Se tunne, kun olet 161,5 senttiä "pitkä" mies ja...
...kassajonossa edessäsi on ainakin 190 senttiä pitkä mies. Ei tehnyt hyvää itsetunnolle. -nuori mies
Kommentit (70)
On tämänkin ketjun aloittaneella köyhä elämä.
T. Pitkä mies
Huono itsetunto on paljon suurempi este menestykselle parisuhdemarkkinoilla ja muuallakin, kuin fyysiset ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Pituus on kyllä epäreilu asia kun sille ei mitään voi ja sitten kuitenkin 99% naisista sitä pariutumisessa painottaa ja aina niin että mitä pitempi niin sitä parempi.
Kun näkee dataa noista deittisovelluksista niin suurin osa naisista laittaa pituuden +190cm toiveeksi.
Joissakin äänestyksissä tyyliin 70% naisista ei voisi seurustella alle 170cm miehen kanssa.
Pelkkä pituus rajoittaa miehen seurusteluvalikoimaa aivan älyttömästi.
No tässähän lyhyys toimii etuna, kun saa pituusongelmaiset naiset suodatettua automaattisesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, ja mä luulin et mä oon pätkä.
171cm mies
Mun mies on pitkä, 171 cm. Itse olen 153 cm.
Olisiko missään pätkien tukiryhmää? Nimettömät pätkät?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pidä liian pitkistä miehistä. Olen kokenut väkivaltaa, joten seurustelen mieluiten sen kokoisen miehen kanssa, jolle pärjään fyysisesti edes jotenkin. N170cm
Miten miehen pituus vaikuttaa sun pärjäämiseen naisena häntä vastaan?
Mikä ihmeen pituuspakkomielle naisilla on että pituus tekisi miehestä jotenkin vaarallisen ja voimakkaan?
Ei mies jää 160 senttiseksi, se ei ole fyysisesti mahdollista. Sinun on täytynyt olla todella aliravittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pidä liian pitkistä miehistä. Olen kokenut väkivaltaa, joten seurustelen mieluiten sen kokoisen miehen kanssa, jolle pärjään fyysisesti edes jotenkin. N170cm
Eihän tämä liity pituuteen mitenkään.
Eihän se tosiaan liity, ja samankokoinenkin mies on huomattavasti samankokoista naista voimakkaampi ilman mitään voimatreenejäkin. Mutta mieli ei toimi niin ja ymmärrän kyllä, miksi ensimmäinen valikoi noin. En minäkään esim. pysty treffailemaan miehiä, joilla on samoja fyysisiä ominaisuuksia kun minua vahingoittaneella miehellä. Samannäköiset ja -oloiset miehet aiheuttavat alitajuiseen traumareaktioita ja olen todella jännittynyt ja varautunut.
Milloinkohan naiset tajuaisivat, että miehilläkin on ulkonäköpaineita? M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen pituudellaan on sinulle merkitystä?
Minä en pidä pitkistä miehistä, koska en halua katsoa ketään ylöspäin.
t. N 158 cm
Sillä ei ole väliä millaisista miehistä sinä pidät. -nuori mies
Ehkä se kassajonon mies pitää sinun pituisista miehistä.
M 185/95
Painijan kroppa.
Saa olla melko mixed martial arts ukko jotta pärjää tällaiselle samanlaiselle,
ja naisia vastaan painin vain kehässä jos niin ennalta sovitaan.
Kassajonossa yritän hengitellä rauhassa, kun jännittää sos tilanteet.
Toisessa ketjussa just on kuolattu Timo Kahilaista, 160 cm. Naisia on hällä riittänyt, ottaisin itsekin ;) Karismaattinen huipputyyppi!
Manster kirjoitti:
M 185/95
Painijan kroppa.
Saa olla melko mixed martial arts ukko jotta pärjää tällaiselle samanlaiselle,
ja naisia vastaan painin vain kehässä jos niin ennalta sovitaan.
Kassajonossa yritän hengitellä rauhassa, kun jännittää sos tilanteet.
Mistä teitä köriläitä sikiää? Pituutta yli 20 senttiä enemmän ja painoa 50 kiloa enemmän. -.- -nuori mies
No voi itku. Minäkin näen ylipainoisena naisena jatkuvasti laihoja naisia. Aika raskaaksi käy, jos jokaisen kohdalla pitäisi ehtiä masentua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies jää 160 senttiseksi, se ei ole fyysisesti mahdollista. Sinun on täytynyt olla todella aliravittu.
Uniikkikin on 162 cm.
Sun pitää nähdä hyvät puolet muissa JA itsessäsi, eikä typistää itseäsi tuollaiseksi mielessäsi.
Olet aivan yhtä hyvä mies kuin se pitkäkin, et parempi etkä huonompi. Älä anna pituuden määrittää itseäsi.
Yhtä paljon kuin sinä voit muuttaa pituuttasi niin se 190cm voi muuttaa omaansa. Olisko hänen pitänyt olla kiinnostunut sinusta tai porata pois 30cm pala jaloistaan, jotta olisit tyytyväinen?
Mua kiinnostaa kassajonossa se, että pääsen maksamaan vuorollani ja ruuat kassiin ja kotiin.
En pohdi suhteitani tuntemattomiin kanssajonottajiin, eikä heidän ilmiasunsa vaikuta itsetuntooni.
Ja alanuolia vain satelee. Ilmeisesti mieheltä on kiellettyä huono itsetunto. -nuori mies