Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko yhteyttä miehen toiseen naiseen... Olen itse kolmas.

Vierailija
11.09.2022 |

Minulla oli salasuhde varattuun mieheen. Katkaisin homman moneen otteeseen, koska se oli niin raskasta henkisesti. Nyt minulle paljastui, että meitä naisia on itse asiassa on ollut kolme tässä pyörityksessä, eli puoliso, vuosia ollut salasuhde sekä minä. Mahdollisesti enemmänkin. Nyt mietin että ottaisin yhteyttä miehen toiseen naiseen. Kertoisin että hän vain tuhlaa elämäänsä odottaen että mies eroaa, sitä tuskin tapahtuu. Ja että tässä kuviossa on tosiaan ollut muitakin, hän ei ole mikään "elämää suurempi rakkaus" miehelle, vaikka niin kuvittelee. Mitä mieltä olette, otanko yhteyttä vai en?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä! Ihan kamalaa elämän tuhlaamista jos et kerro. Mieti jos itseltäs pimitettäs tommonen tieto

Vierailija
2/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit saman vanhan leffan kuin minä Tv. Älä suotta kerro miten leffa päättyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakivaako aattelit?

Vierailija
4/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Ei kuulu sinulle.

Vierailija
5/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä että mitä se toinen nainen miehestä haluaa. Ehkä hän vain on miehen kanssa seksin takia, eikä edes odota miehen eroavan. En kertoisi.

Vierailija
6/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se mies Pauli H.?

Ei kun Kaarlo K

Mutta Paulilla oli se Kolmas nainen.

Vierailija
7/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
8/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Itse seuraan vierestä läheisen elämää toisena naisena, ja ainakin hänelle tekisi hyvää tipahtaa pilvilinnoistaan (joiden hän jo tietää olevan hyvin hataralla pohjalla, mutta ns. varmaa tietoa ei ole).

Vierailija
9/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen sinulla ei ole ystäviä tai ajanviettoseuraa mutta toinen nainen voisi olla kiinnostava keskustelukumppani? Haluat pitää miehen itselläsi vaikka ei ole ollutkaan?

Vierailija
10/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuitenkin kertoisit sille ykkös vaimolle/tyttöystävälle?

Tai ottakaa yhdessä yhteyttä tuohon varsinaiseen kumppaniin ja keksitte jonkun källim tuolle pettävälle paskalle.

Miksi noiden annetaan jatkaa ihmisten elämien tuhoamista?

Vierailija
11/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä että mitä se toinen nainen miehestä haluaa. Ehkä hän vain on miehen kanssa seksin takia, eikä edes odota miehen eroavan. En kertoisi.

Jos kyseessä on pelkkä seksisuhde, niin sittenhän naista ei haittaa tieto että miehellä on ollut kolmaskin. Mutta jos nainen on rakastunut ja haaveilee tulevaisuudesta miehen kanssa, hänen olisi hyvä kuulla asiasta.

Vierailija
12/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellinen ja aito naisellinen nainen elä koskaan pilvilinnoissa.

Vierailija
13/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä yhteyttä niihin muihin naisiin. Perustakaa toki keskenänne yhdistys tai oma idioottien naisten facebookryhmä !

Vierailija
14/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyttä siihen puolisoon.

Vierailija
15/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pitää kertoa. Puolisolle ja toiselle naiselle. Pitää kertoa myös mahdollisesti tuleville uusille naisille. Sitten he itse päättävät, mitä miehen kanssa tekevät.

Vierailija
16/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla hemmetin epätoivoinen, huonolla itsetunnolla varustettu sekä tunne-elämältään varsin vaurioitunu että lähtee tollaseen kuvioon mukaan edes urheilun ja huvin vuoks ...

Mieti ihan itseksesi vaan pitäiskö sun ottaa yhteyttä toiseen haaremin naiseen ...

Hittojakos sitä meiltä kyselet ...

Oma on sotkus ...

Joten pidä hyvänäs ...

Vierailija
17/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske se toinen nainen

Vierailija
18/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä yhteyttä niihin muihin naisiin. Perustakaa toki keskenänne yhdistys tai oma idioottien naisten facebookryhmä !

Näin! En kertoisi. Unohtaisin koko tyypin ja etsisin vapaan miehen.

Vierailija
19/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin! En kertoisi. Unohtaisin koko tyypin ja etsisin vapaan miehen.

Mutta kun siitä vapaasta miehestä ei voi olla varma, kelpaako se muille. Kuka nyt haluaa miestä, joka ei kelpaa muille.

Vierailija
20/47 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ihminen ei usko toisten naisten avautumisiin. Unohda koko mies ja kaikki hänen pyörityksensä. Naisia voi olla enemmänkin. Patologisiin tapauksiin ei kannata uhrata enää aikaa ja vaivaa. Vapauta siis itsesi tuosta kuviosta ja suuntaa tulevaisuuteen. 

Eeva Kilven sanoin: ”Koskaan ei tiedä milloin tapahtuu jotain hyvää”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi