Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies viettää tylsistyneenä viikonloppua toisen

Vierailija
10.09.2022 |

Tapailunaisen luona ja lähettää koko ajan minulle viestejä. Mikä neuvoksi?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi onkin uusi selitys, että mies valittaa, että tapailunainen ei ymmärrä. Perinteisempi on, että vaimo ei ymmärrä. Toi tapalailunainen on tylsä-liturgia menee läpi vain todella epätoivoiseen naiseen eli pettäjään. Vähänkin tasokkaampi nauraisi päin naamaa miehelle.

Vierailija
42/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailet miestä joka tapailee muitakin?

Koska olen parisuhteessa.

Eli olet pettäjä. Ei tipu sympatiaa.

En haetaan sympatiaa.

Vaan mitä? Huomiota, egonpönkitystä ja tunnetta siitä, että olet niin kovin haluttu nainen? Siksi se mieskin sulle viestiä laittaa, koska se huomiohuo***s paistaa olemuksestasi kilometrin päähän. Petät puolisoasi ainakin henkisesti pitämällä jotain "tapailumiestä" ja sitten keskailet täällä, kun olet kaikista naisista se kiinnostavin. Säälittävää. Kasvata selkäranka ja itsetunto, ja eroa. Miehesi ansaitsee parempaa.

Meillä on avoin suhde.

-Ap

No sehän on hienoa! Epäilemättä siksi, kun olet niin perso muiden miesten huomiolle? Viestitteleekö sen sinun mieskin tapailunaisille ja kerskailee sitten olevansa niin kovin haluttu mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menes hakemaan huomiosi muualta ku täältä selkeesti muut teilasi sut jo että mimmonen oletkaan niin täällä haet sympatiaa puolellesi.

No can do!

Vierailija
44/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haetaan sympatiaa.

Vaan mitä? Huomiota, egonpönkitystä ja tunnetta siitä, että olet niin kovin haluttu nainen? Siksi se mieskin sulle viestiä laittaa, koska se huomiohuo***s paistaa olemuksestasi kilometrin päähän. Petät puolisoasi ainakin henkisesti pitämällä jotain "tapailumiestä" ja sitten keskailet täällä, kun olet kaikista naisista se kiinnostavin. Säälittävää. Kasvata selkäranka ja itsetunto, ja eroa. Miehesi ansaitsee parempaa.

Meillä on avoin suhde.

-Ap

No sehän on hienoa! Epäilemättä siksi, kun olet niin perso muiden miesten huomiolle? Viestitteleekö sen sinun mieskin tapailunaisille ja kerskailee sitten olevansa niin kovin haluttu mies?

Vaikea tietää.

-Ap

Vierailija
45/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydät ettei lähetä sulle viestejä?

Olen jättänyt vastaamatta, mutta silti lähettää.

Ehkä se ei ole ajatustenlukija. Siis pyydät, ettei lähetä.

Vierailija
46/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gurupitka kirjoitti:

Ap menes hakemaan huomiosi muualta ku täältä selkeesti muut teilasi sut jo että mimmonen oletkaan niin täällä haet sympatiaa puolellesi.

No can do!

Ei ole vielä kukaan teilannut, eikä sillä ole merkitystä vaikka teilaisikin.

Selkeästi ottaa koville kun jotkut ei saa miestä millään ja sitten on meitä joiden perässä kaikki miehet juoksee.

-Ap

Vierailija
47/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haetaan sympatiaa.

Meillä on avoin suhde.

-Ap

Vaikea tietää.

-Ap

Vaikea tietää mitä? Sitä, että olet perso muiden miesten huomiolle vai se, mitä oma miehesi puuhailee? Eikös siihen oikeaoppiseen ja toimivaan avoimeen suhteeseen kuulu olennaisesti avoimuus omista tekemisistä omalle puolisolle?

Vierailija
48/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kaipaa sinua, sillä on tylsää sen toisen kanssa.

Ole iloinen - anna palaa. Tee ittestäs ykkönen 😊

Tekisin muuten mutta ihmissuhdetilanteeni is complicated.

Siis ongelma on mikä jos kumpikin pyöritätte useampaa yhtä aikaa?

Mä en lähtis kilpailemaan.

Miehen ongelma on se että hän lähettelee viestejä naisen luota, joka on kaksi viikkoa odottanut että saa tavata tämän miehen.

-Ap

Mun aviomiehelläni on sivusuhde, ja hän lähettelee sieltä viestejä minulle.  Ihmettelen vaan, eikä tuo sivusuhde huomaa asiaa.

Vierailija
49/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haetaan sympatiaa.

Meillä on avoin suhde.

-Ap

Vaikea tietää.

-Ap

Vaikea tietää mitä? Sitä, että olet perso muiden miesten huomiolle vai se, mitä oma miehesi puuhailee? Eikös siihen oikeaoppiseen ja toimivaan avoimeen suhteeseen kuulu olennaisesti avoimuus omista tekemisistä omalle puolisolle?

