Onko normaalia, että seisoo tyttöystävän kanssa saunoessa?
Aina kun käyn saunassa hänen kanssaan alkaa seisoo vaikka en haluisi. Mieten että onkohan normaalia
Kommentit (21)
Kannatan istumista. Voi alkaa huipata nopeasti.
Kyllä on normaalia. Mutta eikö sitten muualla.
Istu ja tyttis istuu sinun syliin.
Pyydä kauniisti, että "voisitko rakas hoitaa tuon pois?" :)
sydän meinas simahtaa kun jatkoin siitä kuumassa saunassa.
Minulla alkoi kerran seisomaan kun näin sellaista oikea, missä niinkuin sellainen sukupuolen vaihtaa, siis entinen sirovartaloinen mies oli ottanut silikoonit ja sillä oli pitkät hiukset, meikkiä kynsilakkaa ja siis se näytti ihan naiselta mutta sillä oli iso muna ja vaikka olen hetero mutta kun katsoin sitä videota ja sen tissejä ja hiuksia ja kynsiä ja peppua niin saan valtavan erektion apua muutuinko homoksi!?!????
"alkaa seisoa vaikka ei haluaisi"
On sun kaltaisille ihan tyypillistä, kuten myös se, että silloin kun haluaisi, niin ei seiso.
Ihan normaalia. Itselle kävi varsinkin nuorempana noin jokaisen tyttöystävän kanssa, ja aina mitä enemmän yritti ajatuksissaan taistella vastaan, sitä varmemmin nytkähtely reisivälissä alkoi. Ei se tosin näyttänyt heitä haittaavan, monesti päinvastoin, mutta pidin sitä silti hiukan nolona.
Pokea, olen vieläkin niin shokissa että tulee kirjoitusvirheitä ja jännittää enemmän kuin silloin kun näin ensimmäisen kerran oikean pillun joka oli perverssin siskoni pilu. Tämä on liian sairasta, te olette sairaita ja koko maailma on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi kerran seisomaan kun näin sellaista oikea, missä niinkuin sellainen sukupuolen vaihtaa, siis entinen sirovartaloinen mies oli ottanut silikoonit ja sillä oli pitkät hiukset, meikkiä kynsilakkaa ja siis se näytti ihan naiselta mutta sillä oli iso muna ja vaikka olen hetero mutta kun katsoin sitä videota ja sen tissejä ja hiuksia ja kynsiä ja peppua niin saan valtavan erektion apua muutuinko homoksi!?!????
Kyllä. Siitä ei voi myöskään eheytyä, olet sitä loppuelämäsi. Nautinnollisia homosteluja 👍
Vierailija kirjoitti:
On se vähän outoa, yleensä saunassa istutaan lauteilla eikä seistä.
Siinä tapauksessa tosin, mikäli sauna on niin pieni koppi että vain yksi mahtuu kunnolla istumaan, on toki herrasmiehen ele antaa istumapaikka naiselle. =)
En tiedä. En ollut koskaan tyttöystävän kanssa saunassa.
Ei ole. Keskity saunassa saunomiseen äläkä tyttöystävään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ollut koskaan tyttöystävän kanssa saunassa.
Miten et ole ollut? Ap
Seisooko tyttöystävä myös?
Jos on joku telttasauna tai muu viritys joka vetää niin ymmärrän että löylyt nousee ehkä nopeasti, niin seisomalla katonrajassa ne löylyt saa sieltä vielä kiinni.
Muuten en pitäisi normaalina, jos joku seisoo saunassa. Oli sitten perheen kesken, kumppanin kanssa, sekasaunassa. Kyllä sitä ihmeteltäisiin.
Kyllä mulla seisoo joskus vieläkin, jos puolison kanssa pääsee kahdestaan saunaan tai suihkuun. Yhteistä tietä takana kolmattakymmentä vuotta. Eli ihan on normaalia.
Ei kannata sit sekasaunoa ei-tutussa porukassa, tosta voi saada turpaan jos jengi ajattelee et tyydyttää itseään siellä.
Mulla seisoo uimahallin saunassa joskus, vaikka mulla on tyttöystävä. Olen hämmentynyt.
On se vähän outoa, yleensä saunassa istutaan lauteilla eikä seistä.