Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko yhteyttä miehen toiseen naiseen... Olen itse kolmas.

Vierailija
11.09.2022 |

Minulla oli salasuhde varattuun mieheen. Katkaisin homman moneen otteeseen, koska se oli niin raskasta henkisesti. Nyt minulle paljastui, että meitä naisia on itse asiassa on ollut kolme tässä pyörityksessä, eli puoliso, vuosia ollut salasuhde sekä minä. Mahdollisesti enemmänkin. Nyt mietin että ottaisin yhteyttä miehen toiseen naiseen. Kertoisin että hän vain tuhlaa elämäänsä odottaen että mies eroaa, sitä tuskin tapahtuu. Ja että tässä kuviossa on tosiaan ollut muitakin, hän ei ole mikään "elämää suurempi rakkaus" miehelle, vaikka niin kuvittelee. Mitä mieltä olette, otanko yhteyttä vai en?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla hemmetin epätoivoinen, huonolla itsetunnolla varustettu sekä tunne-elämältään varsin vaurioitunu että lähtee tollaseen kuvioon mukaan edes urheilun ja huvin vuoks ...

Mieti ihan itseksesi vaan pitäiskö sun ottaa yhteyttä toiseen haaremin naiseen ...

Hittojakos sitä meiltä kyselet ...

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Oletkohan sama joka mullekin joskus vastasi "hittojako meiltä kyselet". Kannattaisi opetella asiallisempi tapa viestiä.

Vierailija
42/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesit olevasi toinen nainen. Nyt kun huomaat tulleesi peteyksi, janoat kostoa.

On siis ok, että sinun kanssasi petetään mutta sinua ei saa pettää.

Säälittävää toimia varattujen patjana.

Haluan ja tarviin itsekin seksiä. Kerta viikossa riittää eikä tarvi olla koko ajan tekemisissä. On ehkä hyvä asia tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro. Itse seuraan vierestä läheisen elämää toisena naisena, ja ainakin hänelle tekisi hyvää tipahtaa pilvilinnoistaan (joiden hän jo tietää olevan hyvin hataralla pohjalla, mutta ns. varmaa tietoa ei ole).

Asuuko tämä läheisesi eteläisellä Pirkanmaalla?

Vierailija
44/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut ihminen ei usko toisten naisten avautumisiin. Unohda koko mies ja kaikki hänen pyörityksensä. Naisia voi olla enemmänkin. Patologisiin tapauksiin ei kannata uhrata enää aikaa ja vaivaa. Vapauta siis itsesi tuosta kuviosta ja suuntaa tulevaisuuteen. 

Eeva Kilven sanoin: ”Koskaan ei tiedä milloin tapahtuu jotain hyvää”.

Minulla on toki todisteita.. kuvia ja viestejä mieheltä. Eli ei pelkkää sanahelinää.

Vierailija
45/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pettämisen hiljainen hyväksyjä kun et halua löytää keinoa paljastaa pettäjää

Vierailija
46/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avo puolisoni kävi vieraissa. Soitin sen hurmurin vaimolle tilanteen, laittoi heti avioeron vireille samoin kun itsekkin vaihdoin oman taloni lukon. Avasin oven kun tuli vuokrapakun kanssa hakemaan tavaroitaan.

Vierailija
47/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin itsenäinen ja ns. kova mimmi (hyvätuloinen, äiti ja eronnut). Mutta sekä mulle, että muutamalle kaverilleni on nyt käynyt se, että vaikka kuinka piti olla vain seksiä, niin kuitenkin tulee tunteita. Alan uskoa, että biologisesti ne seksihormonit menee usein naisilla sekaisin rakastumishormonien kanssa. Myönnän ainakin itsestäni tämän.

Tältä pohjalta kaikki asiaan liittyvät naiset todennäköisesti haluaisivat tiedon asioiden todellisesta laidasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan