Tapailumies viettää tylsistyneenä viikonloppua toisen
Tapailunaisen luona ja lähettää koko ajan minulle viestejä. Mikä neuvoksi?
Kommentit (63)
Luuletteko oikeasti että vapaista miehistä kilpailevat ainoastaan vapaat naiset keskenään? Olette väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä vielä tylsempää ja lopeta yhteydet. Hänen piti päättää kenen kanssa on tai muuten on pelimies.
Luulen että pelimiehen titteli on hänelle hyvin mieluinen.
-Ap
Ärsyttäisi lähinnä, että mitä hittoa se mulle valittaa. Jos on niin saatanan tylsää ja jonkun seura ei nappaa, niin tehköön itse sille jotakin. En jaksaisi yhtään kuunnella tuommoista, musta se myös olisi vähän outoa kalastelua mutku sun kaa ois kivempaa ja paskasti tehty sille toiselle naiselle, vaikkei parisuhdetta olisikaan.
Viestittele takas, jos huvittaa. Jos ei, älä viestittele. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kaipaa sinua, sillä on tylsää sen toisen kanssa.
Ole iloinen - anna palaa. Tee ittestäs ykkönen 😊Tekisin muuten mutta ihmissuhdetilanteeni is complicated.
Siis ongelma on mikä jos kumpikin pyöritätte useampaa yhtä aikaa?
Mä en lähtis kilpailemaan.Miehen ongelma on se että hän lähettelee viestejä naisen luota, joka on kaksi viikkoa odottanut että saa tavata tämän miehen.
-Ap
Lievän epäluotettavaa. Mutta itsepä valitset.
Minulle yksi kerran valitti avovaimostaan. Pidin sitä outona. Siis kaverimies.
Ei niillä huippumiehillä ole mitään kiinnostusta sitoutua yhteen naiseen, niin kauan kun te naiset mahdollistatte tuollaisen käytöksen.
Perustakaa yhteinen whatsupp -ryhmä
🇺🇦🇮🇱
Mistä te näitä puupäitä löydätte?
Vierailija kirjoitti:
Älkää tapailunaiset edellyttäkö että mies jää panemisen jälkeen vielä päiväksi luoksenne viettämään aikaa. Miehiä ei ajan viettäminen naisen kanssa kiinnosta.
Älkää tapailumiehet edellyttäkö että nainen jää panemisen jälkeen vielä päiväksi luoksenne viettämään aikaa. Naisia ei ajan viettäminen miehen kanssa kiinnosta.
Paha. Yrittää luoda kuvaa sinulle, että vientiä on muutenkin paljon mutta toi viestittely paljastaa että joko valehtelee tai sitten ei ole ollenkaan läsnä sen toisen tapailunaisen kanssa.
Ps. Tapailumies/-nainen kuulostaa sanana kamalalta.
Tapailumies on tylsistyneenä toisen naisen luona mutta silti valitsi sen eikä sua?
Mahdat olla tylsääkin tylsempi.
Tyhmä nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole oikeasti tylsää, vaan haluaa sinun luulevan niin jotta kuolaisit perään
Sitten hän epäonnistui, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä huippumiehillä ole mitään kiinnostusta sitoutua yhteen naiseen, niin kauan kun te naiset mahdollistatte tuollaisen käytöksen.
Ai nainen taas vastuussa miehen käytöksestä. Itse mies on siitä vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies on tylsistyneenä toisen naisen luona mutta silti valitsi sen eikä sua?
Mahdat olla tylsääkin tylsempi.
Tyhmä nyt ainakin.
Niin. Valitsi viestitellä minulle vaikka on toisen luona.
Hänellä on innostus siitä kun olet parisuhteessa. Sen siliän tien kun otat miehestäsi eron tai poikaystäväsi kanssa lusikat jakoon niin häneltä loppuu kiinnostus.
Itse harrastan varattuja miehiä ja eipä ole sellaista kultakimpaletta vielä näkynyt, että haluaisin parisuhdetta heidän kanssaan. Miksi ihmeessä alkaisin suhteeseen petturin kanssa? Miehet kyllä yrittävät ja lepertelevät, että olen saalis (hyi mikä sana edes) ja haluaisivat olla kanssani. Mutta hyi yök. Jos parisuhteen haluan niin ihan vapaana olevan kyllä siinä vaihessa. Tällä hetkellä vain koen tekeväni muille naisille palveluksen kun heidän miehensä ovat pettureita ja yleensä jäävät kiinni näistä. Pääsevätpä rehelliset naiset eroon huijareista. Miehet yleensä jäävät sitten yksin. Enkä koe tunnontuskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet miestä joka tapailee muitakin?
Koska olen parisuhteessa.
Eli olet pettäjä. Ei tipu sympatiaa.
En haetaan sympatiaa.
Vaan mitä? Huomiota, egonpönkitystä ja tunnetta siitä, että olet niin kovin haluttu nainen? Siksi se mieskin sulle viestiä laittaa, koska se huomiohuo***s paistaa olemuksestasi kilometrin päähän. Petät puolisoasi ainakin henkisesti pitämällä jotain "tapailumiestä" ja sitten keskailet täällä, kun olet kaikista naisista se kiinnostavin. Säälittävää. Kasvata selkäranka ja itsetunto, ja eroa. Miehesi ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet miestä joka tapailee muitakin?
Koska olen parisuhteessa.
Eli olet pettäjä. Ei tipu sympatiaa.
En haetaan sympatiaa.
Vaan mitä? Huomiota, egonpönkitystä ja tunnetta siitä, että olet niin kovin haluttu nainen? Siksi se mieskin sulle viestiä laittaa, koska se huomiohuo***s paistaa olemuksestasi kilometrin päähän. Petät puolisoasi ainakin henkisesti pitämällä jotain "tapailumiestä" ja sitten keskailet täällä, kun olet kaikista naisista se kiinnostavin. Säälittävää. Kasvata selkäranka ja itsetunto, ja eroa. Miehesi ansaitsee parempaa.
Meillä on avoin suhde.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on innostus siitä kun olet parisuhteessa. Sen siliän tien kun otat miehestäsi eron tai poikaystäväsi kanssa lusikat jakoon niin häneltä loppuu kiinnostus.
Itse harrastan varattuja miehiä ja eipä ole sellaista kultakimpaletta vielä näkynyt, että haluaisin parisuhdetta heidän kanssaan. Miksi ihmeessä alkaisin suhteeseen petturin kanssa? Miehet kyllä yrittävät ja lepertelevät, että olen saalis (hyi mikä sana edes) ja haluaisivat olla kanssani. Mutta hyi yök. Jos parisuhteen haluan niin ihan vapaana olevan kyllä siinä vaihessa. Tällä hetkellä vain koen tekeväni muille naisille palveluksen kun heidän miehensä ovat pettureita ja yleensä jäävät kiinni näistä. Pääsevätpä rehelliset naiset eroon huijareista. Miehet yleensä jäävät sitten yksin. Enkä koe tunnontuskia.
Olen naimisissa, joten sen verran itsekin harrastan varattuja miehiä. Tapailumies harrastaa tapailusuhteita eikä siten ole parisuhteessa, paitsi ehkä jonkun tapailunaisen märissä unissa.
-Ap
En haetaan sympatiaa.