Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Onko peniksen koolla väliä? Suomalaisnaiset täräyttävät nyt rehelliset mielipiteensä

Vierailija
11.09.2022 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009055917.html?cs

Virkistävän rehellinen tutkimus. Vuosikymmeniä jatkunut valhe jonka kaikki tiesivät valheeksi ja kaunistelu asian ympärillä päättyi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelutaidot ne meinaa, mutta jos mies oikein täällä kirjoittaa, että "minä vain panen, en koske klitorikseen"

niin se kertoo kaiken.

Miehet ei edes naisen anatomiaa tunne. Jos tuntis, niin ei sen kalunkoolla niin oliskaan suurta merkitystä. Katkikset erikseen.

Vikkelät hellä sormet ja pehmeä kieli korvaa paljon.

noh, itse haluan ihan pohjaan asti naimista, ei sitä kieli korvaa.kyllä sen peniksen pitää olla riittävän pitkä.

Vierailija
22/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastelutaidot ne meinaa, mutta jos mies oikein täällä kirjoittaa, että "minä vain panen, en koske klitorikseen"

niin se kertoo kaiken.

Miehet ei edes naisen anatomiaa tunne. Jos tuntis, niin ei sen kalunkoolla niin oliskaan suurta merkitystä. Katkikset erikseen.

noh, itse haluan ihan pohjaan asti naimista, ei sitä kieli korvaa.kyllä sen peniksen pitää olla riittävän pitkä.

Mikä sulle on riittävän pitkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sillä on jotain merkitystä

mutta sitte pitää puhua myös

naisen välkin koosta,

Vierailija
24/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkien kalastelua koko "uutinen". Tänne yllättäen ilmestyi myös. Itsestäänselvä asiahan tuo on mutta henkilöstä riippuen mitkä asiat ovat tärkeitä vai onko kokonaisuus tärkemäpi. Hirveästi yleistämättä kuitenkin sanoisin että miehellä keskivertoa isommasta on vain hyötyä(ei supermega). Miksi keskivertoa isommat dildot ovat suosittuja? Kyllä aika useassa kaveriporukassa ja piireissä tiedetään kenellä on iso ja kenellä pieni. Seuran määrä sitten sen mukaan.

Eniten kuitenkin ihmetyttää miten naiset saavat laukoa totuuksia tuosta nuin vaan ilman seuraamuksia? Miehet eivät saa kertoa omia mieltymyksiään ilman hirveää kritiikkiä ja maineen menettämistä.

Missä miesten kehonpositiivisuus?

Vierailija
25/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta tapaamillani miehillä on ollut liian pieni ja ovat olleet täysin kyvyttömiä muutoinkin tyydyttämään naistaan.

Laskin tarkemmin niin 348 eri miestä ollut ja niistä kuudella ollut tyydyttävä. Hintani peruspanossa 120e.

Vierailija
26/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin se kertoo kaiken.

Mikä sulle on riittävän pitkä?

26cm

Vierailija
27/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kirjautua mihinkään. Voisiko joku tiivistää pariin lauseeseen, mitä otsikon takana.

Vierailija
28/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kullit ei isone naisia haukkumalla. Säälittäviä nuo miehet, jotka tuohon sortuivat.

Vierailija
29/31 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme keskustelu.

Jäätykää juntit, talvi tulee.

Vierailija
30/31 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä väliä. Alfalla on iso.

Itsehän olen niin alfa, että mahtimelani mahtuu sisään vain heti kun nainen on synnyttänyt. Hieman hankalaa kieltämättä.

Vierailija
31/31 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kirjautua mihinkään. Voisiko joku tiivistää pariin lauseeseen, mitä otsikon takana.

Yksi lause riittää: koolla on väliä. Ikään kuin tämä olisi jotenkin uusi ja ihmeellinen tieto.