Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassua teidän mies on tehnyt lasten kanssa? ov

Vierailija
28.10.2006 |

Mun mies vei tuossa toissapäivänä esikoisen kerhoon, kun itse olin pienimpien kanssa neuvolassa. Muuten ihan kiva, mutta kun mies oli laittanut lapselle PYJAMAN housut ja eripari sukat. Hänen mielestään nuo housut olivat ihan tavalliset trikoot. Pitkähihaisen T-paidan oli sentään osannut laittaa. Ihmetteli vaan, että kylläpäs niitä kerhotätejä nauratti, kun lapsi riisui haalarin pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä vaihtoi lapsille vaatteet, mutta laittoi kaikille kolmelle toiset yökkärit.

Vierailija
2/4 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan mies aina puki lapsen, ja kotiin tullessani aina jännäsin, mitä päällä tällä kertaa. Paras oli, kun mies oli tunkenut 80-senttisen pojan söpöön sammarihaalariin kokoa 56 =) Selityksenä oli, että ' mä luulin, että tää on joku kesähaalari' .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hän manasi sitä, että miksi mä ostan pojalle aina liian pieniä bodeja, kun ne nepparit eivät menneet kiinni. No eipä nuo menneet, kun hän tunki sen bodin siihen paksujen housujen päälle.

Ei meinannut uskoa, kun pikkasen valistin häntä asiasta.

Vierailija
4/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iskä vei vauvan traktorilla neuvolaan, kun auto oli huollossa. Terkkari ei ollut moksiskaan, mutta harjoittelija oli ollut vähän epäuskoinen, kun traktori oli pärähtänyt pihaan.