Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puhutte seksin aikana, vai puhutteko mitään?

Vierailija
09.09.2022 |

Minun mieheni puhuu, paljonkin. Alussa yllätyin kun ennen orgasmia hän kertoi pian tulevansa. Mutta se onkin hyvä, tiedän että en lopeta sitä mitä teen. Esileikin aikana hän joskus kuiskaa korvaani, kertoo mitä aikoo tehdä minulle. Se on kiihottavaa, kostun siitä paljon.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo nyt juttelee ensimmäisen puoli tuntia vaikka päivän politiikkaa jona aikana minä saan ottaa milloin mistäkin asennosta ja nuoleskella , mutta sittenkun hän on valmis tosi toimiin hänen mieliasennossa lähärissä, niin hän tartuu minua pakaroista ja alkaa hidas kiihdytys kohden kiivasta orkkua.

Vierailija
22/32 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoo usein että, kumpa ei nyt alkais koirat taas ulvomaan, se keskeyttää tehokkaasti toimemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä hirveästi puhuta. Lähinnä kai samaa kuin muut parit että kehutaan kuinka hyvältä tuntuu ja kuinka märkä tai kova kumppani on. Tai sitten missä asennossa rakastellaan. Meillä se on molemmilla enemmänkin huohotusta ja voihkintaa mikä kiihottaa...

Vierailija
24/32 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme joko italiaksi tai espanjaksi, kahdesta kulttuurista kun olemme.

Vierailija
25/32 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puren tyynyä tai itseäni käteen. saksalla mennään ja nauretaan suomalaisia hönkäyksiäni väliin. 

Vierailija
26/32 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkön hinnasta usein, nyt pressanvaalien aikaan vertailemme ehdokkaita. Joskus myös maailmantilanteesta.

Vierailija
27/32 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harvoin puhutaan seksin aikana, mutta ennen sitä mies saattaa ohjata mua selälleni ja vaikka oon siinä jo tyttömäisesti alistumassa hän sanoo silti "selälleen" tai "mee selälleen". Mies saattaa myös pyytää "levitä sun jalkoja", vaikka olen jo tekemässä niin. Melkein joka kerta kun hän tulee päälle tuo toistuu. Jotenkin ihanaa mun korviin ja tulee mieleen teiniajat kun oltiin molemmat paljon ujompia ja silloinkin hän tuollain ohjasi mua. Se ääni on yhä sellainen kiihkosta raskas huokauksen ja puheen välimuoto.

Vierailija
28/32 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumme joko italiaksi tai espanjaksi, kahdesta kulttuurista kun olemme.

Meillä sama, joko italiaksi tai sitten espanjaksi.Yleensä ne kauneimmat/romanttisemmat asiat sanomme toisillemme Italian kielellä. Rumia asioita emme toisillemme sano.

Vierailija
29/32 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen puolen tunnin aikana kerrotaan päivän tapahtumat puolin ja toisin, seuraavan puolen tunnin ajan suunnitellaan seuraavaa isoa tapahtumaan (loma, uuden auton hankinta, yms).

Vierailija
30/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan. Esim. fiilistellään märkyyttå/kovuutta, kerrotaan miten hyvältä tuntuu, että haluaa toista ihan hulluna, että toinen on ihana/kaunis/seksikäs/omistaa upean perseen. Annetaan myös toiveita/ohjeita (kovemmin, syvemmälle, hellemmin, tee just noin). Keskustellaan asennon vaihdosta ja saatetaan kertoa että tulee ihan kohta.

Osa puheesta on session sujumisen kannalta olennaista, osa silkkaa kiihotuksen liekittämistä ja fiilistelyä.

Juuri tällaista meilläkin! Aivan parasta.

Vierailija
31/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista lyhyttä kommentointia itse seksin aikana. Joko kommenttia siitä et toinen tuntuu tosi hyvältä tai isolta/kovalta/liukkaalta ja sitten vaan kumpikin esittää toiveita siinä esim mies mulle haluuko pyllyyn jos sellanen mielessä ja ite sitte et haluun takaapäin/istu mun naamalle/mä haluun tulla päälle/pyllistä.. mitä vaan siinä sitten mielessä on. Kauhean luonnollisesti se aina menee kun on tässä jo nelisen vuotta tiiviisti yhdessä oltu et koskaan ei jäädä jotenki kinaamaan mistään tai toinen ei haluiskaan sitä mitä toinen toivoo. Joskus on toki ennalta sovittu jos on jotain leluja sun muuta et niitä nyt käytössä niin sillon ei puhuta enää vaan äänet on lähinnä huokailuja 

Vierailija
32/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä puhua vsikka  että tehdäänkö jauhelihakeittoa lounaaksi ja tyhjäätkö tiskikoneen. Entä ne pyykit?

Äänestätkö kuntavaaleissa?

🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi