onko rikos lyödä kiusaajaa
niin onko? Henkistä väkivaltaa ollut jo vuosia ja jos lyön sitä turpiin joudunko vankilaan? Ollaan aikuisia:)
Kommentit (16)
Valitettavasti Suomessa maksaja on aina pahempaa jälkeä tekevä vaikka olisi moraalisesti oikeutettua.
tuhoa se paska niin ettet kärähdä. Hiihtomaski tai vastaava ja hyvässä väijypaikassa kops.
Hanki loistava taito itsepuolustuslajissa.
Siellä oppii konsteja, jotka ei jätä jälkiä, mutta opettavat kohteen tavoille - ihan rauhanomaisesti.
jos olet nainen ja lyöt miestä niin ei siitä muuta seuraa, kuin se että pahoinpidelty mies joutuu naurunalaiseksi
Vierailija kirjoitti:
jos olet nainen ja lyöt miestä niin ei siitä muuta seuraa, kuin se että pahoinpidelty mies joutuu naurunalaiseksi
olen nainen ja nainen on kiusaaja. Harvemmon miehet mua kiusanneet:D
Vierailija kirjoitti:
Joo, 100% varmuudella se mieshän ei koskaanikinä lyö takaisin. Jep jep.
Älä välitä kiusaamisesta. Myöntelet vain ja ymmärrät häntä. Sinun onnellisuus ei ole häneltä pois.😀
Olet todennäköisesti kiusaajaa onnellisempi, koska jos et olisi sinä kiusaisit häntä.
On rikos, ellei se ole tehty hätävarjelutilanteessa ja silloinkin se voi olla rikos.
Mutta väärin se ei ole vaan moraalisesti ehdottoman oikein.
Toisen posken kääntäminen ei johda, eikä ole koskaan johtanut, kun kasvaviin ongelmiin.
Kiusaajapaskiaiset haistavat heikkouden kuin hai veren ja käyttävät tätä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä kiusaamisesta. Myöntelet vain ja ymmärrät häntä. Sinun onnellisuus ei ole häneltä pois.😀
Olet todennäköisesti kiusaajaa onnellisempi, koska jos et olisi sinä kiusaisit häntä.
Töh? Täh? Vai, että myöntelet ja ymmärrät häntä.
Universumin paskin ohje ikinä, kiusaajat kiittävät.
Kyllä minä ainakin löisin mutta tekisin sen sillai ettei pystyisi todistamaan kuka sen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, 100% varmuudella se mieshän ei koskaanikinä lyö takaisin. Jep jep.
Olen todistanut tapausta että bileissä emäntä löi miestään paistinpannulla päätän ja lujaa löikin. Myöhemmin mies yritti lyödä naista kasvoihin mutta ei humalan ja iskun takia osunut kuin olkapäähän. Siinä vaiheessa poliisit olivat jo paikalla (naapurit!). Mies sai syytteen, nainen ei. Mielenkiintoista.
Ei siitä varmaan vankilaan asti joudu, jollei henki lähde, mutta sakkoja saat ja korvauksia ja merkintä rekisteriin.