Huomenna alkaa rengasratsiat. Millaiset kumit ovat autossasi?
Ajeleeko niillä vesisateessa vai onko ne kuivan kelin renkaat?
Kommentit (12)
nämä syksyiset rengasratsiathan olivat alunperin kauppiaiden keksintö ja sitten saatiin poliisi mukaan tähän renkaiden pakkomyyntiin
Vierailija kirjoitti:
kankaisiin asti ne ovat ajokelpoiset suomalaisilla nopeusrajoituksilla, mutta verojenkeruun ja kauppiaittenrikastuttamisen vuoksi pitää ostaa uudet kun 1/3 on kulunut pois. tätä on jopa poliisi laitettu valvomaan, että täysin käyttökelpoiset renkaan menee kaatopaikalle ja autoilijat joutuvat ostamaan uusia vähänkäytetyjen tilalle.
Eiköhän kohta ala taas lehdet olla rengasliikkeiden vetäjien ostamia mainoksia.. anteeksi, siis autoaiheisia lehtiartikkeleita täynnä, joissa kumikauppias varoittelee että "kyllä parasta vaihtaa uudet kumit kun 5mm alkaa lähestymään. Ja vielä aiemmin, jos autolla ajaa kokematon, vanhus, kelikuinkeli, kissa,koira, pitkä ajomatka, lehtiä tiellä, paskaa ohjelmaa telkkarissa tai tekee mieli jäätelöä. Turvallisuusriski!
Mun renkaita ei tarvi renkasliikkeiden kavereiden mittailla
Just oli katsastus tällä viikolla. Ei mitään huomautettavaa
Vierailija kirjoitti:
Niiden michelin ukkojen vieressä seisoo poliisi joten sulla ei taida olla hirveästi valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden michelin ukkojen vieressä seisoo poliisi joten sulla ei taida olla hirveästi valinnanvaraa.
Siitten se on se poliisi joka ne mittaa
Vierailija kirjoitti:
kankaisiin asti ne ovat ajokelpoiset suomalaisilla nopeusrajoituksilla, mutta verojenkeruun ja kauppiaittenrikastuttamisen vuoksi pitää ostaa uudet kun 1/3 on kulunut pois. tätä on jopa poliisi laitettu valvomaan, että täysin käyttökelpoiset renkaan menee kaatopaikalle ja autoilijat joutuvat ostamaan uusia vähänkäytetyjen tilalle.
Onko sinulla pitkäkin putki takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minun autoa ja ennen tätä ilmoitan , että teen rikosilmoituksen ja pyydän virkamerkkiä nähtäväksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ja voidaan myös poliisi poistaa julkiselta paikalta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi seisoo autosi vieressä samaan aikaan kun rengasasentaja mittaa renkaasi etkä tasan tarkkaan uskalla pullistella poliisille sillä olet vain pelkurimainen vauvapalstan uhoaja.