Se tunne, kun olet 161,5 senttiä "pitkä" mies ja...
...kassajonossa edessäsi on ainakin 190 senttiä pitkä mies. Ei tehnyt hyvää itsetunnolle. -nuori mies
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Hitto, ja mä luulin et mä oon pätkä.
171cm mies
En minäkään pitkä ole, 173 cm. En tajua miksi pitäisi olla jotain 2 metriä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Manster kirjoitti:
M 185/95
Painijan kroppa.
Saa olla melko mixed martial arts ukko jotta pärjää tällaiselle samanlaiselle,
ja naisia vastaan painin vain kehässä jos niin ennalta sovitaan.
Kassajonossa yritän hengitellä rauhassa, kun jännittää sos tilanteet.
Mistä teitä köriläitä sikiää? Pituutta yli 20 senttiä enemmän ja painoa 50 kiloa enemmän. -.- -nuori mies
No suurin osa suomalaisista on ylipainoisia ja osa valtavan lihavia. Itse olen hoikkana miehenä, peräti 173 cm pitkänä, vähemmistöä koska olen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten itsetunto voi olla kiinni jostain luiden pituudesta?
Koska kelpaamattomuus naisille. Siksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Heti ekalla sivulla kerrottiin ettei naisten mielipiteellä väliä. Joten miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Miehet laittavat aina tuon monikkoon. Pitäisi kelvata monille, mieluiten kaikille, että saisi mahdollisimman paljon irtosuhteita. Se ei kiinnosta, että löytyisi se yksi ja oikea, jolle olisi maailman paras ja ihanin. Ei viitsi hirveästi tuhlata myötätuntoa tuollaisille.
Itse olen 165 cm mies eikä se estä minua panemasta hyvännäköisiä malleina työskenteleviä jopa 190 cm naisia, joilla on penikset. Ap:lla on vain huono asenne.
Itse olen myös ihan pätkä (177 cm), mutta onneksi mun kasvot on tosi komeat, joten just ja just vielä pärjään tässä maailmassa.
Se tunne kun lähimmässä K-citymarketissa on korkeita hyllyjä ja haluamasi tuote on ylimmällä hyllyllä perällä, eikä oma pituus riitä. Jakkaraakaan ei näkynyt pienellä vaivalla.
Lähdin sitten takaisin kotia muutaman muun tarjoustuotteen kanssa, ja sitten Lidliin. Lidlissä oli matalammat hyllyt ja halvempi hintakin samankaltaiselle tuotteelle.
Jossain Jenkkilässä rahalla onkin iso merkitys, pinnallisia "oman elämänsä seppä, &ryysyistä miljonääriksi"- ihmisiä kun ovat.