Toimiiko Tinder?
Olen siis 18M ja mietin että löytyykö sieltä sellaista seuraa.
Kommentit (12)
Joo just tuli joku 19v tytteli hoitoon
M64
Riippuu paljon, miten monia universaaleja komeuspiirteitä sinusta löytyy. Sinun ikäluokkasi naiset ovat ihan hirveitä tällä vuosikymmenellä ja ymmärtävät vain miehen ja erityisesti itsensä peilikuvasta. Jos olet oikeasti 18-vuotias mies, niin muista tämä: älä sitoudu ensimmäisen naisen kanssa, joka on vähän sinne päin ja sattuu kiinnostumaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo just tuli joku 19v tytteli hoitoon
M64
Kova suoritus olisi 64-vuotiaalta. Ei ole vielä tullut vastaan tuon ikäluokan miehiä, jotka olisivat Skandinavian alueella kaataneet tuon ikäistä naista ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon, miten monia universaaleja komeuspiirteitä sinusta löytyy. Sinun ikäluokkasi naiset ovat ihan hirveitä tällä vuosikymmenellä ja ymmärtävät vain miehen ja erityisesti itsensä peilikuvasta. Jos olet oikeasti 18-vuotias mies, niin muista tämä: älä sitoudu ensimmäisen naisen kanssa, joka on vähän sinne päin ja sattuu kiinnostumaan sinusta.
Olen komea mutten mikään malli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten maailmassa ei ole olemassa komeaa miestä, joka ei olisi mallitasoa. Jos olet komea mies, niin se ei jää sinulta huomaamatta. Etkä myöskään tarvitse siinä tilanteessa Tinderiä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten maailmassa ei ole olemassa komeaa miestä, joka ei olisi mallitasoa. Jos olet komea mies, niin se ei jää sinulta huomaamatta. Etkä myöskään tarvitse siinä tilanteessa Tinderiä mihinkään.
En vaan ole puhunut naisile mutta huomeen heidn katsovan minua silloin tällöin
Tinderissä on kaikenlaista porukkaa. Suuriosa 18-70 vuotiaita kumppania etsiviä. Sitten on vain kertahoidoiksi ilmoittautuvia. Noloimmat on kasvottomat, lempinimellä esiintyvät. Jos hävettää olla Tinderissä, ei kandee mennä.
Ja vielä yksi neuvo: tykkäyksiä voi tulla hyvinkin paljon, kirjoittelen kymmenien kanssa pari päivää tai viikkoa. Harvemmin mikään johtaa mihinkään, joten älä innostu endikontaltwista liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on kaikenlaista porukkaa. Suuriosa 18-70 vuotiaita kumppania etsiviä. Sitten on vain kertahoidoiksi ilmoittautuvia. Noloimmat on kasvottomat, lempinimellä esiintyvät. Jos hävettää olla Tinderissä, ei kandee mennä.
Ja vielä yksi neuvo: tykkäyksiä voi tulla hyvinkin paljon, kirjoittelen kymmenien kanssa pari päivää tai viikkoa. Harvemmin mikään johtaa mihinkään, joten älä innostu endikontaltwista liikaa.
Joo pitää kokeilla
Ei. Mutta olenkin n45 jolla selluliittiset tukkikoivet ja löllerö vatsa. Ja pitäisi ihan parisuhde löytyä, ei pelkkiä panisjuttuja 😬
Mulle ainakin löytyi seuraa 25+vuotiaana kun olin ja sitten sieltä löytyikin se oma kihlattukin ja jo kuusi vuotta oltu yhdessä ja naimisiin menossa ensi vuonna. Eli kyllä. En todellakaan uskonut.
Vaihtoehtoja:
Joku löytää, joku ei. Kokeileminen lienee ainoa vaihtoehto selvittää miten homma menee omalla kohdalla.