En kehtaisi ikinä naisena mennä Tinderiin. Minua ahdistaisi ajatus, että kaikki miehet lähestyisivät vain seksiasiat mielessä
Juttele siinä sitten älykkäästi kenenkään kanssa. Sama liittyen mihin tahansa deittipalveluun.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Voi niillä miehillä olla muutakin mielessä, mutta tietysti myös seksi. Eikö itselläsi ole muka yhtään seksi mielessä, kun deittailet?
Ei ole, jos en jostain syystä ihastu ja en ihastu helposti. Ja jos ihastuinkin, toisen pitää olla ihastunut myös ja todella kovaa, että seksissä on mitään *järkeä*. (=jatkuu suhteena, kiintymyksen ja välittämisenä).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Herpes tarttuu vaikka olisit tavannut ihmisen pitsinnypläysillassa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, seurustelukumppanit etsitään muualta. En edes seurustelisi miehen kanssa, joka on käyttänyt Tinderiä.
Ok 😂
Minulla ei naisena ole ollenkaan ehkäisyä, mutta mies maksaa elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, seurustelukumppanit etsitään muualta. En edes seurustelisi miehen kanssa, joka on käyttänyt Tinderiä.
Ok 😂
Naura vaan, mutta onhan se ihan wt-luuserisovellus, miellän tasoksi Tauski.
Vierailija kirjoitti:
No en ole siellä Tinderissä tietenkään, otsikon mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa netistä etsiä niin on muitakin deittisovelluksia, jotka eivät ole yhtä pinnallisia ja seksisovelluksiksi leimautuneita.
Olen kokeillut. Se ei pinnallisuus tarkoitti ujoja ja lihavia miehiä. En voi ottaa sellaista. Pyyhin sellaisella pöytää vaistomaisesti ja raukasta ei jää mitään jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei naisena ole ollenkaan ehkäisyä, mutta mies maksaa elatusmaksut.
Kannattaa katsoa hyvännäköinen mies niin saa roikkua siinä lapsen kanssa 18 - vuotta, viestitellä ja soitella lapsen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä Tinderissä syntyneitä avioliittoja. Se että sinä väität jotain ei tee siitä totta.
Maailma ei ole täynnä Tinderin kautta syntyneitä avioliittoja, vaikka varmasti niitäkin on. Minä en silti halua mieheksi miestä, joka on etsinyt panoseuraa Tinderissä tai niin tyhmä, että etsii parisuhdetta jostain pinnallisesta seksisovelluksesta.
Ja? Minä en halua mieheksi miestä joka istuu pubissa kaikki illat. Mitä sitten? Pitääkö tätä nyt erikseen toitottaa sitten joka paikassa vai riittäisikö että itse tiedän etten halua?
*Istuu pubissa kaikki illat ".. just joo. Kyllä moni suhde on saanut alkunsa baarissa, omanikin ja yhdessä on oltu 15 vuotta. Eikä muuten olla mitään pubissa istuskelijoita vaan löysin harvinaisen hyvän ja kunnollisen miehen itselleni.
Välillä oikein hämmästyn missä maailmassa jotkut naiset elää kun hyvä ja kunnollinen mies tuntuu olevan joku alienin kaltainen harvinaisuus.
No on varmasti, jos taso on tinder laatua.
Mutta eikös se niin mene,että vakka kantensa valitsee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa netistä etsiä niin on muitakin deittisovelluksia, jotka eivät ole yhtä pinnallisia ja seksisovelluksiksi leimautuneita.
Olen kokeillut. Se ei pinnallisuus tarkoitti ujoja ja lihavia miehiä. En voi ottaa sellaista. Pyyhin sellaisella pöytää vaistomaisesti ja raukasta ei jää mitään jäljelle.
Jaa. Kaksi hyvää ystävääni on löytänyt fiksut ja normaalit miehensä netistä, muttei Tinderistä. Suhteet kestäneet nyt jo vuosia eikä näköpiirissä, että loppuisivat muuten kuin kuolemaan, ellei jotain ihmeellistä tapahdu.
Ei tarvi mennä. Otat vain normielämästä kohteliaan miehen joka ajattelee seksiä vain juuri silloin kun sinä haluat.
Ei kai kukaan hae tinderistä vain kirjekaveria ja juttelu seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Sua mahtaa ottaa pattiin, että niin harva enää uskoo helvettiin joutumiseen siveettömän elämän vuoksi. On toi herpeksella pelottelu aika laimeeta siihen verrattuna kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kehtaisi ääneen möläyttää olevani niin tyhmä että niputtausin kaikki miehet (tai jonkun muun ihmisryhmän) jonkinlaiseksi.
Miksi Timder eroaisi jotenkin tässä asiassa edukseen irl:sta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole siellä Tinderissä tietenkään, otsikon mukaan.
Ap
En minäkään enää, päädyin Tinderin kautta pitkään, sitoutuneeseen suhteeseen.
Eri
Mies lähestyi minua ihan muualla ja loi valheellisen kuvan itsestään fiksuna ja herrasmiehenä. Jos olisin tiennyt, että oikeasti hakee naisia pantavaksi Tinderistä, olisin voinut jo kättelyssä todeta, että meidän suhde ei tule toimimaan ikipäivänä. Luonnollisesti asioiden todellinen tila salattiin minulta niin pitkään kuin pystyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä Tinderissä syntyneitä avioliittoja. Se että sinä väität jotain ei tee siitä totta.
Maailma ei ole täynnä Tinderin kautta syntyneitä avioliittoja, vaikka varmasti niitäkin on. Minä en silti halua mieheksi miestä, joka on etsinyt panoseuraa Tinderissä tai niin tyhmä, että etsii parisuhdetta jostain pinnallisesta seksisovelluksesta.
Ja? Minä en halua mieheksi miestä joka istuu pubissa kaikki illat. Mitä sitten? Pitääkö tätä nyt erikseen toitottaa sitten joka paikassa vai riittäisikö että itse tiedän etten halua?
*Istuu pubissa kaikki illat ".. just joo. Kyllä moni suhde on saanut alkunsa baarissa, omanikin ja yhdessä on oltu 15 vuotta. Eikä muuten olla mitään pubissa istuskelijoita vaan löysin harvinaisen hyvän ja kunnollisen miehen itselleni.
Välillä oikein hämmästyn missä maailmassa jotkut naiset elää kun hyvä ja kunnollinen mies tuntuu olevan joku alienin kaltainen harvinaisuus.
No on varmasti, jos taso on tinder laatua.Mutta eikös se niin mene,että vakka kantensa valitsee..
Se oli esimerkki. Pitääkö kaikki ottaa niin henkilökohtaisesti? En kai minä ole syyttänyt teitä siitä että istutte kaikki illat pubissa, vai olenko? Tai ehkä istutte kun se noin kolahti.
Jotkut naiset myy itse itsensä halvalla ja kelpuuttavat häntäheikkejä.. kannattaa valita seuransa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on käsitykseni mukaan just seksiseuraa hakeville. Ikävä kyllä se maine sillä on ja ilmeisen paikkaansa pitävä?
Uskomatonta, että tulee yllätyksenä sovelluksen käyttäjille ettei sieltä löydy kunnollista partneria.
Sinullehan se näyttää tulevan yllätyksenä että moni löytää sieltä kunnollisen kumppanin.