Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko yhteyttä miehen toiseen naiseen... Olen itse kolmas.

Vierailija
11.09.2022 |

Minulla oli salasuhde varattuun mieheen. Katkaisin homman moneen otteeseen, koska se oli niin raskasta henkisesti. Nyt minulle paljastui, että meitä naisia on itse asiassa on ollut kolme tässä pyörityksessä, eli puoliso, vuosia ollut salasuhde sekä minä. Mahdollisesti enemmänkin. Nyt mietin että ottaisin yhteyttä miehen toiseen naiseen. Kertoisin että hän vain tuhlaa elämäänsä odottaen että mies eroaa, sitä tuskin tapahtuu. Ja että tässä kuviossa on tosiaan ollut muitakin, hän ei ole mikään "elämää suurempi rakkaus" miehelle, vaikka niin kuvittelee. Mitä mieltä olette, otanko yhteyttä vai en?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit olevasi toinen nainen. Nyt kun huomaat tulleesi peteyksi, janoat kostoa.

On siis ok, että sinun kanssasi petetään mutta sinua ei saa pettää.

Vierailija
22/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys puolisoon sekä toiseen naiseen. Paljasta koko kuvio kaikille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla hemmetin epätoivoinen, huonolla itsetunnolla varustettu sekä tunne-elämältään varsin vaurioitunu että lähtee tollaseen kuvioon mukaan edes urheilun ja huvin vuoks ...

Mieti ihan itseksesi vaan pitäiskö sun ottaa yhteyttä toiseen haaremin naiseen ...

Hittojakos sitä meiltä kyselet ...

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Itse elin hetken toisena naisena ja täytyy sanoa, että ei ollut tuollaista. Oli suuria tunteita, järjetöntä intohimoa ja jännitystä ja kutkutusta. Nyt takana vuosien suhde tämän saman tyypin kanssa, arki tylsää ja tavallista, en ihmettele vaikka molemmat lähdettäisiin etsimään jännitystä elämään jostain muualta :) Näin se vaan elämä menee.

Vierailija
24/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä yhteyttä niihin muihin naisiin. Perustakaa toki keskenänne yhdistys tai oma idioottien naisten facebookryhmä !

Näin! En kertoisi. Unohtaisin koko tyypin ja etsisin vapaan miehen.

Mutta kun se tulee niin lutusesti koiralenkillään pyörimään nurkkiin, niin että taas törmätään ja pujahdetaan vähän peittoa heiluttamaan... On niin totuttu jo tuohon kaavaan, ettei hennos luopuakaan

Vierailija
25/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit yhteyttä? Mitä sillä voittaisit?

Miksi edes luulet tuon naisen muka haluavansa miehen itselleen? Hänelle juuri nykyinen järjestely voi olla sopiva ja mieleinen.

Vierailija
26/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla hemmetin epätoivoinen, huonolla itsetunnolla varustettu sekä tunne-elämältään varsin vaurioitunu että lähtee tollaseen kuvioon mukaan edes urheilun ja huvin vuoks ...

Mieti ihan itseksesi vaan pitäiskö sun ottaa yhteyttä toiseen haaremin naiseen ...

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Itse elin hetken toisena naisena ja täytyy sanoa, että ei ollut tuollaista. Oli suuria tunteita, järjetöntä intohimoa ja jännitystä ja kutkutusta. Nyt takana vuosien suhde tämän saman tyypin kanssa, arki tylsää ja tavallista, en ihmettele vaikka molemmat lähdettäisiin etsimään jännitystä elämään jostain muualta :) Näin se vaan elämä menee.

Kummasti ne suuret tunteet, järjetön intohimo, jännitys ja kutkutus loppu kun sait tyypin omaksesi eli mitään aitoa siinä ei ollut.

Muuta kuin petetyn tarkoituksellista loukkaamista.

Se mikä alkaa petoksesta, myös päättyy aikanaan petokseen.

Selittele toki itsellesi mitä haluat, keksi vaikka ympyrä uudelleen.

Tosiasioita se ei kuitenkaan pysty muuttamaan.

Vierailija
27/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Kummasti ne suuret tunteet, järjetön intohimo, jännitys ja kutkutus loppu kun sait tyypin omaksesi eli mitään aitoa siinä ei ollut.

Tuskinpa loukkaaminen on tarkoituksellista. Sitähän pyritään välttämällä pitämällä asiat salassa. Tuo olisi hyvä ymmärtää.

