En kehtaisi ikinä naisena mennä Tinderiin. Minua ahdistaisi ajatus, että kaikki miehet lähestyisivät vain seksiasiat mielessä
Juttele siinä sitten älykkäästi kenenkään kanssa. Sama liittyen mihin tahansa deittipalveluun.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, seurustelukumppanit etsitään muualta. En edes seurustelisi miehen kanssa, joka on käyttänyt Tinderiä.
Minä tiedän useamman parin jotka ovat Tinderissä tavanneet ja nyt naimisissa ja lapsiakin...
Ai että jos "kaikki" naiset lähestyisivät minua vain seksiasiat mielessä! Ihan sama missä kanavassa. Valkkaisin parhaat päältä ja olisin taivaassa!
Ei kai se mikään ihme ole. Seksin himoiset miehet yrittää käyttäytyä kohteliaasti ja ovat muka kiinnostuneita sinun jutuistasi, mutta päämääränä on päästä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla pelkät seksiasiat ole mielessä Toki nekin mielessä on, mutta kyllä se läheisyys miestäkin lämmittää. Kemiaakin täytyy olla. Voinhan toki livauttaa pelkät rojut ränniin, mutta sen pitää olla ennalta sovittua.
Hyi, just sun kaltaisia AP varmaan tarkoittikin.. onpas harvinaisen ällötävästi ilmaistu "rojut ränniin". Ootko parikymppinen jäbäleissön?
Voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, seurustelukumppanit etsitään muualta. En edes seurustelisi miehen kanssa, joka on käyttänyt Tinderiä.
Maailma on täynnä Tinderissä syntyneitä avioliittoja. Se että sinä väität jotain ei tee siitä totta.
Onneksi ei ole koskaan tarvinnut tinderiin mennä. En ymmärrä miten ihmiset kestää sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä Tinderissä syntyneitä avioliittoja. Se että sinä väität jotain ei tee siitä totta.
Maailma ei ole täynnä Tinderin kautta syntyneitä avioliittoja, vaikka varmasti niitäkin on. Minä en silti halua mieheksi miestä, joka on etsinyt panoseuraa Tinderissä tai niin tyhmä, että etsii parisuhdetta jostain pinnallisesta seksisovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse etsin sieltä sekä seksi että parisuhde seuraa.
On kysytty, että onko minulla p*illukarvoja, lähettäisinkö alastonkuvia yms. mutta eihän näille tarvi vastara.
Mulle tuli yksi niin törkeä seksiehdotus tinderissä että karvat nousee pystyyn vieläkin. Samainen heppu tuli yks kerta sattumalta töissä vastaan (olen siis asiakaspalvelija, hän asiakas). En tiedä muistiko minut mutta minä ikävä kyllä muistin hänet.
Välillä mietin, eikö näitä ihmisiä oikeasti yhtään hävetä oma käytös?
Nyt heräsi uteliaisuus, millainen ehdotus oli?
Eihän sinne kenenkään mikään pakko ole mennä, mutta ei nyt tarvitse muita tuomita siksi että ovat siellä. Ei siinä mitään kehtaamista ole. Monelle se on lähes ainoa paikka missä törmätä uusiin ihmisiin ja vielä niin että tietää että toinenkin etsii seuraa. Livenä tavatessa oletus kivasta ihmisestä on että se on varattu, joten ei siinä viitsi alkaa mitään kahville pyytelemään.
Etsisin kyllä elämänkumppania muualta.. Harrastukset , työpaikat, lennkipolut, baarissa livenä..
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
En ikinä kehtaisi ääneen möläyttää olevani niin tyhmä että niputtausin kaikki miehet (tai jonkun muun ihmisryhmän) jonkinlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei ole täynnä Tinderin kautta syntyneitä avioliittoja, vaikka varmasti niitäkin on. Minä en silti halua mieheksi miestä, joka on etsinyt panoseuraa Tinderissä tai niin tyhmä, että etsii parisuhdetta jostain pinnallisesta seksisovelluksesta.
Ja? Minä en halua mieheksi miestä joka istuu pubissa kaikki illat. Mitä sitten? Pitääkö tätä nyt erikseen toitottaa sitten joka paikassa vai riittäisikö että itse tiedän etten halua?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinne kenenkään mikään pakko ole mennä, mutta ei nyt tarvitse muita tuomita siksi että ovat siellä. Ei siinä mitään kehtaamista ole. Monelle se on lähes ainoa paikka missä törmätä uusiin ihmisiin ja vielä niin että tietää että toinenkin etsii seuraa. Livenä tavatessa oletus kivasta ihmisestä on että se on varattu, joten ei siinä viitsi alkaa mitään kahville pyytelemään.
Eikö ihan oikeasti osaa etsiä mitään muuta alustaa?
Vierailija kirjoitti:
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Se tarttuu myös suuhun suuseksissä.
Miten jotkut voi nuolla herpeskalua, kun se tarttuu vaikka olisi kondomi ja olisi oireeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja? Minä en halua mieheksi miestä joka istuu pubissa kaikki illat. Mitä sitten? Pitääkö tätä nyt erikseen toitottaa sitten joka paikassa vai riittäisikö että itse tiedän etten halua?
No en halua mitään pubi-istujaakaan, mutta eikö tämä ole nimenomaan keskustelupalsta vai mitä täällä on tarkoitus tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Etsisin kyllä elämänkumppania muualta.. Harrastukset , työpaikat, lennkipolut, baarissa livenä..
Mikä estää etsimästä lisäksi noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en halua mitään pubi-istujaakaan, mutta eikö tämä ole nimenomaan keskustelupalsta vai mitä täällä on tarkoitus tehdä?
Mitä keskusteltavaa tuossa on?
Tinder on käsitykseni mukaan just seksiseuraa hakeville. Ikävä kyllä se maine sillä on ja ilmeisen paikkaansa pitävä?
Uskomatonta, että tulee yllätyksenä sovelluksen käyttäjille ettei sieltä löydy kunnollista partneria.
Mulle tuli yksi niin törkeä seksiehdotus tinderissä että karvat nousee pystyyn vieläkin. Samainen heppu tuli yks kerta sattumalta töissä vastaan (olen siis asiakaspalvelija, hän asiakas). En tiedä muistiko minut mutta minä ikävä kyllä muistin hänet.
Välillä mietin, eikö näitä ihmisiä oikeasti yhtään hävetä oma käytös?