Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin miesystävältä että mitä varten se pyytelee kavereiksi

Vierailija
11.09.2022 |

Entisten lyhytaikaisten työkavereidenkin tyttäret, itseään n. 30 vuotta nuoremmat. Tai seuraa näitä.
Eipä ollut selitystä. Kertokaa te :)
Näitä "kavereita on lähes tuhat, suurin osa nuoria ja nättejä naisia, muita vain kourallinen.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää tyyppi pk-seudulla? Ette asu yhdessä? Tapaatteko tiiviisti vai harvemmin?

Vierailija
82/101 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää tyyppi pk-seudulla? Ette asu yhdessä? Tapaatteko tiiviisti vai harvemmin?

Ei ole. Emme asuneet yhdessä, mutta olin luonaan jopa pari kuukautta putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity itseesi. Keskity siihen, että voit huonosti. Nyt kiinnität huomiosi miehen tekosiin. Mies on mikä on, hän ei muutu. Lähde siitä faktasta, että hyväksyt sen, että mies on tällainen eikä muutu.

Sitten mieti hartaasti, onko tämä sellainen suhde, jota ilman et voi olla vai onko tämä suhde, jota ilman voisit olla. Ja elät sitten sen päätöksen mukaan.

Vierailija
84/101 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
85/101 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis suhde, jota ilman et voi elää? Muista, mies ei muutu. Lähdetään ihan siitä faktasta.

Vierailija
86/101 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
87/101 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se biologia. Lisääntymisvietti. Jatkuva haku päällä, saattaa loppua vasta kun testosteronitasot laskee. Some vain konkretisoi sen mikä ennen ollut vain katseita ohi kulkevan naisen perää(n).

Höpö höpö. Ei näitä miehiä lastenteko kiinnosta. Kaikki konstit käytetään ettei niitä lapsia syntyisi. Kunhan vain haluavat seksiä vailla seuraamuksia. Lisääntymisvietti on esim. se kun joillain iskee paniikki kolmekymppisenä että apua minulla ei ole vieläkään jälkikasvua, pakko metsästää pysyvä suhde. Ihmiselle edullista lisääntymisvietin kannalta on pysyvä suhde joka mahdollistaa jälkikasvun selviytymisen ja kehittymisen mahdollisimman hyvin, varsinkin koska ihmisellä se lapsuusvaihe kestää huomattavan kauan. Siksi monet pariutuvat.

Vierailija
88/101 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies syyttelee minua hyväksikäyttäjäksi, kun tajusi että kävin kaupassa kotiin tullessani viimeksi kun hän heitti minut keskellä yötä ulos.

Kävelin ja odottelin siis tunteja kaupan aukeamista, koska tiesin etten kykene päiväkausiin niin pitkän matkan jälkeen tekemään mitään.

Minun olisi siis pitänyt käyttää viimeiset rahani hänen kanssaan, laskiko hän sen varaan siis että joudun olemaan ruoatta yms. pari viikkoa kun hän nakkaa ulos?

Minulla on aiemminkin ollut sellainen hassu tunne, että lennän aina kun rahat loppu, ja vähän ennen kuin hän saa rahaa.

Jonkun kerran olen niin tyhmä ollutkin että olen käyttänyt kaikki, ja sitten olenkin ollut pulassa kun on taas tullut lähtö.

Vierailija
89/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vuoroin haukkuu h**aksi, ja vuoroin hyväksikäyttäjäksi, kai kun en rahojani siihen käyttänyt enempää.

No, se haukkui hyväksikäyttäjäksi jo aiemmin kun söin 2 makkaraa.

On katkera kun minä olen kuulemma rikas, ja hän jalka murtuneena ei pärjää.

Kaikkien haukkujen jälkeen en päivään vastannut, ja silloin alkoi tuo jatkuva h**ttelu.

Nyt taas on vastaamatta. Eli hän voi olla vastaamatta vaikka 2 viikkoa, minä teen väärin jos olen päivän hiljaa.

Ei ikäänkuin tajua että suhde oli jo ohi kun pyyhki minulla lattiaa ja heitti yöllä ulos.

Tämä on hirveää. Se minun suuri elämäni rakkaus taas osoittautui ihan sairaaksi paskaksi. Ottaa ihan helvetin koville.

Vierailija
90/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden tulee olla vastavuoroista. Jos nyt välttämättä haluat rakastaa tuota miestä, voit tehdä sen kotoasi käsin tapaamatta miestä ikinä. Olet kuin ankanpoika, joka leimautuu ensimmäiseksi näkemäänsä olentoon.

Vierailija
91/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän miesystävän olet itsellesi löytänyt :D

Vierailija
92/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän miesystävän olet itsellesi löytänyt :D

Niin, hän oli aluksi ihan muuta, ja minä rakastuin enemmän kuin koskaan. Nyt on vaikea unohtaa kun hänestä löytyikin ihan mul**u.

No ei sitä, sitähän se ei minulle antanut, kun katseli videoitaan ja r***i. Ja haukkui minut h**ksi kun ilmaisin että haluan häntä.

Vierailija
93/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se biologia. Lisääntymisvietti. Jatkuva haku päällä, saattaa loppua vasta kun testosteronitasot laskee. Some vain konkretisoi sen mikä ennen ollut vain katseita ohi kulkevan naisen perää(n).

Niin kai sitten. Tuore suhde, ei ole kestänyt vuottakaan. Olen saanut kuulla huomautuksia ulkonäöstäni, ja syömisestä.

Miten voi joku vanha ruppana mies oikeuttaa sen että katselee nuoria ja kauniita naisia kuin addiktoituneena?

Ja rakastat tuommoista limaista urpoa koska?

Vierailija
94/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kavereina pääosin fitnessbabeja instassa. Minkäs teet kun haku antaa vain fitnessbabeja?

Vierailija
95/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaikkiin kanaviin estot päälle tuolle miehelle. Tuo mies käyttää sinua vain hyväkseen.

Vierailija
96/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin haluaisin selityksen sille, miksi tuo tyyppi on sinun miesystäväsi. 

No se. Minä rakastuin, hän näyttäisi haluavan jotain parempaa, mikäli oikein tulkitsen.

Sinä rakastuit, hän ei. Hän kerää tärppejä ja mahdollisesti panoseuraa.

Vierailija
97/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten. Tuore suhde, ei ole kestänyt vuottakaan. Olen saanut kuulla huomautuksia ulkonäöstäni, ja syömisestä.

Miten voi joku vanha ruppana mies oikeuttaa sen että katselee nuoria ja kauniita naisia kuin addiktoituneena?

Ja rakastat tuommoista limaista urpoa koska?

En ole vielä oikein päässyt irti. Mutta kai tämä h**ttelun ja muun haukkumisen myötä pääsen.

Mutta sattuu niin helvetisti, miten se suuri rakkaus voikin olla sellainen?

Yritin mennä jo tinderiin etsimään laastaria, mutta tajusin ettei tuon myötä minulla ole rohkeutta tai itsetuntoa enää

Mitä minulla olisi annettavaa, kun tuollekaan en kelvannut. Ja olen ruma kaksoisleukainen läski kuulemma. Ja tuokin vain vemputti vieressä tai kaivoi videot nuorista naisista esiin, minuun ei halunnut siis koskea.

Miten voisin yrittää seurustella, kun olen tämmöinen epäkelpo läski h* kaksoileukainen laiska paska, kuten hän on sanonut.

Vierailija
98/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tekee tällaista, mutta se on vain virtuaalihimoa. Sillä ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa. Heillä on eri puhelin tuollaisia asioita varten, ettei tyttöystävä suutu.

Vierailija
99/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tekee tällaista, mutta se on vain virtuaalihimoa. Sillä ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa. Heillä on eri puhelin tuollaisia asioita varten, ettei tyttöystävä suutu.

No, tämä vemputti yöllä vieressä niin että heräsin sängyn hytkymiseen. Tai otti videot esille ja veteli menemään. Minulle ei antanut, vaan haukkui h-sanalla, että munan perässä vain olen, jos ilmaisin että kävisi minullekin.

Siis r** lähes joka yö, pani minua ehkä 4 kertaa 9 kk aikana. Ja silloinkin yleensä lerpahti. 2 kertaa sai koko suhteen aikana.

Vierailija
100/101 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tän on pakko olla ragebait. Ei noin tyhmää naista voi olla.