Vierailija
28/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Tuskinpa loukkaaminen on tarkoituksellista. Sitähän pyritään välttämällä pitämällä asiat salassa. Tuo olisi hyvä ymmärtää.

Jep! Jos oikeasti haluttaisiin loukata, niin sanottaisiin suoraan, että lähden nyt Sussun luokse viettämään laatuaikaa, kun se on niin ihana.

Vierailija
29/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerrot naiselle jonka kanssa mies pettää vaimoaan, että mies pettää sinunkin kanssasi ja toisen naisen olisi hyvä lähteä tilanteesta. Mitä hittoa. Olet itse ihan yhtä turhaan ja toivottomana, myös epärehellisenä siinä. Ikinä ei kannata ottaa yhteyttä yhtään kehenkään jota ei tunne tuollaisessa intiimissä ja vaikeassa asiassa, ties millaisen stalkkaajan tai raivohullun saa kintereilleen. Anna olla ja lähde.

Vierailija
30/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menit katsomaan sen leffan mikä usein tvssä pyörii ja keksit kirjottaa tänne omanasi.

Nice story

Vierailija
31/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Eli teillä molemmilla siis on huono itsetunto? Sen lisäksi olette epäluotettavia ja itsekkäitä.

Vierailija
32/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkia kutkuttaa vain varattu penis.

Sori, noin se vaan on.

Vierailija
33/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Laittaisin puolisolle ja salarakkaalle lyhyet tekstiviestit asiasta, sen voi tehdä vaikka prepaid-liittymällä. He voivat sitten itse päättää, mitä tiedolla tekevät. Itse jatkat vaan omaa elämääsi.

Valehtelu ja pettäminen on kamalaa ja vie petetyltä pahimmillaan vuosia elämästä. Elämää valheessa, epätietoisuudessa ja lopulta yli pääsemisessä. Minusta jokaisella on oikeus tietää jos petetään. Pahinta on että läheiset, ystävät ja tutut ympärillä tietää mutta ei kerro. Ei muka haluta sekaantua. Paskat. Halutaan vaan seurata vierestä sitä, sosiaalip*rnoa pahimmillaan.

T. Petetty nainen.

Vierailija
34/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, noin se vaan on.

Kiihottaa ajatus sen kanssa ollessa miten se on survonut itselleen reittiä vain ehkä tunteja aikaisemmin toisen naisen kosteaan mättääseen. Nam.

Vierailija
35/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, noin se vaan on.

Kiihottaa ajatus sen kanssa ollessa miten se on survonut itselleen reittiä vain ehkä tunteja aikaisemmin toisen naisen kosteaan mättääseen. Nam.

Jopas jostain riittää useammallekin 🤣.

Vierailija
36/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt mukavaa, että on useampi sussu ja vähän vaihtelua.

Vierailija
37/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko että mies kertoisi sinun miehellesi pettämisestä?

Vierailija
38/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin. Laittaisin puolisolle ja salarakkaalle lyhyet tekstiviestit asiasta, sen voi tehdä vaikka prepaid-liittymällä. He voivat sitten itse päättää, mitä tiedolla tekevät. Itse jatkat vaan omaa elämääsi.

Valehtelu ja pettäminen on kamalaa ja vie petetyltä pahimmillaan vuosia elämästä. Elämää valheessa, epätietoisuudessa ja lopulta yli pääsemisessä. Minusta jokaisella on oikeus tietää jos petetään. Pahinta on että läheiset, ystävät ja tutut ympärillä tietää mutta ei kerro. Ei muka haluta sekaantua. Paskat. Halutaan vaan seurata vierestä sitä, sosiaalip*rnoa pahimmillaan.

T. Petetty nainen.

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
39/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä yhteyttä niihin muihin naisiin. Perustakaa toki keskenänne yhdistys tai oma idioottien naisten facebookryhmä !

Näin! En kertoisi. Unohtaisin koko tyypin ja etsisin vapaan miehen.

Mutta kun siitä vapaasta miehestä ei voi olla varma, kelpaako se muille. Kuka nyt haluaa miestä, joka ei kelpaa muille.

Paljastan kikan. Maksetaan kulissivaimo suunnilleen 3-5 vuodeksi. Tänä aikana herätetään toisten naisten huomio. Erotaan ja toistetaan. Kulissivaimoa ei kiinnosta.

Vierailija
40/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesit olevasi toinen nainen. Nyt kun huomaat tulleesi peteyksi, janoat kostoa.

On siis ok, että sinun kanssasi petetään mutta sinua ei saa pettää.

Säälittävää toimia varattujen patjana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi