Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, että miksi miehet haluavat seksiä naisen kanssa, kun vain mies voi oikeasti ymmärtää miestä.

Vierailija
10.09.2022 |

Vain mies ymmärtää, että mitä mies haluaa ja tarvitsee tai että miten mies tyydytetään seksuaalisesti. Miehellä kun on itsellä penis, niin hän tietää luonnostaan, että miten sitä penistä kuuluu käsitellä että sille tuotetaan mahdollisimman suuri nautinto ja vain mies osaa esimerkiksi imeä penistä, naiset eivät voi sitä koskaan osata. Sitäpaitsi vain mies haluaa oikeasti tuottaa miehelle seksuaalista nautintoa, mutta naiset eivät halua, sillä naiset parhaansa mukaan yrittävät saada parisuhteessakin seksin loppumaan heti alussa kokonaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa tuollaiseen ns. sporttiseksiin mies olisi itselle varmaan kaikin puolin sopiva, mutta en saa millään halua syttymään kuin naisiin.

Pane silmät kiinni ja kuvittele että se on nainen?

Vierailija
22/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No he saattavat esimerkiksi olla heteroita. Tämä on toki vain yksi teoria.

Ohiksena sen verran, että nainen tajuaa miehen anatomiasta noin sata kertaa enemmän kuin toisinpäin, ellei mies ole saanut kädestä pitäen runsaasti opetusta.

Taidat olla nainen? Naisilla ei ole yhtenevää mieltymystä miten klitoristansa haluavat käsiteltävän joten anatomian tuntemus ei sinänsä auta ja kädestä pitäen saat miehen tietoon vain omia mieltymyksiäsi.

Ei ole naisillakaan oikein selvillä, että miehilläkin on henkilökohtaisia toiveita miten haluavat tulla hyväillyiksi, tosin yleensähän he saavat hommat hoitaa kanssakäymisessä. Yksi syy miksi etsivät muutosta ja vaihtavat - naisen kömpelyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien, naiset vikisee ja litisee, mihin siinä "miehen" ymmärrystä naisella tarvitaan?

Vierailija
24/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain mies ymmärtää, että mitä mies haluaa"...mies haluaa PILLUA, ja naisella on pillu. Älä sinä homo tule opettamaan heteroille, mitä he haluavat.

Vierailija
25/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paskaröörin rassaajat noin hedonistisia, pinnallisia ja itsekeskeisiä? Ei seksissä ole tärkeintä mun nautinto ja miten mua kosketaan, vaan se että voin tuottaa toiselle nautintoa. Usko tai älä, mutta suurelle osalle miehistä naisen nautinto on tärkeintä seksissä. Se tunne, kun saan nuolla naiseni klittaa...ja naiseni kiemurtelee nautinnosta.

Vierailija
26/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero miesten ja naisten välillä on se, että naiselta täytyy pyytää voisiko ottaa s*uihin (yleensä vastaus on ei parisuhteessakin) kun taas mies kysyy saako hän ottaa s*uihin

Tuskin kysyy, jos jää itse koko ajan kylmille. Miesten asenne naisia kohtaan on niin surkea, että nainen jätetään kylmille ilman mitään ongelmia. Ei sitten tietty ole ihme, jos ei naistakaan miehen nautinnot kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme