Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, että miksi miehet haluavat seksiä naisen kanssa, kun vain mies voi oikeasti ymmärtää miestä.

Vierailija
10.09.2022 |

Vain mies ymmärtää, että mitä mies haluaa ja tarvitsee tai että miten mies tyydytetään seksuaalisesti. Miehellä kun on itsellä penis, niin hän tietää luonnostaan, että miten sitä penistä kuuluu käsitellä että sille tuotetaan mahdollisimman suuri nautinto ja vain mies osaa esimerkiksi imeä penistä, naiset eivät voi sitä koskaan osata. Sitäpaitsi vain mies haluaa oikeasti tuottaa miehelle seksuaalista nautintoa, mutta naiset eivät halua, sillä naiset parhaansa mukaan yrittävät saada parisuhteessakin seksin loppumaan heti alussa kokonaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaiset tietää kuinka käsitellä miestä 🤪

Vierailija
2/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet ymmärtänyt  mitä oikeasti haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika hölmö, mut ei se mitään. Homostele ihan rauhassa.

Vierailija
4/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hin tti ajattelit parantaa heikkoa ymmärryskykyäsi?

Vierailija
5/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta seksiä ehkä haluankin miesten kanssa, mutta ihastun vain naisiin ja haluan parisuhteen vain naisen kanssa. Siksi valintani on nainen. Ei miehillekään kyse ole pelkästä seksistä

Vierailija
6/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä ellottaisi mies imemässä kyr päni kärjessä. Hyi ajatuskin.

Vierailija
7/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on ihan ok. Heterot ymmärtävät.

Vierailija
8/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håmå sinä olet.

Vierailija
9/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätöksesi voidaan viedä askeleen pidemmälle. Minä itse tiedän mikä parhaiten tuottaa minulle nautintoa. Mihin siis tarvitsen jotain homoa?

Vierailija
10/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, ei mulla mitään homoja vastaan ole, mutta itse en ole sellainen. Homon k..ä ei naiselle seiso kuten homo-kaide 80-luvulla jo tiesi.

Vierailija
11/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No he saattavat esimerkiksi olla heteroita. Tämä on toki vain yksi teoria.

Ohiksena sen verran, että nainen tajuaa miehen anatomiasta noin sata kertaa enemmän kuin toisinpäin, ellei mies ole saanut kädestä pitäen runsaasti opetusta.

Vierailija
12/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero miesten ja naisten välillä on se, että naiselta täytyy pyytää voisiko ottaa s*uihin (yleensä vastaus on ei parisuhteessakin) kun taas mies kysyy saako hän ottaa s*uihin

Vierailija
13/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon kaappihomoja. Kerran kirjoitin tuon kakkosviestin kaltaisen viestin (se poistettiin) eli näille käy täydellisesti trans, koska eivät oikeasti pidä naisista. Jokin homouden alalaji on tämä seksuaalisuus. 

Vierailija
14/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä toisen ymmärtämistä perusseksissä tarvitsee? Tää laitetaan tonne ja sitten nylkytetään, ei siinä yleensä etsitä sielujen kohtaamista astraalitasolla.

Vierailija
15/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä mikä on hetero. Ok.

Vierailija
16/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Ei sinun tarvitse ymmärtää

Vierailija
17/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei estä sinua parittelemasta muiden miesten kanssa

Vierailija
18/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon 100% hetero mutta siitä huolimatta kiinnostais kokeilla miehen kanssa ois siistii sekä saada että antaa suikkaria jäbälle. Myös peppuun laittaminen kiinnostais.

Vierailija
19/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa tuollaiseen ns. sporttiseksiin mies olisi itselle varmaan kaikin puolin sopiva, mutta en saa millään halua syttymään kuin naisiin.

Vierailija
20/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin että kuinka paljon homoudessa on kysymys siitä, että miehen viettipaine purkautuu siihen suuntaan mistä löytyy kysyntää ja tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi