Näin Lotta Harala auttaa isoäitiään - teki kaupallisen yhteistyön, jotta joku muu käy isoäidin luona
Lotta teki Gubbe.fi kanssa yhteistyön, jotta joku muu käy kerran viikossa viihdyttämässä isoäitiään. Hän ei itse ilmeisesti ehdi. Mitä Lotan Instaa olen seurannut, niin hän itse ravaa harva se päivä kasvohoidoissa, hieronnoissa, kynsihuolloissa, laittamassa kulmiaan ja ripsiään, kampaajalla, mutta ei, ilmeisesti mummolle ei aikaa enää riitä. Tällaista se on se sometähtien auttaminen nykyään.
Kommentit (6)
Samaisena päivänä, kun lonkka oli murtunut otti yhteyttä Gubbeen. Hieno ajatusmaailma kun ekana tulee mieleen kaupallinen yhteistyö.
Lotta käy enemmän saunaravintola Kuumassa kuin mummoonsa morjestamassa.
Onko tämä Lotta mummon ainoa elossa oleva sukulainen vai eikö mummo halua nähdä ketään muuta suvustaan?
Nyt tais muija tippua urheiluapurahoista, mikä on ihan oikein. Sai itse päättää dopingrangaistuksesta, lorvi muutaman vuoden. Somesta ja narupyllyohjelmista tulee kyllä rahaa ihan tarpeeksi. Aina jossakin tuutissa esillä.
Millaista sometähtien auttaminen oli ennenwanhaan?
Asuuko Lotta vieläkin siinä "yhteistyöasunnossa" kuten se toinen aitajuoksija?
Kaikesta pitää rahastaa. Lotan arki on sen verran helppoa Instan mukaan, että varmasti aikaa löytyisi JOS haluaisi.