Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin tyydytetty nainen

Vierailija
10.09.2022 |

Onko miehelle mahdollista tyydyttää nainen täysin? Onko siihen edes järkevää pyrkiä ainakaan joka kerta?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuo sitten oikein tarkoittaa?

Vierailija
2/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, tarviiko sen olla aina mies joka naisen tyydyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiselle mahdollista tyydyttää mies täysin?

Vierailija
4/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaamisen jälkein nalkutus ja paremmuudentunto. Siinä naisen täydellinen tyydytys. Mies saattaa ajatella toisin, feministit kehittävät teorioita miestä vastaan, mutta tuohan sen on totuus. Tasa-arvo ei näissä asioissa päde.

Vierailija
5/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyydytetty mies?!

Vierailija
6/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin asian ymmärrän niin, että homma ei saa jäädä siihen, että mies purkaa itsensä hätäisesti, kääntyy kyljelleen ja alkaa nukkua.

Vierailija
7/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tyydyttää joka kerta. Sillä myydään naiselle se seuraava kerta jo etukäteen. Näin tehden pillua saa säännöllisesti ja jatkuvasti vuodesta toiseen. 

Vierailija
8/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee täysin tyydytettynä joka kerta Turkin lomalta.

Vierailija
9/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni tyydyttää täysin ja monkertaisesti ihan joka kerta. Muuhun en tyytyisikää.

Vierailija
10/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä vaan on ruutia niin miksi ei

tyydyttäis naistaan joka kerran. Itse ainakin

odotan, että vaimoni sanoo,että nyt en ennää

jaksa enempää, siis on saanut orkkuja niin

monta, ettei enää jaksa koittaa. Silloinkin

tulee ehdotettua : jospa kerran viellä.

Vierailija
11/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mies ei jaksas, eihän siihen tarvta mitään ruutia. Nainenhan voi saad monilla tavoilla ja hyvn helposti.

Vierailija
12/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mies ei jaksas, eihän siihen tarvta mitään ruutia. Nainenhan voi saad monilla tavoilla ja hyvn helposti.[/

-

Kyllä, mutta jos nainen tahtoo kuten vaimoni

nimenomaan yhdyntäorkkuja. Kielällä

annettu orkkukin kyllä viellä käy, mutta se

tulee hänelle sen verran viiveellä, ettei siihen

useampaan orkkuun kieleni voima riitä.

Yhdynnässä annetut orkut on sitten taitolaji. :

ei heti liian vauhdilla ettei vagina mene turraksi

ja tunnottomaksi, vaan ihan pientä liikettä kunnes

vaimoni viestittää käsin lantioihini ja näen

myös hänen eleistään.

Miehen pitää myös kyetä hallitsemaan erektiota ja ennenaikaista laukeamista

Vierailija
13/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka täysin on täysin? Riittääkö se, että sillä sessiolla ei pysty enää enempään ja viikon verran pysyy tyydytettynä? Tässä tapauksessa vastaus on kyllä, ainakin meillä. Niin pitkään jatketaan että tähän tilaan päästään, ja siinä kohtaa vaimo antaa minulle vauhtia omaan orgasmiini. Vaatii tosiaan orgasmikontrollin harjoitusta, ettei pääse lipsahtamaan ennen aikojaan. Joskushan sitä kuitenkin on yksinkertaisesti liian herkillä ja tulee ennen kuin on vaimo täysin tyydytetty, mutta onneksi ei usein. Ja taitaahan se itseä enemmän harmittaa kuin vaimoa, koska hän tietää että kyllä se seuraavalla kerralla taas onnistuu.

Vierailija
14/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka täysin on täysin? Riittääkö se, että sillä sessiolla ei pysty enää enempään ja viikon verran pysyy tyydytettynä? Tässä tapauksessa vastaus on kyllä, ainakin meillä. Niin pitkään jatketaan että tähän tilaan päästään, ja siinä kohtaa vaimo antaa minulle vauhtia omaan orgasmiini. Vaatii tosiaan orgasmikontrollin harjoitusta, ettei pääse lipsahtamaan ennen aikojaan. Joskushan sitä kuitenkin on yksinkertaisesti liian herkillä ja tulee ennen kuin on vaimo täysin tyydytetty, mutta onneksi ei usein. Ja taitaahan se itseä enemmän harmittaa kuin vaimoa, koska hän tietää että kyllä se seuraavalla kerralla taas onnistuu.

Jätät siis ns kitumaan..Onko tämä taas sitä, että saatava vain sillä panolla?

Vierailija
15/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväniltiksestä:

IS:n kyselyyn vastanneista naisista 75 prosenttia on sitä mieltä, että peniksen koolla on väliä seksin nautinnollisuuden kannalta. Kyselyyn vastanneista homo- tai bi-miehistä 74 prosenttia oli samaa mieltä. Kuva: Colourbox

Moni vastaaja oli arvioinut peniksen koon lisäksi sen käyttötaitoja yhdynnässä. Tällaisissa vastauksissa korostui astetta pienikokoisempien miesten seksitaidot ja vastapuolen huomioon ottaminen.

– Osa miehistä on ehkä oppinut tekemään muita asioita juuri siksi, kun tiedostavat oman kokonsa ja haluavat silti pitää huolta kumppanin nautinnosta, Marja Kihlström sanoo.

– Tämä voi samalla auttaa pois tietystä yhdyntäkeskeisyydestä, joka voi heteronaisen kannalta usein olla todella positiivinen asia. Naisen nautinnon kannalta klitoris on tärkeä, joka ei tule aina yhdyntäseksissä samalla tavalla huomioiduiksi kuin esimerkiksi suuseksissä.

Osa vastaajista koki, että suurehkon varustuksen omaavat miehet usein luulevat, että koko itsessään riittäisi. Ettei heidän tarvitsisi miettiä, miten käyttäisi sitä niin, että kumppanin nautinto ja mieltymykset tulevat huomioiduiksi.

Vierailija
16/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätät siis ns kitumaan..Onko tämä taas sitä, että saatava vain sillä panolla?

Tässä tapauksessa on niin, että a) tuo sinun "kitumaan" tarkoittaa että vielä olisi ehkä pari orgasmia lisää kyennyt ottamaan ennen kuin olisi ihan liikaa ja b) hänelle ei kelpaa mikään muu kuin yhdyntäorgasmi. Saan minä yhden pienen ensin kyllä hänelle nuollakin, mutta sen jälkeen ei saa muuta kuin panna. Ei vaikka kuinka itse haluaisin. Arvaa olenko kysynyt, ehdottanut, pyytänyt? Miehen vikako tämäkin?

Vierailija
17/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että "pääs lipsahtamaan ennen aikojaan" ja että vaimo ajatteli että ens kerralla sitten.

Meillä mies antaa aina jos tulee ennen minua, tavalla tai toisella. Minusta olis karmeeta jäädä kiihtyneenä makoilemaan ilman orgasmia.

Vierailija
18/60 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tuo Iltiksen juttu.

Vierailija
19/60 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että "pääs lipsahtamaan ennen aikojaan" ja että vaimo ajatteli että ens kerralla sitten.

Meillä mies antaa aina jos tulee ennen minua, tavalla tai toisella. Minusta olis karmeeta jäädä kiihtyneenä makoilemaan ilman orgasmia.

Eli tämä tarvitsee siis selittää oikein hitaasti ja selkokielisesti. Kun minulta "lipsahtaa" niin vaimo on saanut vaikkapa kolme orgasmia, mutta olisi vielä voinut saada pari lisää ollakseen aivan totaalisen täysin tyydytetty. Näin saattaa käydä ehkä yhden kerran kymmenestä, että olen liian herkillä ja himoitsen vaimoani niin paljon, että ei vain kestä panemisesta ihan riittävän kauaa.

Meidän seksi on siinä mielessä kullikeskeistä, että kuten sanoin, hänelle kelpaa vain ne yhdyntäorgasmit, poislukien yksi lämmittelyistä saatava. Tämä vaatii kulliin keskittymistä sillä tavalla, että minun on huolehdittava, että edellisestä orgasmistani ei ole liian pitkä aika. Hänen puolestaan on huolehdittava siitä, että kullini ei saa liikaa huomiota lämmittelyn aikana, että sitten jaksan tyydyttää hänet juuri hänen itsensä haluamalla tavalla.

Ja toistan vielä kerran: HÄNELLE ei muu kelpaa. Itse haluaisin enemmänkin suu- ja sormipeliä, mutta se ei käy. Itselleni koko seksisessio voisi aivan hyvin olla pelkkää molemminpuolista hyväilyä ilman yhdyntää, mutta hänen mukaan mennään, sillä se on kokonaisuudessaan paras kompromissi. Vaikkei tämä tyyli ehkä minulle täysin ideaalia seksiä olekaan, niin hänelle se on.

Vierailija
20/60 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä tarvitsee siis selittää oikein hitaasti ja selkokielisesti. Kun minulta "lipsahtaa" niin vaimo on saanut vaikkapa kolme orgasmia, mutta olisi vielä voinut saada pari lisää ollakseen aivan totaalisen täysin tyydytetty. Näin saattaa käydä ehkä yhden kerran kymmenestä, että olen liian herkillä ja himoitsen vaimoani niin paljon, että ei vain kestä panemisesta ihan riittävän kauaa.

Meidän seksi on siinä mielessä kullikeskeistä, että kuten sanoin, hänelle kelpaa vain ne yhdyntäorgasmit, poislukien yksi lämmittelyistä saatava. Tämä vaatii kulliin keskittymistä sillä tavalla, että minun on huolehdittava, että edellisestä orgasmistani ei ole liian pitkä aika. Hänen puolestaan on huolehdittava siitä, että kullini ei saa liikaa huomiota lämmittelyn aikana, että sitten jaksan tyydyttää hänet juuri hänen itsensä haluamalla tavalla.

Ja toistan vielä kerran: HÄNELLE ei muu kelpaa. Itse haluaisin enemmänkin suu- ja sormipeliä, mutta se ei käy. Itselleni koko seksisessio voisi aivan hyvin olla pelkkää molemminpuolista hyväilyä ilman yhdyntää, mutta hänen mukaan mennään, sillä se on kokonaisuudessaan paras kompromissi. Vaikkei tämä tyyli ehkä minulle täysin ideaalia seksiä olekaan, niin hänelle se on.

No eihän lukijat voi tietää mistään vaimosi orgasmeista. No hyvä jos saanut sitten.

Täällä hepostimennään tähän "minun vaimoni" juttuun, kun puhutaan kuitenkin yleisesti.

Minusta tuo Iltiksen juttu oli hyvä. Mutta jokainen saa orgasminsa kuinka haluaa. Ja jokaisella omanlaisensa seksielämä, toivottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi