Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokoero kiihottaa

Vierailija
09.09.2022 |

Olen itse pieni nainen 153cm/50kg ja kiihotun ihan tavattomasti isoista miehistä. Ja nyt puhun nimenomaan kropasta, en munan koosta enkä lihavuudesta. Vaan sellaisista pitkistä ja/tai harteikkaista miehistä. Lihava ei saa olla mutta laiha käy kunhan on sitten pitkä. Mua kiihottaa aivan tavattomasti suuri kokoero, haluan olla pieni nainen ison miehen alla. Onko tää ihan outoa? Lisäksi haluaisin että mies pystyisi panna mua seinää vasten, mutta onko 50kg nainen liian painava tuohon, jaksaako kannatella? Laihduttaa en haluaisi koska sitten mun kropan pehmeys kärsii ja sitä en halua. Onko isoille miehille pieni nainen ihan turn of vai pitäisikö olla samaa kokoluokkaa miehen kanssa? Kärsiikö selkä ja niskat esim lyhyen naisen kanssa suutelemisesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran harrastanut seksiä itseäni huomattavasti pienemmän naisen kanssa, ja täytyy myöntää että nuo kerrat ovat jääneet mieleen ja muistelen niitä lämmöllä. Pieni nainen (hävettää sanoakin...) tuntuu vähän kuin seksinukelta, ja siksi se tuntuu aika tuhmalta.

Vierailija
2/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm urheilullisena miehenä pidän kyllä tavattomasti pienistä siroista naisista. Jotenkin he vetoavat suojelutarpeeseen. Suuteleminen sujuu seisaaltaankin ongelmitta, mutta vaginan syvyys ei usein riitä nautinnolliseen seksiin. Silloin kun osat sopivat, seksi ja läheisyys on todella nautinnollista ja kokoero mahdollistaa juuri nämä puoliksi akrobaattiset asennot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on sinun kokoisesi ja itse olen lähes kaksimetrinen sekä reilun 0,1 tonnin painoinen. Ei tuosta kokoerosta parisuhteessa eikä seksissä ole mitään hankaluuksia ollut, tokikaan pidemmät suutelot ja yhdyntä seisaaltaan eivät ole mukavia, mut toisaalta suihkussa voi kivasti työnnellä kullia puolison tissien väliin. Meillä nyt ei kuitenkaan mitään erityistä kiinnostusta ole pienempiin tai suurempiin kumppaneihin, vaan ihan harrastuksen kautta tunnettiin ja pidempään, sitten keskustelut menivät syvällisemmiksi ja sitten jo oltiinkin yhdessä.

Vierailija
4/8 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen on todellakin turn on!!! ja varsinkin jos sieltä löytyy hieman pehmeyttä, kuitenkin normaalipainoisena.

Vierailija
5/8 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naureskeltiin vaimon kanssa kun mun kulli on yhtä paksu kuin sen ranne. Tuntuu todella hyvältä kun hän pystyy runkkaamaan kahdella kädellä vartta. Sormet ei mene ympäri. :)

Vierailija
6/8 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin elää 40-vuotiaaksi asti, ennen kuin tapasin miehen, jossa minua kiihottaa nimenomaan hänen pituutensa. Ennen en ole kiinnittänyt huomiota juurikaan kenenkään pituuteen.

Vierailija
7/8 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 151 ja itse 186, ollaan rakasteltu monesta asennosta noin 40 vuoden ajan ilman mitään ongelmaa. Nuorina oltiin hoikkia ja nykyään enneminkin lihavia ja sekään ei estä millään lailla rakastelua monipuolisesti...

Vierailija
8/8 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun vaimo on nelinkontin ottamassa suihin ja yltän sormeilemaan pakaroita ja niitä reikiä siinä välissä samalla.