkyy tilillä.

Mutta viestit ovat ilman muuta tervetulleita. Siitähän ne kaupatkin syntyvät. Minä ainakin ihan ilolla vastailen viesteihin. Antaa tulla vain! Ja kaikki on kaupan mikä ilmoituksissa näkyy :).

Vierailija
6/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvä ei tieltä eksy. Tänään taas loistava päivä selailla toria ja huutonettiä ja tehdä löytöjä.

Vierailija
7/7 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se, että kysytään postitatko, niin kun vastaan että kyllä postitan ja sen koommin ei kuulu mitään. Yksi laittoi viestin että haluan ostaa jos postitan. Vastasin kyllä ja ilmoitin tilitiedot - hän luki viestin eikä koskaan palannut asiaan. Kiva sitten odotella että maksaakohan se vai myynkö seuraavalle... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi