Mikä vahvassa naisessa pelottaa?
Halutaan sporttinen, koulutettu, älykäs ja kaunis nainen. Sitten jos tällainen satuhahmo osuu kohdalle, juostaan seiniä pitkin karkuun tai halutaan ehkä kerran panna.
Pitäiskö vaan myöntää itselleen että liika on liikaa ja etsiä sopiva?
Kommentit (57)
Mies ei halua olla vahva. Siksi. Ihminen valitsee kumppaninsa sen perusteella miten paljon panostaa itseensä ja on valmis panostamaan toiseen. Aika moni meistä ei ole valmis mihinkään eikä olemaan mitään.
Miehet ei osaa olla tasa-arvoisessa suhteessa. He ovat vuosisatojen ajan alistaneet naisia ja se on yhä heidän moodinsa. Kun nainen sitten ei suostukaan kynnysmatoksi aletaan huutelemaan vttmaista akkkaa sun muuta. Koska vahvaa naista ei vaan kestetä. Miehuus siinä romahtaa.
Tämä on yleistetty kysymys jota ei ole tarvetta henkilöidä.
Tuntuu, että riittävällä itsetunnolla varustetut miehet ovat tottuneet lentelemään kukasta kukkaan ja etsivät sulkia hattuun ja vakavampaa etsivät ajattelevat etteivät riitä.
Eli pooli, josta etsiä kumpaakin tyydyttävää seuraa on todella pieni.
Jos se vahva nainen ei ole sporttinen koulutettu ja hyvänäköinen niin siitä tulee lähinnä ylimielinen vaikutelma. Tällaiset tuntemani naiset luulevat poikkeuksetta itsestään liikoja ja vaativat miehiltä kivoja ominaisuuksia joita eivät kuitenkaan itsekkään omaa.
Fyysisesti vahva vahva vai henkisesti vahva vai molempia? Jos nainen on fyysisesti vahva ja rotevarakenteinen kyllä aika moni mies juoksee häntä karkuun. Henkistä vahvuutta ei aina näe päällepän, se selviää vasta pitemmän ajan kuluessa.
"Vahvoilla naisilla" on kaikkein pisimmät vaatimuslistat miehen suhteen, eli kaikkein pienin määrä miehiä mistä etsiä seurustelukumppania.
Monesti nämä myös tahtovat mieluummin uran kuin kotiäitiyttä, mikä useimpia miehiä ei juurikaan innosta.
Voi toki myös olla, että vahva nainen onkin kiertoilmaisu rasittavalle besserwisserille, jollaista kukaan mies ei kelpuuta kuin korkeintaan patjaksi.
Mitä tarkoittaa vahva nainen? Oikeasti? Miten tämä vahvuus ilmenee, mikä tekee näistä piirteistä "vahvoja"?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei osaa olla tasa-arvoisessa suhteessa. He ovat vuosisatojen ajan alistaneet naisia ja se on yhä heidän moodinsa. Kun nainen sitten ei suostukaan kynnysmatoksi aletaan huutelemaan vttmaista akkkaa sun muuta. Koska vahvaa naista ei vaan kestetä. Miehuus siinä romahtaa.
Tämä kyllä on p.ska puhetta.
Olen nyt lukenut tosi monta olettamaa siitä millainen on vahvan naisen henkilöitymä, jokaisen vastaajan omien mielikuvien perusteella.
Nämä ominaisuudet on nähdäkseni kuitenkin vain pintaa, ja toisille hyveitä siinä missä toisille paheita.
Ehkä menin metsään termivalinnassa. Ajatus oli lähinnä sen suuntainen, miksi mies menee aivan lukkoon nähdessään itseään monella tapaa tyydyttävän naisen? Miksei uskalleta tavoitella sitä itselle täydellistä? Päteekö tämä myös naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vahva nainen on taruolento. Naiset useimmin ymmärtää hankalan naisen, vahvana naisena ja tämä on väärin.
mies54v
Ehkä minulla on harvinaislaatuinen elämä, mutta kyllä tapaamissani ihmisissä naiset ovat niitä henkisesti vahvoja sieluja ja miehet sitten puolestaan fyysisesti. Koskee erityisesti suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Menisi muussiks sängyssä
Olet sitten hennompi kuin hoikka nainen joka kyllä kestää miehensä painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva nainen on taruolento. Naiset useimmin ymmärtää hankalan naisen, vahvana naisena ja tämä on väärin.
mies54v
Ehkä minulla on harvinaislaatuinen elämä, mutta kyllä tapaamissani ihmisissä naiset ovat niitä henkisesti vahvoja sieluja ja miehet sitten puolestaan fyysisesti. Koskee erityisesti suomalaisia naisia.
Voi ollakin. Omat kokemukset on jotain aivan muuta. Usein tuohon liittyy holtiton seksikäyttäytyminen - koska miehetkin.
Todella typerää..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti vahva vahva vai henkisesti vahva vai molempia? Jos nainen on fyysisesti vahva ja rotevarakenteinen kyllä aika moni mies juoksee häntä karkuun. Henkistä vahvuutta ei aina näe päällepän, se selviää vasta pitemmän ajan kuluessa.
Fyysisesti vahva ja rotevarakenteinen nainen on kuitenkin keskimäärin vähemmän hyökkäävä kuin em. ominaisuuksilla varustettu mies.
Vahvuus on itselleni kykyä realistiseen itsereflektiointiin, hyvää itsetuntoa, muiden kunnioittamista, taitoa kuunnella aidosti ja itsestään huolehtimista niin mentaalitasolla kuin fyysisesti.
Mutta jokainen luo määritelmänsä itse omien arvojensa mukaisesti.
Mä oon hyväksyny sen etten löydä ketään. Tiedostan 99% miesten toiveen. Toiveena on pehmeä äitihahmo. Jos et usko osta Amazonilta yhden naisen kirjoittama vuoden mittainen koe subina.
https://www.amazon.com/So-Called-Life-Submissive-Wife-Experiment/dp/073…
Tänne voi vahva nainen tulla vaikka heti. Voidaan koittaa tehdä myös lapsia.
Haluan vahvan naisen jolla on elämän nöyryyttä. Yleensä vahvaksi sanotaan naista joka on itsekäs ja ylimielinen. Se pelottaa koska on kykeneväinen vaikka jonkun hengen riistoon oman etunsa tähden.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyväksyny sen etten löydä ketään. Tiedostan 99% miesten toiveen. Toiveena on pehmeä äitihahmo. Jos et usko osta Amazonilta yhden naisen kirjoittama vuoden mittainen koe subina.
https://www.amazon.com/So-Called-Life-Submissive-Wife-Experiment/dp/073…
Eli vika on99% miehistä eikä sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Voi ollakin. Omat kokemukset on jotain aivan muuta. Usein tuohon liittyy holtiton seksikäyttäytyminen - koska miehetkin.
Todella typerää..
mies54v
Holtitonta käytöstä en minäkään ymmärrä sukupuolesta riippumatta keneltäkään. Yleensä vahva ihminen on myös tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa. Sellainen ihminen lienee harvoin holtiton, ellei sitten vaan ole todella voimakas libido ja hyvin liberaalit arvot tms
Miten niin juostaan karkuun?