AV:n baari on auki! Miten menee?
Ärsyttää jonottaa tiskille! Kohta shottia ja jotain makeaa mammat-on-bailaamassa -drinkkiä! Sitten tanssimaan!
Kommentit (91)
Join päivällä gintonicin Elisabethin muistolle. Oli niin haikea olo. Nauroin makeasti, Iltalehden jutulle erikoisesta pilvestä kuin kuningatar Elisabeth hatussaan siellä taivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Joko jauhojengi on saapunut?
Minulla on kotona karkeaa vehnäjauhoa. Jos huumeita olet vailla niin kannattaa kysy jollakin muulla sanalla. Tämä ei ole yliksen baarireissu.
Mä tulin tänne ihan vaan siks, että joku kaulasuutelis mua tanssilattialla. Kotona ei oo kukaan pitkään aikaan. Missä kaikki kaulasuutelijat?
Mitä hittoa? Heräsin just baarin vessasta, onks tietoo missä mun takki?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Heräsin just baarin vessasta, onks tietoo missä mun takki?
Tiiääkkö, se näytti olevan portsarilla päällä. En tiiä miksi, tänään jatkuu meno illemmalla. Anna nyt siivoojalle tilaa siinä, lähetään aamupalalle tuohon hotelliin. Hyi ssaaatnn mikä haju tässä veskissä...
Taitaa olla juopoilla juhlat ohi ja päätä kivistää.
Mies54v
Hik! Antaahko jokhu palstha-mamha phillua? Täshh oish kiva khiltti mhies thjarholla...hik!
Heittäkää tuo Seiskan toimittaja pihalle!!
Baarimikon sitten on osattava palvella suomeksi, kun kerran Suomessa ollaan. En tilaa juomaani englanniksi Suomessa. Enkä ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla juopoilla juhlat ohi ja päätä kivistää.
Mies54v
Huhhei! ja uuteen nousuun. 😊
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt baarissa häppärit?
Meni jo, voi voi. Mutta löysin vihdoin biletoppini! Onko teillä biletoppia?
Tänään alkaa kymmeneltä Sikabootsit-tanssikilpailu. Rivitanssilla aloitetaan, kaikki mukaan! 👯💃🕺👯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä juoppoja. Ei ihme että jutut on tätä luokkaa.
mies54v
Yksinäinen ja katkera, mies54v, kurkistelee kateellisena ulkopuolella, kun muilla on hauskaa 😁🍻
mies54v
Jumituin taas tupakalle, onneksi tiskille ei ollut tällä kertaa jonoa!