En niin välitä opillisista kysymyksistä tässä kontekstissa.

-Ap

Vierailija
50/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gurupitka kirjoitti:

No can do!

Selkeästi ottaa koville kun jotkut ei saa miestä millään ja sitten on meitä joiden perässä kaikki miehet juoksee.

-Ap

Ai mitkä kaikki? Yksi tapailumies viestittelee, eikä edes oma aviomiehesi juokse sun perässä vaan vieraissa.

Vierailija
51/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gurupitka kirjoitti:

No can do!

-Ap

Ai mitkä kaikki? Yksi tapailumies viestittelee, eikä edes oma aviomiehesi juokse sun perässä vaan vieraissa.

Koville ottaa. Ilmeisesti sun luota viestittelee tälläkin hetkellä.

-Ap

Vierailija
52/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ongelma on se että hän lähettelee viestejä naisen luota, joka on kaksi viikkoa odottanut että saa tavata tämän miehen.

-Ap

Mun aviomiehelläni on sivusuhde, ja hän lähettelee sieltä viestejä minulle.  Ihmettelen vaan, eikä tuo sivusuhde huomaa asiaa.

No jopas on vaikeaa olla niin äärettömän kiinnostava nainen ja kaiken huomion keskipisteenä! Tapailumies laittaa viestiä, oma mies laittaa viestiä, kaikki laittavat viestiä. Miten sinulla riittää aikaa kaiken tuon keskellä kerjätä huomiota vielä täälläkin? Jos sinulla joskus tämän kaiken raastavan huomiotulvan keskellä on aikaa vielä kehittää itsetuntemustasi, niin kannattaa tutustua siihen, mitä humble brag tarkoittaa.

Vierailija
53/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi onkin uusi selitys, että mies valittaa, että tapailunainen ei ymmärrä. Perinteisempi on, että vaimo ei ymmärrä. Toi tapalailunainen on tylsä-liturgia menee läpi vain todella epätoivoiseen naiseen eli pettäjään. Vähänkin tasokkaampi nauraisi päin naamaa miehelle.

Aika pitkälti näin. Molemmat on tässä todella epäkypsiä. Ap:ta imartelee kun mies antaa ymmärtää että hän kiinnostaa toista naista enemmän, jopa niin paljon, että haluaa tehdä tästä aloituksen, että mekin saisimme sen tietää.

Tapailumies voisi olla ihan yksin ja opetella viihtymään vain itsensä kanssa, jos on pakko viettää iltaa jonkun kanssa, joka ei edes kiinnosta. Tai toki jos haaveilee kimpasta, niin kuvio on vähän eri.

Ap voisi myös opetella rakastamaan itseään, ettei hyväksyntä nouse miehen huomion kautta.

Oli miten oli. Tsemppiä kaikille. Karma hoitaa.

Vierailija
54/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No jopas on vaikeaa olla niin äärettömän kiinnostava nainen ja kaiken huomion keskipisteenä! Tapailumies laittaa viestiä, oma mies laittaa viestiä, kaikki laittavat viestiä. Miten sinulla riittää aikaa kaiken tuon keskellä kerjätä huomiota vielä täälläkin? Jos sinulla joskus tämän kaiken raastavan huomiotulvan keskellä on aikaa vielä kehittää itsetuntemustasi, niin kannattaa tutustua siihen, mitä humble brag tarkoittaa.

Yritä nyt pysyä nahoissasi. Anna vaikka sille tapailumiehelle tai jotain, niin viestittely loppuu kymmeneksi minuutiksi.

-Ap

Vierailija
55/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälti näin. Molemmat on tässä todella epäkypsiä. Ap:ta imartelee kun mies antaa ymmärtää että hän kiinnostaa toista naista enemmän, jopa niin paljon, että haluaa tehdä tästä aloituksen, että mekin saisimme sen tietää.

Tapailumies voisi olla ihan yksin ja opetella viihtymään vain itsensä kanssa, jos on pakko viettää iltaa jonkun kanssa, joka ei edes kiinnosta. Tai toki jos haaveilee kimpasta, niin kuvio on vähän eri.

Ap voisi myös opetella rakastamaan itseään, ettei hyväksyntä nouse miehen huomion kautta.

Oli miten oli. Tsemppiä kaikille. Karma hoitaa.

Kalma hoitaa meidät ihan jokaisen lopulta.

-Ap

Vierailija
56/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mitähän ihmettä nyt taas :D

Vierailija
57/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä mykistän henkilön joka lähettelee paljon turhanpäiväsiä viestejä, ja vastaan sit kun itselle sopii.

Vierailija
58/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee ap kommentteja ihan trollihan tämä on ja provo! :)

Aika lame provo kylläkkin.

Vierailija
59/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa koville tämä nykyajan tapailukulttuuri joillakin. :)

Vierailija
60/63 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri paskoin housuihini

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän