opamox
Kommentit (32)
Olen kokeillut paniikkikohtaukseen kerran kaverilta ja auttoi.
Vinkki, syö tosi harkiten ja harvoin. Siihen turtuu päivissä jos syö kuin päivittäistä lääkettä.
Miten olette lopettaneet opamoxin pitkäaikaisen käytön? Jos kerta-annos on korkeimmillaan ollut 15-45 mg? Tai luokkaa 4x päivässä 15 mg?
Vierailija kirjoitti:
Miten olette lopettaneet opamoxin pitkäaikaisen käytön? Jos kerta-annos on korkeimmillaan ollut 15-45 mg? Tai luokkaa 4x päivässä 15 mg?
Päivittäin siis noin vuoden ajan ollut, vaihdellen. Ahdistukseen ja pelkoon.
Vierailija kirjoitti:
Lopetus tehdään hyvin hitaasti. Annosta lasketaan viikottain. Siinä voi mennä jopa puoli vuotta! Esim alussa 1tabletti/päivä. Sitten 0,5/päivä. Sitten joka toinen päivä, sitten vielä harvemmin ja vielä pienempi annos jne. Ei saa lopettaa kerrastapoikki.
Vierailija kirjoitti:
Viinin kanssa menee hyvin alas.
Että mua vihastuttaa kun seka- ja viihdekäyttäjiem takia sit oikeasti tarvitsevat ihmiset ei saa lääkitystä jota oikeasti tarvitsisivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä vieroitusoireille, joten tein vähennystä tosi hitaasti. Alkuannos oli 15 mg 4, ensin murustin yhdestä tabletista neljäsosan eli annos päivässä oli 3/4+1+1+1 tätä jatkoin kunnes viekkareita ei ollut, sitten taas yhdestä tabletista neljännes pois, esim. päiväannos 3/4+1+3/4+1. Tällä kaavalla olen saanut jo päiväannoksen 30 mg:aan. Jos pää kestää, voi lopetusta tehdä nopeampaakin, esim. puoli tablettia kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä vieroitusoireille, joten tein vähennystä tosi hitaasti. Alkuannos oli 15 mg 4, ensin murustin yhdestä tabletista neljäsosan eli annos päivässä oli 3/4+1+1+1 tätä jatkoin kunnes viekkareita ei ollut, sitten taas yhdestä tabletista neljännes pois, esim. päiväannos 3/4+1+3/4+1. Tällä kaavalla olen saanut jo päiväannoksen 30 mg:aan. Jos pää kestää, voi lopetusta tehdä nopeampaakin, esim. puoli tablettia kerrallaan.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua vihastuttaa kun seka- ja viihdekäyttäjiem takia sit oikeasti tarvitsevat ihmiset ei saa lääkitystä jota oikeasti tarvitsisivat.
Näinpä.
Opamox siis kaikista "miedoin" bentso, temestasta ja diapamista vieroittuminen on vielä hankalampaa esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Opamox siis kaikista "miedoin" bentso, temestasta ja diapamista vieroittuminen on vielä hankalampaa esimerkiksi.
Xanor myöskin
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista oloa ajat tällä? Eikö pelkkä viini riitä?
Olen yllättynyt miten yleistä sekakäyttö on.
Miksi sulla edes on rauhoittavaa ja varsinkin miksi vedät niitä alkoholin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole kipulääke?
Tilapäisissä ahdistus-, jännitys- tai pelkotiloissa 1530 mg tarvittaessa 13 kertaa vuorokaudessa. Ahdistuneisuuden, jännitysoireiden ja pelkotilojen hoidossa, neuroottisissa tiloissa ja lisälääkkeenä psykoottisissa tiloissa ja depressiossa 45120 mg jaettuna 34 annokseen vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole kipulääke?
Tilapäisissä ahdistus-, jännitys- tai pelkotiloissa 1530 mg tarvittaessa 13 kertaa vuorokaudessa. Ahdistuneisuuden, jännitysoireiden ja pelkotilojen hoidossa, neuroottisissa tiloissa ja lisälääkkeenä psykoottisissa tiloissa ja depressiossa 45120 mg jaettuna 34 annokseen vuorokaudessa.
Väliviivat eivät tulostuneet tuohon.
Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole kipulääke?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole kipulääke?
Ei, vaan rauhoittava.
Ahdistuneisuus, jännittyneisyys ja pelkotilat (fobiat). Psykoottisissa tiloissa ja vaikeissa depressioissa kuitenkin vain antipsykoottien ja antidepressanttien kanssa. Unettomuus.
Omituista ettei kipua ole mainittu käyttöaiheissa.
Käytössä 159/130 yh-mamma värillisellä katraalla. Kokemuksia?